1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Final Fantasy XIV: A Realm Reborn [Beta]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 jun 2013.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat ik hem anders ingesteld heb. Heb ook commando's aan toesten hangen. Denk dat ik daarom eerst op enter moet drukken.
     
  2. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Bij mij is beginnen met typen idd al genoeg. Al ga ik hem wel instellen dat ik met enter moet beginnen. Dan kan ik idd ook wat acties aan toetsen hangen :). Ben vanochtend zonder al te veel problemen tot lvl 8 gekomen en nu ik een beetje skills krijg wordt het snel leuker op deze manier :).
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb je friendrequest gestuurd; zodra je online bent in FF14, laat effe weten stuur ik je een friendrequest via de game.
     
  4. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ok zal ik doen. Zal vanmiddag / vanavond zijn. En anders morgen bijna dehele dag denk ik aangezien de vrouw er niet is ;)
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit mijn spel is, ik weet nu vaak helemaal niet waar ik heen moet en het spel is ook best makkelijk... Ben level 23 maar nog nauwelijks battles gehad die echt pittig waren zoals ik dat had bij FF X
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Heb helemaal het tegenovergestelde. Ben helemaal blij hiermee het spelen als conj is wel even wennen maar het feit dat je jezelf kan healen etc maakt het wel heel leuk. Hoe meer skills ik unlock hoe leuker het word. Hoop vanmiddag level 15/16 te halen.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zit nu level 40+, en speel het nog steeds graag en met veel plezier.:cool:

    Er zit zoveel in deze game, ga me maar eens wat verdiepen nu in de verschillende crafting jobs.:9
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Kan helaas weer zelf niet veel spelen, ga een paar dagen weg met de boot :D

    Je moet gewoon bij je journal op de quest clicken, dan map en dan het kleine kaartje op de kaart aanklikken en dan zie je waar je heen moet :p

    En het spel begint echt pas op level 50, daar zit meer dan genoeg uitdaging 8) Sommige Companies (Clans) zitten weken vast op een baas ;)!

    Je hebt in de aanloop naar de end-game wel wat lastigere dungeons en dan nog de hard (en extreme:+) mode van de Primals.

    Wat vind je trouwens van de dungeons/instances zelf? Doe je ze wel?
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik snap wel wat hij bedoeld. Ex dungeons worden idd moeilijker. Alleen alles wat solo is, is vrij simpel en vergt weinig tactiek. Na 50 is het wel een ander verhaal en moet je veel meer samenwerken.
     
  10. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ben tot level 15 gekomen vandaag heb nu die quest dat ik wat brieven moet afleveren in de andere steden. Moet ik daarna gewoon weer verder gaan questen in de area waar ik al was of lan ik dan beter ergens anders heen gaan? Story quests ook tot lvl 15 gedaan. Is er trouwens een manier om makkelijker te switchen tussen zeg maar alleen friendly targets bv in fates? Zodat ik dieksn healen. Nuben ik heel de tijd moeilijk aan het switchen :)
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm okay dan moet ik nog ff doorspelen, instances vond ik leuk zowel de side quests als de main quests maar ook die vond ik nog best makkelijk. Verhaal is wél aardig, maar echt verwend ben ik qua CGI filmpjes nog met mate..Grootste plus punt is dat de omgevingen allemaal heel veel sfeer hebben, ook iets als een "woestijn gebied" wordt heel mooi gebracht_O_
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    http://ffxiv.zam.com/forum.html?forum=152&mid=1373596512307512935

    Denk dat je hier wel alles kunt vinden. Je kunt met knoppen combinaties switchen naar bv friendly only en dan cycle je alleen tussen targets die je kunt healen.
     
  13. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Kijk hier kan ik wat mee. Dtraks even proberen in te stellen. Las ook ergens dat je op lvl30 conj een unicorn mount kan krijgen :D. Dat is zeker vollop moeilijk ofniet?
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee valt erl mee dacht ik. Ook alleen Conjurer krijgt die mount :) Of is het nu de White Mage die hem krijgt?
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    De witte unicorn is een White Mage quest, maar je hebt inmiddels meerdere unicorns in verschillende kleuren ( deze zijn rare drops in EX gevechten ).
     
  16. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een ps4 bemachtigd. Kan je als latere speler nog een beetje meekomen met alle hoge levels. Zit heel erg te twijfelen om deze te kopen. Nooit eerder mmo gespeeld, FF wel altijd leuk gevonden.

    Iemand advies
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja heen probleem. Voordeel aan deze game is dat je met 1 character alle classes kunt spelen waardoor er altijd wel spelers rond je lvl zijn. Ook heeft deze game lvl sync wat inhiudt dat als ik een dungeon join op lvl50 die eigenlijk voor lvl16 classes is, mij lvl en gear aangepast wordt naar lvl16-18 en ik gewoon mee kan spelen.

    Er zijn daily dungeons waar dus ook hoge lvl spelers mee doen aan een laag lvl dungeon. Altijd de spelers in de buurt van jouw lvl.

    Daarnaast is de game nog niet zo heel lang bezig op de PS4.
     
  18. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Vanmorgen mijn eerste instance gedaan als healer. :D tot nu toe niet heel moeilijk en er ging niemand dood. Volgens mijn part members ging het super voor een eerste keer.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als er niemand dood gaat heb jij het goed gedaan :)
     
  20. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ja ging me best goed af. Alleen af en toe wat last met mijn targets. En leuke gloves aan over gehouden :)
     

Deel Deze Pagina