Fianl fantasy! eindelijk is het zover! final fantasy op de xbox 360. en nog wel als MMORPG. en weet iemand of xbox live op de xbox 360 hetzelfde werk op meer kost??
xbox live gaat hetzelfde kosten. Maar square zal square niet zijn als ze er niet voor zorgen dat je voor FF11 een extra bedrag per maand moet betalen Ik weet nog niet, als ik FF wil, wil ik geen MMORPG. Dan vroeg ik wel om een MMORPG.
als dat zo is, lijkt het me dus nix.. we worden verwend met knappe gfx, en ik speel games met lage gfx eigenlijk niet meer, omdat ik me dan zit te ergeren aan dingen die puur te maken hebben met gfx, en nix met Gameplay....
Ik speel nog steeds final fantasy 8 . als er een final fantasy op de Xbox 360 komt, ben ik er als een van de eerste bij. Tenzij.......de game 90 euro gaat kosten!!!!!!! niet dat dat gebeurt, maar toch.
WtF ik lees net in de pu dat er ook een RE-make komt van FF7. weet iemand of die ook naar de xbox of xbox 360 komt.. want die game mot ik GvD hebbe!!
weet niet waar PU dat vandaan haalt, maar tot nu toe heeft Square officieel gezegt dat der geen remake van FF7 zal komen.
Lijkt mij wel leuk.. een FF op de xbox.. ik heb nog nooit een deel uit de reeks gespeelt en ben wel benieuwd
zekker van wel dat het in de pu staat er staat : op het exclusive front neemt square enix duidelijk het initiatief op de ps2 met een paar grote namen : FFVII,dragon quest VIII,FFXII en het 2de deel van kingdom hearts. en hoe weet jij trouwens dan er geen remake van FFVII komt?? het is in iedergeval wel de best Final fantasy deel....
check dit: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=72599 dit is van de makers van final fantasy én single player
zucht, er zijn momenteel FFVII spellen in de maak. Dit zijn GEEN remakes, maar alternatieve spellen die in dezelfde wereld spelen maar op een andere manier etc. Hoe ik dat weet??? Misschien moet je eens lezen. Ik heb al gezegt, op de persconferentie op de E3 van sony heeft square enix een remake van het intro filmpje van FF7 laten zien. Na deze tech demo hebben ze nadrukkelijk gezegt dat ze GEEN remake van FF7 gaan maken.
Ik heb die geruchten op een site gelezen, ik weet niet meer welke. Het zou waarschijnlijk om een actie RPG gaan dacht ik.
klopt, dat zijn geen geruchten. Ze zijn daadwerkelijk aan 4 FF7 projecten bezig. 1 spel voor de PSP, de film Advent Children en dan nog 2 spellen voor de PS2 dag ik. Maar dit zijn geen remakes.
Wat Urty zegt klopt, al gaat het maar om 1 spel voor de PS2 Je krijgt dus: - FF7: Advent Children: Een CGI film. - FF7: Before Crisis: Een game voor mobiele telefoons. Japan only als ik me niet vergis. - FF7: Crisis Core: Een action rpg op de PSP. - FF7: Dirge of Cerberus: Een action adventure/rpg voor de PS2 met Vincent Valentine in de hoofdrol.