1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope, er is al een FF op de 360. Het was een MMO :eek:.
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Owja, dat klopt helemaal :D
     
  3. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in Chapter 11 redelijk aan het begin (ik kan al "freeroamen"), heb wel aardig wat CP gefarmed (iedereen heeft bijna 2 maxed level 4 roles). Vraag me echter af of ik verder kan met de story en dan later nog terug kan om op een betere plek te farmen ofzo? Ik krijg nu ongeveer ~6k per minuut, wat lekker is, maar heb 't grinden wel weer ff gehad. Wil weer ff verder met de story, maar wil eigenlijk later wel weer verder grinden.

    Dat is geen probleem? En tot waar in de story moet ik dan gaan voor ik in feite weer terug kan, om te farmen en ook nog Cie'th stone missies te doen? Ik heb er pas 2 gedaan maar wil er uiteraard nog wel meer doen. 8)
     
  4. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Kleine spoiler over de locaties in de storyline na chapter 11:
    Volgens mij kom je na ch. 11 weer terug op Cocoon, en is de eerstvolgende mogelijkheid om verder te gaan op Pulse pas na het uitspelen van de story. D'r zullen echter vast genoeg stukken zijn waar je tussendoor nog bij kunt grinden, dus daar hoef je niet bang voor te zijn..

    Ik heb de story echter nog niet uitgespeeld, dus ik kan dit niet met zekerheid zeggen ;)..
     
  5. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, na chapter 11 heb je pas weer de mogelijk om terug te gaan als je hem hebt uitgespeeld.

    Heb net de eindbaas aan het einde van chapter 11 verslagen
    Barthandelus 2nd time
    , lukte gelijk de eerste try:D. Had wel de 3 main roles van elke character maxed lvl 4 en had nog zo'n 500.000 cp over:9. Ben nu in chapter 12 en het crystarium wordt ontzettend duur, dus dat wordt weer grinden.

    tip: als je flink gaat grinden en je hebt alles maxed, pas dan op want als je 999.999 cp hebt dan kan je daar niet overheen, en vecht je dus voor niks als je crystarium nog niet wordt uitgebreid.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2010
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Krijg je gaandeweg genoeg CP om voor elk char alle roles te levellen of moet je vanaf het begin goed kiezen wie je welke role geeft ?

    Ik heb de eerste echte boss battle gehad (die vogel in de ruins) en ik heb nog geen enkele CP uitgegeven :eek:
     
  7. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    welke chapter ben je
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben net aan het begin van ch4. Ik ben alleen met lightning en hope. Ik word daar gewoon geraped door de normal mobs :x
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vroeg me af, als je party split
    en je speelt met de ene deel van je party

    krijgt dan het andere deel van je party ook exp als je vecht of niet?
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Ja, die krijgen ook gewoon CP.
     
  11. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon de 3 basis roles altijd maxen, later krijg je 3 sub-roles die erg duur zijn voor wat het oplevert, die moet je niet levelen. Als je hem hebt uitgespeeld kan je daar mee aan de slag.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2010
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zou eens beginnen met CP te spenderen want als je in chpt. 4 geowned wordt door normale mobs dan doe je iets niet goed. Vijanden zijn dan nog niet echt moeilijk. Wellicht ook handig om toch die auto-battle te gebruiken. Als je die gebruikt in combinatie met libra in het begin van gevecht ( zodat je party de zwakheden leert ) dan kom je met auto-battle al een heel eind. Enigste waar je dan op moet letten is dat je de juiste set-up gebruikt, dus als een party member gewond is even schakelen naar een set-up met healer. Op die manier heb je wat meer tijd en kan je eerst goed wennen aan de info op het scherm en structuur van menuutjes etc. Als je in de latere chapters gaat grinden kan je nog altijd de manual battle onder de knie krijgen aangezien je toch steeds dezelfde vijanden bevecht en dus de zwakheden wel goed kent.

    FF11 is inderdaad de eerste FF op de xbox, maar aangezien je die via Play-Online speelt ( online omgeving van Square-Enix ) en dus niet over Live zal Microsoft FF11 wel "vergeten" zijn.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2010
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Tranen in mijn ogen... de rest kon ik al niet meer lezen.
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    denk dat je gerapet wordt omdat die vijanden wat speciale aandacht nodig hebben. Probeer ze te saboteuren als vanille erbij is (stukje erna) en tot die tijd gewoon met lightning als commando en hoop als ravager. Krijg je ze wel mee gestaggerd en dan maak je ze af!

    Als je moeite met vijanden hebt probeer libra en probeer ze altijd te testen met saboteur! veel vijanden werkt slow op!
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sorry man. Ik baalde later ook wel een beetje dat ik dat gedaan had...
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Nou de game ook thuis liggen. Was een verjaardagscadeautje van vriendin :D

    Morgen mooi eens aan beginnen!
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hoelang heb je erover gedaan om FF uit te spelen??
     
  18. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nog niet uitgespeeld, zit in chapter 12 met 52 uur op de teller.
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit is niet waar ;)

    In het begin van Chapter 13
    openen er automatisch 2 warpholes en daarmee kun je terug terug naar 2 locaties om daar te doen wat je wilt. 1 daarvan is om terug te gaan naar Pulse ;) Dus je hoeft hem niet eerst uit te spelen.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja ik denk dat ik mijn cp eerst maar eens moet gaan uitgeven, alle roles zitten nog op l1 ...
    Maar vooral hope ligt erg snel plat en dan is het 3 tegen 1 en dat gaat dan hard...

    Maar ik heb FFXIII ff geparkeerd en ben begonnen met een ander game :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina