1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zucht, ik kom maar niet voorbij die twee
    tweeling monsters die je MOET vechten nadat je met Vanille and Sazh uit dat stukje komt waar je voor het eerst zon/regen kunt regelen. Iemand tps voor die twee etterbakken??
     
  2. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Heb ik net gehad...:p

    Sazh laten Synergisten in het begin.... Als hij alles gedaan heeft (3 of 4 icoontjes achter allebei de namen) Vanille op Comando en Sazh op Ravager zetten..... Wanneer je voor de helft dood bent Vanille op Medic zetten... Op die manier dus alle synergist-eigenschappen op peil houden en je health op peil houden.

    Snel switchen is een must! Richt je op één vijand en zorg dat je em staggert, dan gaat het hard! Zeker als één van de twee down is wordt het een eitje!

    Succes!
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2010
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Thanks!

    Tja, ik had al geprobeert te switchen met welke ik eerst ga aanvallen, maar dat hielp ook niet echt.

    Maar zal dit proberen.:b:
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Neem aan dat je bedoelt Sazh op commando en vanille op ravager. En niet bang zijn om vaak te healen. Heb baas drie keer moeten verslaan omdat ik op het laatst snel even eente wou afmaken en dat gebeurde dan juist bij mij!

    GOIZ: Army of one is leuk maar heb niet het geveol dat het echt een goede stagger bouwer is. Of vergis ik me en heb ik hem alleen op verkeerde vijanden gebruikt. Als vijand gestaggerd is is hij heerlijk maar zodra hij rond de 800% is ga ik over op lightning als commando.
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mja klopt wel een beetje, maar het gaat me vooral om de looks van die aanval ;)

    Gister een miljoen keer geprobeerd om die Groth egg te krijgen, maar het lukt me maar niet om Mission Mark 55 te halen. Wat een hufters :/ Iemand tips om dit ding te halen?

    Inmiddels wel de Sprint shoes (auto Haste) en Aurora scarf (First strike) gehaald voor m'n grinds.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Vanille met Death gebruiken?
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    jup heb ik ook gedaan. Had het aan het begin van chapter 13 gedaan.

    Party: Vanille, Fang en Hope.

    Paradigms:

    1. Saboteur, Sentinel, Healer
    2. Ravager, Sentinel, Healer
    3. Ravager, Commando, Ravager

    Vanille heeft Malborro wand (heeft ze nodig, is upgrade van Belladonna wand) en daarnaast speed shoes en zoveel mogelijk magic erbij.

    Fang zoveel mogelijk damage reduce en health

    Hope zoveel mogelijk magic en één health bangle

    Voor de battle caste ik fortisol en aegisol

    Zodra battle begint zoveel mogelijk death casten in paradigm 1. Je hebt hiervoor de tijd tot hij screech gebruikt daarna is het over op dit niveau.

    Zodra hij dood is (zo niet try again je krijgt je fortisol en aegisol terug) switch je naar paradigm 2 en cast je je summon! Doe hier zoveel mogelijk damage mee.

    Mochten de vijf sidekicks nog allemaal level maak er dan twee af met deze combo (duurt wel even maar trust me)

    Zodra er nog driie zijn switch naar derde paradigm en voila!

    Succes ermee!
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    thanks voor de reacties , het is idd gelukt. 2minuut 58 ;) Gister meer pech denk ik..
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Goiz, welke wapens gebruik je nu per character?
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet alleen die van Lightning uit m'n hoofd --> Ultima Weapon lvl *
    De rest moet ik ff nakijken nog.

    Gister wel de Adamantoise neergemaaid en ik kreeg zowaar een Trapezohedron (of hoe je die ellende ook schrijft) om de wapens mee te verbouwen. Daarnaast gaf dat ding ook nog eens een fijne 80.000 CP :)
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat zegt niks, want alle wapens van Lightning worden uiteindelijk Ultima Weapon. :+

    Edit: Omega Weapon, bedoel ik, mijn fout.
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha, deze was Lionheart. Vanavond/morgen ombouwen tot omega weapon ^^
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    watr ik me eigenlijkafvraag

    waarom zijn de l cie zo gehaat?
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Misschien omdat ze een "bedreiging" vormen voor Cocoon? ;)

    Waar ben je in godsnaam in de game als je dit niet weet? 8)
     
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Even voor de duidelijkheid;

    Als ik de mainstory uitspeel, kan ik dan nog speciale bosses gaan doen? Of moet dat voor de eindbaas gebeuren?
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan daarna nog spelen.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Er zijn geen speciale bosses, alleen Cie'th Missions waar je vijanden moet verslaan.
     
  18. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die zijn wel een extreem stuk sterker dan de laatste baas mag ik hopen?
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Bij Chapter 12 was er toch zon grote beest me slagtanden dat door de glas heen zakte waardoor je een collectible niet kon pakken.

    Bij de laatste Cieth mission moet je zon beest afmaken maar alleen 10x sterker dan dat ;).

    Dat beest dat door de grond heen zakte kon je voor dat ingang tegen vechten en sloeg me Lightning in 1 klap neer met 7000 hp
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ben nu in Chapter 11 en heb ondertussen alle main roles op level 4 (maximaal haalbare op het moment) en ben nu met de secondary roles onderweg. Denk dat ik die in een paar uurtjes ook op level 4 heb, maar dat morgen + overmorgen.

    Haal nu 396.000 CP per uur. Met Growth Egg zou dat helemaal lekker zijn, in 1.5 uur over de miljoen CP. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina