1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ben ik nou zo slecht, of is die baas in Chapter 10 nou zo goed? Ik wordt telkens net op het einde geraped, terwijl voor de rest van de tijd ik niet eens in gevaar ben... Telkens als ik hem bijna dood heb gaat ie Lightning jugglen en doet ie een of andere superattack, waardoor ze binnen no time dood is en er niet eens tijd is om gehealed te worden.
     
  2. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Al geprobeerd te switchen naar een paradigm met een sentinel en evt. een medic?
    Normaal gebruikte ik die nooit, maar voor bazen die in 1x veel damage doen werkte het prima. :)
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Het is ondertussen al gelukt. Ik had geen Delta Attack staan, want echt heel handig is, waar Fang dus alle damage opvangt. En daarnaast miste ik een role met een synergist en saboteur.

    Daarnaast heb ik het juggle-trucje gebruikt, waardoor die gast in de lucht blijft tijdens z'n stagger en achter elkaar aangevallen wordt. Heb hem nu op 4 sterren gehaald.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ga vanavond eindelijk met FF13 beginnen....hebben jullie nog wat tips voor het begin van de game? Aandachtspunten? Grind-spots?
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Grappig dat iedereen het altijd over grinden heeft. Dit is namelijk ook weer een FF die je zonder grinden makkelijk kunt uitspelen...
     
  6. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Misschien omdat sommige mensen meteen hun Crystarium meteen vol willen hebben als een stage hebben unlocked.
    En ook omdat sommige monsters goede drops hebben die je goed kan verkopen in de shop om zo makkelijk je wapens te upgraden
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, blijft toch een gewoonte met FF games.:9
     
  8. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Aight. Thanks! :)
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net na 8 uurtjes op disc 2 aangekomen, das best snel!
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Uitspelen wel ja, maar niet te makkelijk denk ik.. En sommige side quests worden dan praktisch onmogelijk.;)
     
  12. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Chapter 13

    Net de Tiamat Eliminator verslagen,was best wel een makkelijke monster aangezien hij geen sterke aanvallen kon behalve dat hij iets van 4 miljoen hp had.
    Maar die ene Wladislaus daarintegen hitte op mij 18.000 met zijn Mounting Contempt toen hij me shield weggehaalde en iets bij Lightning debuffte 8)

    Bijna klaar met het verhaald en dan sidequests :D
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    kan iemand me vertellen wat zon rolelevel upgradeinhoud?
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Uitgespeeld! The main story that is..

    Bosses in chapter 13 waren allemaal een eitje. Dus op naar de side quests voor een betere uitdaging. Heb al aardig wat op lvl 5 nu :D:D
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hoelang heb je erover gedaan?
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Er waren toch nauwelijks side quests ???? :?
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof een stuk of 55..
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik zou bij de start van het spel niet teveel grinden. Gevechten leven gewoon nog niet genoeg op. Op een gegeven moment, zo rond chapter 8/9, begint de CP steeds beter te worden en leveren die soldaten ook nog credit en incentive chips op. Verkoop die zooi voor big bucks!

    Het luchtschip (chapter 9) is ideaal om CP en incentive chips (2500 credits waard) te verzamelen.

    Het upgraden van items blijkt een eitje te zijn. Ik heb bijna alle troep verkocht (lage prijs in de shops) en koop daar de beste catalysators en klauwen voor. Binnen no time had ik al een level 6 royal armlet (+10% protect all). Dit is nog maar het begin. :)
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu in chapter X waar je alleen met lightning en hope speelt.. nu vroeg ik me af

    krijgen die andere 2 ook CP nu ze totaal niet in de chapter voorkomen ofwel?
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ongeveer 60 uur denk

    Jewel hoor.

    Ja, die krijgen 't ook :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina