1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Asian Smokin' Hot AWD Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door noriCeramic, 28 apr 2012.

  1. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Hoofdsponsor Kyocera heeft de feedback op het ontwerp wat laat doorgegeven waardoor mijn team zich als een malle moet haasten om de auto af te krijgen.
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Backup voor vanavond zit al klaar in mijn persoontje. Alleen als Bassie host hoop ik maar dat ik erin kom. Ben binnen een half uur al wel online dus als ik weet wie de host word kan ik die alvast joinen zodat ik daar in ieder geval geen probleem mee heb.
     
  3. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak om kwart voor 8 de lobby, invite ik jou als eerst. Hoop dat het lukt.

    @Nori, als tijdens de Qualify blijkt dat ik lag host iemand anders ok?
     
  4. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Prima!

    Ik krijg m'n auto net op tijd af. Alleen nog de achterbumper :)
     
  5. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal de kwalificatie denk ik net niet.
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik had denk ik de snelheid voor top3, maar uiteindelijk geen punten gehaald vandaag.
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zorg dat je volgende week om 10 over half 8 klaar staat. Als het goed is host ik dan en dan invite ik je eerst. Dan zijn we zeker dat je mee rijd volgende week.
     
  8. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Er is echt een hoop gebeurd. Vanaf volgende week pas een lobby invite als Coldzero (als er plek is) en B Tender binnen zijn zeg ik :)

    Twee keer 2e, waar vooral de tweede race een wonder was dat ik 2e werd.
     
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Heat 1 weinig spannends. Wel een algemene opmerking: "afsnijden" is eigenlijk al een no go, maar afsnijden, inhalen en een plek niet teruggeven....
    Wel in volgens mij de laatste paar ronden een fraai gevecht gehad met Bigga, met mij in de verdedigende rol. Bocht 5 (na The Esses) ging het mis.... ik glibber wat met mn achterwerk, probeer de auto onder controle te houden en Bigga raakt mn achterkant. Volgens mij was het toen einde voor Bigga, ik heb 'm uit kunnen rijden zondeer plaats verlies.

    Heat 2 (weet niet meer welke ronde, moet replay nog terugkijken) in de laatste bocht voor start-finish.... weer met Bigga, maar nu ik in de aanvallende rol. Ik ben er voor 3/4 voorbij en heb dus de binnenbocht. Ik laat mn auto uitrollen en Bigga kiest geen eieren voor zn geld. Bigga moest 'm vervolgens over z'n kop parkeren net na start-finish.

    Kortom 2x ik met Bigga. Niet leuk, maar naar mijn idee in Heat 1 een slippertje die hij niet meer kon ontwijken en Heat 2 een gevecht in het heetst van de strijd met 2 kemphanen die geen duimbreed wilden geven. (en dat is positief bedoeld overigens)

    Daarna nog effe geoefend op Hockeheim Short... volgens mij dachten een zwik mensen dat het de GP uitvoering was :D
    En tja, daarna Positano. Reed bij de start relatief vooran en dat was mn geluk. Werd eerste door wat tikjes onderling die voor mij werden uitgedeeld.
     
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik zei in de lobby de hele tijd dat ik onder de auto van Surreallistic terecht kwam, maar dat was die van Coldzero NL.

    Bizarre situatie was dat :+
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    En ik maar denken "wat l#l jij nou?!" :D
     
  12. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Was een hele leuke race. H1 werd ik 8ste, H2 werd ik 6de. Maar wat een gevechten gehad, geweldig!
     
  13. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ja ik had gewoon de verkeerde auto in m'n hoofd :F:

    Ik dacht ook later in de race, DAFUQ, Surreallistic zit ineens voor me? :lol:
     
  14. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Heat 1; Leuke gevechten gehad met Coldzero, Bigga, BassieBaas.
    Meer dan plek 6 zat er niet echt in. Vooral problemen met de 1na laatste bocht.

    Heat 2; Lang achter George aangereden totdat ik de pit in ging en George foutjes maakte.
    Het is dat Nori en Flavour met schade rondreden daardoor mocht ik zomaar winnen.

    Leuk kampioenschap. Jammer dat de Mitsu overbezet is. :+
     
  15. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55

    Tussenstand komt morgen, het is erg spannend in ieder geval!

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2012
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    De snelheid is er. Snelste rondetijd in de 2e heat. Nu moet ik nog leren schakelen. Mijn monstertje eet maar al te graag zijn eigen motor op! :+
     
  17. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hetzelfde probleem. Ik schakelde te vroeg terug en had gelijk motor schade. wat houd dat DNF in
     
  18. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Did Not Finish
     
  19. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik bedenk me nu ineens dat er niemand was gecrasht in de 1e heat. Waren tracks en Alpha over de finish gekomen? Volgens mij wel.
     
  20. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ja we waren wel over de finish gekomen.
     

Deel Deze Pagina