1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik vind het er grafisch maar matig uitzien. Kleur gebruik lijkt me ook erg washed out. Maar ja, deze versie is totaal niet opgewaardeerd dus dat was te verwachten. Ik wacht liever op een Xbox 360 only MMORPG dan dit uit te proberen. :9
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2006
  2. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je ziet zijn PS:2 graphics die een beetje zijn opgepoetst...
    Ik hoop dat er nog ooit een FF online komt die echt voor de 360 is gemaakt...
     
  3. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan maar geen registratie code krijgen :{
     
  4. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    wOOt, ik heb em nu aant installeren...nog 32 minuten..en dan istie klaar :D
     
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik heb gelezen bij dat linkje van Occisor dat installeren 2 uur lang duurt.
    + dat ze te lui zijn om die PlayOnline service weg te halen en hem met Xbox Live compatible te maken.

    Dan wacht ik liever op een Xbox 360 exclusieve MMO die per maand niks kost, goeie graphics heeft enz.
     
  6. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0

    Klopt de server lag eruit , hij doet het inmiddels weer!!!
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze demo is natuurlijk gratis en die wil iedereen wel spelen, straks komt de volledige game uit en daar moet je waarschijnlijk voor gaan betalen om het online te mogen spelen....ben wel benieuwd hoeveel mensen dat gaan doen eigenlijk :)
     
  8. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een goed blad, goed geschreven en leest lekker weg.
    Maar dat mag ook wel voor 14 Euro


    Weinig nieuws als je het internet goed in de gaten houdt.


    Wel zitten er ook demos bij van Need for Speed MW en Kameo.
     
  9. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 14 euros veel te duur voor zo een blad!!!!! Beter door sparen en een nieuwe spel kopen.
     
  10. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD die kutje server om een reg code te krijgen ligt eruit :mad:
    vet irritant
    tjah, die trailers die op die dvd staan, en downloadable content ( xbox 360 theme) zijn niet gratis he...
    en het blad is ook niet bepaald dun vind ik

    ik vind het wel mn geld waard hoor..:{
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Het is een engels blad toch? Die vind ik altijd zo schreeuwerig. En al die foto's.... tis iedere keer net of iemand wat in mijn gezicht kwakt, zo spatten die pagina's eruit. 8)
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Kga hem denk ik wel even halen morgen.. Final Fantasy is vet :D
     
  13. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Me too..|:- lol
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben hem inmiddels ook aan het installeren. Moet zeggen dat ik het tot nu toe wel vind meevallen. Ok je moet een hoop gegevens invullen en je krijgt een hoop codes die je goed moet bewaren, maar vind het tot nu toe wel redelijk te doen. Nu even uurtje wachten totdat FFXI geinstalleerd is :p
     
  15. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    en daarna nog een update van een half uur xP
     
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja die update loopt nu ook. Ben nu in totaal zon anderhalf uur bezig en update is al halverwege. In tussentijd even wat op i-net gesurfd en de tijd is zo om. En het is natuurlijk wel FF en daar wil ik best even wat moeite voor doen haha. Nog een half uur genieten van mijn sociale leven en daarna is Wizzy waarschijnlijk van de aardbodem verdwenen. Alleen nog even DOA4 halen en rest van weekend gamen.
     
  17. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik twijfel nog een beetje of ik hem ga installeren.
    Maar ik heb ff een vraagje misschien heel dom maar moet je nou ook betalen
    voor het spelen van de demo?? En zo ja wat gaat het kosten?.
     
  18. Stefan-

    Stefan- Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee , die is gratis totdat de beta afgelopen is.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wat is de eind datum van de beta?
     
  20. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet bekend, rumors zeggen zo'n 2 รก 3 maanden.

    Ik heb hem geinstalleerd en het gespeeld, paar opmerkingen:

    Dat instaleren is kut met peren als eerste opmerking:+.

    Toen ik het spel starte en eenmaal mijn char had en in de wereld kwam, wist ik echt niet wat ik moest doen, ik vind het allemaal een beetje slecht aangegeven van wat je nou eigenlijk moet doen, en naar wie je heen moet.

    Uiteindelijk na een half uur had ik een quest gevonden die ik kon doen ( wat mis ik die Questmarkers van WoW .. zo handig.. je wist gelijk wie je een quest kon geven..! zweeft boven de NPC die ze geeft).

    Ik wist waar ik moest zijn en wat ik moest doen: ik moest in een diepe mijn een verslag van iemand halen, en dit verslag naar iemand anders toe brengen..
    Ik wist waar de mijn was ik wist wat ik moest doen.. met goede moed begon ik...... nou, ik heb er verdomme 2 uur over zitten doen:+, die mijn is niet echt ingewikkeld maar je moet er best diep in, en je loopt zo voorbij de persoon waar je nou net bij moet wezen.( ik mis echt die handige questmarkers.... je wist gelijk bij wie je de quest kon afmaken.. ? zweefde er dan boven de NPC aan wie je dingen moest geven/vragen)Uiteindelijk had ik de ene persoon gevonden... nu nog die ander... zelfde verhaal.. ik heb er zo lang over gedaan.. 1 quest... de eerste quest! 2 uur.. dat klopt niet.

    Positieve dingen: Na een tijd ga je toch nog wel de mooiheid van de Vana'diel wereld waarderen... ok het is absoluut geen fotorealistische racegame met super graphics... maar op een manier hoort dat ook niet echt bij FF, en je moet ook in je achterhoofd onthouden dat dit toch een 3 jaar oude PS:2 game is. Er zijn zelfs dingen die ik mooier vind in deze MMORPG dan in de grootse MMORPG WoW ( sorry dat ik steeds hiermee vergelijk.. maar het leek me wel gepast) WoW heeft wat dat betreft wel veel meer objecten en hierdoor lijkt FF een beetje kaal maar dat maakt niet uit. Zo zie je bijvoorbeeld bij FF stof opwaaien als je loopt in de woestijn, en als ik het me goed herinner had je dat niet in WoW ( of het moet alweer zo lang geleden zijn sinds ik het heb zitten spelen), ook vind ik soms het uiterlijk van je char mooier dan in WoW ( niet op kleding letten in FF .. dit ziet er niet echt uit vergeleken met WoW), het gezicht bijvoorbeeld van mijn hume, ziet er veel mooier en menselijker ronder uit dan die dikke kop van mijn Dwarf in WoW.

    Al met al, de quests, daar moet je maar aan wennen... en beter uit je doppen kijken ( dat deed ik niet echt denk ik), voor de rest is het echt een leuke game.. en het zal alleen maar leuker worden naarmate je char groeit.
     

Deel Deze Pagina