ik heb een vraagje komt er een spel uit die op final fantasy lijk? want ik vind die serie echt leuk en ik heb totaal geen idee of er ook een deel uit komt voor de xbox en als er iets uitkomt kan je dan ook zeggen wanneer die komt
geen idee, komt wel een nieuw deel van ff op de cube je moet het maar doen met morrowind als rpg op de xbox
wat ik zo leuk vind aan final fantasy is de manier van vechten dat vind ik leuk en niet zoals morrowind
ik heb toch liever real-time vechten.... (zoals Morrowind, en die onzin dat het niet goed werkt, VIND ik nergens op slaan)... FF8 heb ik alleen gespeeld, en die GF's schoppen idd zwaar kont!
dat je omstebeurt een stoot of wat dan ook mag geven vind ik nix, heb dan ook lever realtime gevechten
iDD,mijn nick is niet voor niets vivi ornitier (ff9) Da vind ik dus het enige nadeel aan xbox--> geen ff=geen meeslepende verhaalijn,geen gf's,geen chocobo's,geen zaaalige muziek gelijk in ff,geen moogles....ahhh,wat ga ik ze missen als ik men ps2 verkoop.....
Al was er nou in Morrowind ook zoiets gestopt als een KAARTSPEL ofzo dan had hij nog meer geruled, en dat is nou juist wat aan ff8 ook zo lauw vond, Kaarten
True Fantasy online mischien of zo?? ik heb final fantasy nooit gespeeld dus ik weet ook niet precies hoe/wat het is.
Sudeki komt eraan, Kameo, Fable...Eén van die zal vast wel je honger naar een FF game stillen, want het worden stuk voor stuk prachtige RPG's
Ik denk dat Sudeki het meest op Final Fantasy zal gaan lijken. Fable zal denk ik meer zoiets zijn zoals Morrowind