1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RhythmOfMyTearS

    RhythmOfMyTearS My tears are gone

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijk,groten deels wel,soms alleen erge irritante bazen.Maar blijft dit spel geweldig vinden.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2010
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik krijg opeens die Adamantoise niet neer 8)

    Als die maar een Trapezohedron dropt als hij dood gaat :cool:
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Tot nu toe alleen de baas in Chapter 10. De anderen waren niet moeilijk, maar sommigen duurden alleen wat lang.

    Oh, en Alpine: Ik heb net alweer 2 Traps gehad. :lol:
    5 traps in 2 uur tijd.

    Het is alsof SE er een regel in heeft gezet:

    IF user has >= 6 traps
    THEN make trap drop rate 50%

    :lol:
     
  4. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kom alleen maar arme Adamantoises tegen.
    Heb er al een net stuk of 8 vermoord maar geen drop gekregen :mad:
    Moet nog maar 800.000 Gil voor een Trapzohedron

    Edit : Weer geen drop ...
    Volgens mij helpt die Collecters Catalog dinges niet eens :mad:
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2010
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    We zullen zien waar voor mij het schip strandt, ik ben in elk geval niet van de achievements. Alleen grinden voor achievements doe ik niet...

    Overigens vind ik de bosses niet simpel, maar ja, mij ligt het battle systeem ook niet zo. En ik ben een FF noob :)

    /Gakkie bedankt de pro's voor de geduldige antwoorden ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2010
  6. replay11nl

    replay11nl Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje:

    Hoe heet die shroud dat je met Bravery en Haste en ... begint?

    Thx
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Aerosol.

    Edit: De game berekent de 5-sterren tijd blijkbaar met oa je wapenlevel, want ik had net een bossfight die supersnel ging, maar de tijd stond op 2 minuten. No way dat een normaal geleveld persoon dat ooit haalt. Doei doei droom over 5-sterren eindbaas in enen. :mad:

    Edit2:

    De game uitgespeeld. Ik had helaas bij de laatste vorm maar 3 sterren, omdat ik hem in 1 (!!!!!) minuut 39 moest halen! :eek: Voor de rest was het easy peasy, had de anderen wel 5 sterren. :mad:

    Die achievement komt nog wel.
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Hmm, zit erover te denken om dit spel te kopen. Alleen heb ik nog nooit een FF spel gespeeld(schande, I know). Waar is dit spel een beetje mee vergelijkbaar?

    De combat heb ik een haat/liefde verhouding mee. Ene keer lijkt het me leuk, andere keer 'saai' en te 'langzaam'. Het verhaal vind ik trouwens het belangrijkste van rpg's. Maar ik begrijp dat het verhaal in FF altijd wel goed is.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, voor mij is het verslaan goed genoeg. Al is het met nul sterren :D
    Maar ik zal voor je duimen dat de next try 5 stars opleveren :) :b:
     
  10. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Net Barthandulus verslagen, maar had maar 0 sterren? Terwijl ik wel gewoon alles gemaxxed heb voor alle chars en mijn wapens het hoogste opgewaardeerd heb, tenminste, voor wat mogelijk is. Kan bijvoorbeeld nog niet upgraden naar bv Helter Skelter omdat ik die component nog niet kan krijgen. Anyway, bijna op Gran Pulse\o/.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat is volgens mij precies dezelfde situatie als die Modder-Eter omschreef. Hoe meer opgepompt je party is, hoe sneller je een gevecht moet halen. Vandaar dat jouw maxed out party nog zo slecht scoorde.

    Iemand nog goede leveleling spots op Pulse? Ik heb er eentje gevonden in de caverns, 7000 CP voor een paar droides en bommen. Gevecht is binnen 30 seconden gehaald. Ben alleen nu met misschies weer bezig, want ik begrijp dat daar de echte GIL farming te vinden is. Welke missies kunnen jullie voor CP / GIL farming aanbevelen?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Behemoth vs White Wolf fight vlak voor die caves op de Archlyte Steppes. ;)

    En nee, de echte Gil farming vind je niet bij missies, die vind je bij Adamantoises, die reusachtige schildpad/dino dingen. ;)
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Combat in FF13 is behoorlijk snel dus denk dat je dat wel zal bevallen. Ook zie je je tegenstanders gewoon en bepaal je in veel gevallen zelf of je vecht ( geen random battles dus ). Verhaal en graphics zijn goed. Spel is voor het grootste gedeelte wel erg linear maar later is er genoeg te doen om je wel een poosje bezig te houden. Feit dat je nog geen andere FF heb gespeeld en hem dus ook niet daarmee vergelijkt is wellicht in je voordeel. Ik heb het lineare echter niet als vervelend ervaren en ga inmiddels richting de 100 uur spelen.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hmm, dan is mijn plek nog beter, want die twee beesten leveren 6600 CP op en de plek met droids/bombs 7000 CP. Dat gevecht is nog sneller te behalen ook. :cool:

    Ik heb het over het groepje in de caves, waar ook continue (respawned) een gigantische robot rondloopt, waar ook een savepunt ligt.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Geen idee, had daar mn chrystarium al vol.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Alle rollen? Sjee, lijkt me echt geestdodend. Ben blij dat ik nog genoeg missies te doen heb, zodat er wat variatie overblijft.
     
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet zeggen, nu halverwege chapter 10. Dat ik al wel aan een beetje vrijheid toe ben. Het tofste vind ik altijd de bonusgevechten en alles maxxen in de een FF. Bijna bijna bijna\o/.
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben net bij chapter 10 aangekomen en heb met de CP die ik nog had gelijk alle upgrades kunnen kopen, kan ik nu pas weer een chrystarium uitbreiding bij de volgende chapter of komt er miss halfverwege de chapter al wat meer ''vrij"'?

    En heeft het nog zin om bijv wat extra CP te grinden in deze chapter of komen er in later chapters betere plaatsen?
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Niet alles vol, natuurlijk, maar gewoon het chrystarium zoals ie tot dan gelocked is. ;)
     
  20. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zit je een verrassing te wachten ongeveer op de helft, dan komt er ook weer wat meer vrij. Dan is ineens alles 4000 per keer. Wat ik heb ondervonden is dat het niet echt geschikt is om te grinden, tenminste, heb niet echt area's gevonden. Maak hem in chapter 11 wel vol. Tot nu toe zijn de battles niet al te moeilijk. In chapter 11 zitten als het goed is veel betere grindspots.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina