Final fantasy

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hvc., 19 aug 2005.

  1. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ik begin er maar eentje.
    Final fantasy komt nu eindelijk naar xbox (360).
    en als een mmorpg nog wel.
    Final, fantasy was een groot succses op de playstation en playstation 2.
    het begon op de ps1 met final fantasy VI tot FFIX.
    op de ps2 kwam FFX en een vervolg van het 10de deel dus FFX-2.
    Nu is voor de ps2 FF XI in ontwikkeling.
    maar het belangrijkste is dat ie nu op de xbox 360 komt.
    voor mij is het de tofste game die er nu aankomt.

    maar nu wil ik van jullie weten wat jullie ervan vinden??
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het spijtig dat het alleen ff11 is die naar xbox komt. Er moest ook een final fantasy game komen met een echte coole single player en een superverhaal zoals altijd,maarja, nu is het alleen de online final fantasy...(is wel cool,maar ik heb toch liever de andere...)
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik heb liever een avontuur zoals Final Fantasy 9, van MMORPG's houd ik echt niet. Dus dit spel zal ik zeker niet kopen
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga FFXI zeker wel halen, kan ik als console-gamer eindelijk eens een Final Fantasy game online spelen ! :D
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb een PS2 gekocht voor FFX en X-2 en ze zijn helemaal niet zo fantastisch hoor...FF X heb je in 40 uur uitgespeeld. Verhaal is altijd wel leuk, maar random encounters is repetitief. Bij FFXI kunnen we tenminste samen met anderen door een wereld heen lopen. Voor degenen die op True Fantasy Live wachtten, komt er nu eindelijk een MMORPG uit.

    Alleen jammer dat deze samen met Oblivion uitkomt..ik koop ze allebei, maar heb té weinig tijd voor beide veel te spelen
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik had ook een ps2 voor FFX (Niet voor X-2 want dat slaat imo nergens op) Maar ik vond FFX echt een fantastisch spel. Ik zat op een gegeven moment op 180 uur speeltijd. Oke, de verhaallijn heb je dan wel uitgespeeld, maar nog lang niet alles, zoals die dark versies van al die beesten die je kon oproepen. Zo zijn er nog een hoop dingen die je kon doen en op dat moment wilde ik gewoon alles uit dat spel halen.... Dat is aarig gelukt ook 8)

    True, maar toch heb ik er veel lol aan beleefd :)
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de verhaallijn op 80 uur uitgespeeld, maar ik wilde zoveel mogelijk zien. En als je alles wilt zien moet je al 150 uur spelen ofzo, zoals goiz al zei(180uur) FFX is gewoon een fantastich game, op laatste wordt het helemaal fantastisch, wat een plot...
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou niet overdrijven, er valt helemaal niet zoveel te zien dankzij de 'fantastische' camerastandpunten....Het is totaal niet interactief. Gewoon rondlopen, naar de pre-rendert achtergronden kijken, random encounters...
    Elder Scrolls poept op FF
    BTW het plot gaat bij morrowind wel veeeeel dieper
     
  9. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me tof als er een re-make van deel 7 naar de xbox 360 komt.
    maja die gast van square-enix maakt nu 2 andere titels voor de xbox 360(lost oddesy en blue dragon).
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens gamespot (http://www.gamespot.com/ps3/rpg/finalfantasyvii/news_6130109.html) is het niet zozeer de vraag of er een remake van FFVII wordt gemaakt, maar wanneer. Lees het artikel maar voor details :)

    Deze remake zal dan waarschijnlijk wel alleen voor de PS3 uitkomen, maar dat maakt mij niks uit want ik haal naast een X360 ook net zo goed een PS3 :D
     
  11. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0

    Vet,maar dat haden ze ook al belooft voor de psp
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  12. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik kijk dat filmpje van gamespot.
    als die game uitkomt gijzel ik die gast en druk een geweer tegen zijn hoofd en zeg dat ie die ook op de xbox 360 moet laten uitkomen
    |:- |:- |:- |:- |:- |:- }:]
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb nog nooit een mmorpg gespeeld omdat ik er de pc niet voor heb en niet wil betalen,maar toch lijkt hem mij ontzettend vet als deze een beetje goede reacties krijgt koop ik hem wel.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is jou mening, ik ben niet zo voor morrowind, geef mij maar de magische, diepe, romantische, speciale sfeer van FFX...(heb je FFX uitgespeeld? Heb je gezien hoe het afloopt met Tidus vader, heb je gezien hoe het eindigt tussen Tidus en Yuna, en noem maar op... Niet normaal gewoon, je blijft gewoon verder spelen om het verhaal volledig te ontdekken, Op het laatste is het bijna zo erg dat je bijna een traan moet laten...) Maarja, je kan natuurlijk veel feller voor morrowind zijn, maar dan moet je niet zeggen dat morrowind veel dieper,... en noem maar op is, want veel gaan daar niet mee akkoord(al de FF fans),want dat is een pure mening, Maarja, je mag je mening natuurlijk geven, daar niet van...
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Kan je hier maandelijks voor gaan betalen?
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dan ben je in de war met Crisis Core : FFVII :)
    Dat wordt namelijk een FFVII prequel met Zack in de hoofdrol, en die is al wel aangekondigd voor de PSP.
    Heb ik ook al een korte trailer van gezien, geheel in anime stijl....echt vet :D Das dus een must-have voor FF liefhebbers die een PSP hebben :9
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Psies, das nou typisch FF ;)
    Ik moet zeggen dat ik Morrowind nooit gespeeld heb, en Oblivion zeker wel indruk wekt....dus daar kan en zal ik ook nog niet over oordelen.
    Wat ik idd met boss eens moet zijn is dat als een RPG er in slaagt mij emotioneel zo mee te krijgen in het verhaal, dat ik bijna een traan moet laten.....dan spreek ik van echte diepgang en sfeer. Dat moment was voor mij, en voor veel FF fans denk ik, de sterfscene van Aeris uit FFVII :'-(

    Een spel wat DAT voor elkaar krijgt bij mij, daarvan spreek ik van diepgang en magische sfeer. En das iets wat ik in nog maar weinig RPG's behalve dan FF ben tegengekomen. Niet dat ik mijn horizon niet verder uitbreidt dan FF, of dat ik een FF-fanboy ben en de rest op het gebied van RPG wil afkraken....absoluut niet. Ik heb behalve de FF serie namelijk ook veel andere RPG's gespeeld, maar de meesten redden het qua diepgang/verhaal/sfeer gewoon echt niet bij FF....en FFVII is in mijn ogen nog altijd de beste RPG, hetzij niet de beste GAME, die er ooit gemaakt is :) Mja das mijn mening ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2005
  18. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Final Fantasy is een heel ander soort RPG joh, totaal niet te vergelijken eigelijk. Deze MMORPG heeft ook eigelijk niks meer met FF te maken. Het verhaal is ongetwijfeld zwak, terwijl dat het spel juist zo sterk maakt. Daarbij denk ik dat er weer zo'n 10 euri per maand gedokt moet worden, alleen maar om er online mee te komen. Wordt een nono voor mij dus.. :)
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :):) FF7 heb ik spijtig genoeg nooit uitgespeeld(shame on me, ik weet het),maar toen speelde ik FF nog niet zo echt(was er nog niet zo voor, dat is bij mij moeten groeien om voor echt van die rpg's te zijn), maar mijn broer heeft het uitgespeeld(meerdermaals) en die vind het ook de beste final fantasy, ik heb wel het verhaal gevolgd samen met mijn broer, en de filmpjes gezien(die weapons, en stefherot,...alles was gewoon af!!!). Maar ik kan van mezelf niet zeggen dat ik een echte final fantasy gamer ben aangezien ik deze niet heb uitgespeeld, en 8 heb ik ook niet uitgespeeld...
    10 heeft me wel enorm fel gepakt, niet normaal gewoon, 12 ga ik zeker uitspelen, dat game wordt gewoon supermagisch, dat game gaat enorme graphics voor deze generatie hebben, dat weet ik nu al, eind dit jaar op de ps2 :):)...
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    .......die maar 50 uur duurt..
    En ja natuurlijk heb ik hem uitgespeeld, het spel is al kort genoeg.
    en btw, degenen die de 2 spellen nog niet aangeraakt of deftig hebben gespeeld, moeten hier geen mening over vormen..
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2005

Deel Deze Pagina