1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] 207 S2000 Cup Season 2 [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 10 mrt 2013.

  1. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Lijkt niet op een Toyota auris... ;)
     
  2. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    Mijn inbreng hierbij!
    Was een aardig werkje....

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2013
  3. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Mijn 207

    Eindelijk de nieuwe onderdelen binnen en tijd om de PC in elkaar te zetten.
    Volgens mij werkt alles en heb ik de passwords allemaal onthouden opgeslagen.
    Kijken of foto posten lukt.
    [​IMG]

    Gelukkig alles werkt zoals het hoort:+
    De livery is gewoon de door omstandigheden te kort gebruikte livery van de WTCC cup CIVIC.
    Bespaarde mij tijd om helemaal een nieuwe te bedenken.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2013
  4. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Hierbij mijn inzending voor de peugeot 207 cup 2013:

    [​IMG]

    Geïnspireerd door Peugeot Sport en de 2013 branding op de rally en racing cup modellen (208 en RCZ) van Peugeot
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Allemaal toffe paints! :) _O_
     
  6. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: [FM4] [Level 1] [Sign-Up] [W] 207 S2000 Cup Season 2

    Kan ik nog paints uit Forza 3 halen?? En hoe krijg ik dat voor elkaar.
    Ik heb daar een wel een paar staan die ik wil gebruiken.

    verstuurd met telekinese
    Greetz
    Alexander
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Je kon ze alleen inladen toen Forza 4 erom vroeg. Dan moest je naar create Vinyl group gaan en dan vroeg hij het. Als je nee had gedrukt is er geen mogelijkheid meer volgens mij.

    Je zou je save file moeten verwijderen zodat hij het opnieuw vraagt. Maar dan ben je alles wat je nu hebt wel kwijt.

    Je zou de dingen die je absoluut niet kwijt wil hebben cadeau kunnen doen aan een friend, (Auto's, liveries, foto's en video's) dan je save game verwijderen, nieuwe maken, dingen uit Forza 3 importen en dan weer de belangrijke dingen van die friend terug krijgen.
     
  8. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: [Sign-Up] [FM4] [Level 1] [W] 207 S2000 Cup Season 2

    Daar was ik al bang voor... jammer, ik had daar nog een Ken Block/DCJeans 207 staan. Dan zal ik die opnieuw moeten maken. Bedankt voor de info.

    verstuurd met telekinese
    Greetz
    Alexander
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Heerlijk geoefend vanavond! Samen met Loyall zo'n 20 rondes op Suzuka gereden voor woensdag.

    Ook weer voor het eerst sinds lange tijd met stuur gereden en dat was wel weer eventjes fijn. Nog steeds verkeerd rem pedaal, maar met een giga deadzone en veel koppeling was het redelijk te doen.
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat voor tijden reden jullie ongeveer?

    Weet dat ik in een korte oefensessie (4 rondjes) als beste ronde 1.XX.9XX reed (met een niet optimale eerste bocht). (1.22.9xx, zou dat kunnen??). Had de herhaling opgeslagen, post m morgen misschien wel even.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik reed vaak rond 1:26.2. Maar ik heb 2 keer een split gehad die goed was voor een 1:25.9 om het allebei de keren rond de laatste split te verpesten.

    Ik merk dat bocht 1, en de combinatie van bocht 2 en 3 veel kunnen schelen.

    Voor mij is de laatste bocht nog altijd lastig. De apex moet je daar echt perfect nemen anders zit je teveel naar buiten en moet je alleen maar meer inhouden.
     
  12. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Woensdag al !?

    Tijd gaat snel zin in ! :D
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [yt]cHaQ3hXTjHw[/yt]
    Het is al bijna traditie geworden dat ik voor de woensdagcup een minofmeer-acceptabel rondje op de komende track rijdt en deze hier post:thumbs: Het is ditmaal een rondje 1:25.285 geworden op Suzuka West met, zoals jullie zien, een ongelukkig foutje in de laatste (lastige) 2 bochten. Als je precies goed rijdt, kun je bocht 4 volgas nemen trouwens (ik lifte ietsje in mijn rondje).

    Het kan een afwijking bij mij zijn, maar ik ga voor bocht 2+3 en de hairpin het liefst helemaal terug naar de eerste versnelling. Heb voor de aardigheid ook wat andere camerastandpunten ingenomen bij dit rondje, die je lagns ziet komen na het reguliere-camerastandpunt-rondje

    Mensen zin om vanavond te oefenen met de Peugeot en/of DTM (leg nu de laatste hand aan de DTM-auto's)???
     
  15. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Zou graag willen, maar blijf vandaag even bij m'n ouders waar ik op dit moment geen xbox heb ;)
     
  16. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Erg lekker gereden gisteren tijdens oefenen.
    Heb het vermoeden dat dit een toffe cup gaat worden mede door de "minder bekende tracks en de oval "

    Nogmaals complimenten aan de organisatie voor de keuze van de auto en de tracks/circuits. :thumbs:
     
  17. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG]

    Dit word 'm van mij :)

    Net geoefend met Asjemenou, BIGGA en Loyall. Gaat voor mij doen erg lekker. Snelste tijd 1.26.178. Merk wel dat een klein foutje meteen afgestraft word en het erg moeilijk is om weer in te kunnen halen.
     
  18. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb een klein probleem.
    Door vaderlijke verplichtingen is het onzeker of ik op tijd ben voor de kwalificatie.
    Denk dat ik 10 minuten te laat ben.
    Kan ik dan 1e heat nog achteraan starten?

    En mocht ik onverhoopt de start van de 1e heat mis kan ik de 2 e heat achteraan starten?
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ben je er dan 20:10? Of hou je met je tijd al rekening met de free practice? De kwalificatie start namelijk om ongeveer 20:10 / 20:15!

    Als je de kwali mist kan je gewoon starten in heat 1 lijkt me. Instappen bij de 2e heat dan inderdaad achteraan. :)
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik bekijk nu het topic pas echt goed en dayum, wat strak! _O_ Wordt professioneel aangepakt hier en goed georganiseerd. Props.
     

Deel Deze Pagina