Psies, das nou typisch FF
Ik moet zeggen dat ik Morrowind nooit gespeeld heb, en Oblivion zeker wel indruk wekt....dus daar kan en zal ik ook nog niet over oordelen.
Wat ik idd met boss eens moet zijn is dat als een RPG er in slaagt mij emotioneel zo mee te krijgen in het verhaal, dat ik bijna een traan moet laten.....dan spreek ik van echte diepgang en sfeer. Dat moment was voor mij, en voor veel FF fans denk ik, de sterfscene van Aeris uit FFVII
Een spel wat DAT voor elkaar krijgt bij mij, daarvan spreek ik van diepgang en magische sfeer. En das iets wat ik in nog maar weinig RPG's behalve dan FF ben tegengekomen. Niet dat ik mijn horizon niet verder uitbreidt dan FF, of dat ik een FF-fanboy ben en de rest op het gebied van RPG wil afkraken....absoluut niet. Ik heb behalve de FF serie namelijk ook veel andere RPG's gespeeld, maar de meesten redden het qua diepgang/verhaal/sfeer gewoon echt niet bij FF....en FFVII is in mijn ogen nog altijd de beste RPG, hetzij niet de beste GAME, die er ooit gemaakt is Mja das mijn mening
Laatst bewerkt: 20 aug 2005