1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Final Fantasy XIV: A Realm Reborn [Beta]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 jun 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wil ik die gratis trial spelen, mag het niet omdat ik al een FFXIV Service account heb. Ik heb alleen de beta gespeeld, en daardoor mag ik dus niet meer de trial van de full game. :bored:

    Dank je Square Enix, voor deze unieke mogelijkheid om de full game te testen.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gratis trial op PS4?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oké interessant. Wil wel even kijken hoe het op de console speelt.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Man, da sucks.
    Stomme fout van SE.


    Heb de game echt met veel plezier gespeeld, zelfs 2 maanden na de free month, maar damn...die maandelijkse kosten houden me tegen om door te gaan, zeker nu er zoveel andere vette games uit zijn/ uit komen.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    /cancel.
    Zo, strakjes eens kijken of het geholpen heeft.

    Wel uiteraard weer jammer dat je na die 2 weken de full game moet kopen en nog eens een sub. Een maand of 2 sub zou ik misschien in een gekke bui nog doen (mocht de game echt bevallen), maar de full game EN sub? Ehh... :p
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Blijkbaar gisteren een dikke update voor uitgekomen.


    Mn vriendin speelt nu de trial (na anderhalf uur in de char creator 8)) als ze het wat vind ga ik weer resubben en keihard eran... Na het zien van de game gaat het toch wel weer heel hard kriebelen :+

    In tegenstelling tot alle overhypte koude kak die de laatste tijd uitkomt weet je waar je aantoe bent met zo'n game, zonder F2P geneuzel om de twee stappen.


    En @Dulle, je krijgt een maand speeltijd bij je game hé ;)
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als de abo kosten nou wat lager waren.....vind de maandelijkse kosten toch echt wat te hoog.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    15 euro per maand toch?
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    14 dacht ik...Dat is me net wat teveel, aangezien het niet mijn enige game is die ik (wil) spelen.

    Voor 5 p/m zou ik het een tijdje volhouden.

    De game is echt wel leuk om te spelen, en zit ook echt goed in elkaar...best jammer.
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  12. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Als deze game geen maandelijkse subs zou hebben zou ik deze game ook zeker nog steeds spelen. Nu maar na de eerste maand opgehouden, gezien ik deze game af en toe ernaast wil spelen en niet als main game. Wat dat betreft is TES online interessant geworden voor me.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja dat is het probleem, het gaat mij ook niet zozeer om het geld zelf maar gewoon het idee dat je dat spel moet spelen omdat je ervoor betaald hebt. Niet echt een druk waar ik opzit te wachten, zeker niet met zoveel andere games.

    Aan de andere kant kun je wel gewoon ongestoord van de game genieten zonder de F2P/freemium spam ellende die steeds meer van z'n ranzige bilnaad laat zien in de huidge gen games.

    Zo wazig Is dat niet hoor :p heb er vroeger veel besteld zonder problemen
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  16. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Begint eigenljk wel weer te kriebelen. Ben met mijn healer bijna to max lvl gekomen. Maar toen kwamen er andere spellen uit. Nu er een nieuwe update aan komt en nieuwe content toch maar weer eens oppakken!
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Vergeet niet dat als jij de nieuwe expansion wilt spelen dan moet je ook de hele mainquestline doen in Final Fantasy XIV: A Realm Reborn(en de questline is gigantisch), anders kom je niet in Heavensward. ;)

    En wat ik daarmee probeer te zeggen is, het is niet zoals de meeste MMO's waar je bijvoorbeeld gelijk met iedereen met de nieuwe content kan beginnen, tenzij je gewoon alles hebt afgemaakt. Ik ben bijna door de hele questline heen maar het heeft me misschien bijna wel een maand geduurd om door dit te komen(en dit terwijl ik al level 50 was).
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2015
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Double post!
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Laatst ook weer even 2 maanden genomen maar heb er gewoon geen tijd meer voor over. Wel erg leuke story line en mechanics maar uiteindelijk hangt het voor mij toch teveel op de weekelijks grinds... En er zijn zoveel andere games die ik nog wil spelen om mij daar steeds druk over te willen maken.

    Als ik weinig geld/games en meer tijd had was FFXIV wel ideaal, er is zo GIGANTISCH veel te doen en voor elke speler klasse zijn er tal van opties.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nu pas de twee weken trial geactiveerd. Het speelt toch wel verdraaid lekker met een controller. Veel beter dan ik had verwacht. De game kopen plus een sub ga ik echt niet doen, maar even twee weken FF14 spelen is best tof. Veel leuker dan TES Online.
     

Deel Deze Pagina