1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Asian Smokin' Hot AWD Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door noriCeramic, 28 apr 2012.

  1. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke race was t. Helaas was ik te laat voor de kwalificatie, dus moest achteraan starten. Heb me in de eerste heat nog wel opgewerkt naar een 7e plek.
    In heat 2 had ik een goede en snelle start. Bleef de crash net voor en kon daardoor wat uitlopen. Helaas waren Denvan, Nori en flavour sneller dan ik waardoor ik de 1e plek niet tot het laatst kon vasthouden. 3e was een goed resultaat voor mij.
     
  2. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Top 6 nog lekker close bij elkaar! Chilliebillie. Over een weekje gaan de Subs in Duitsland knallen!
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Wegens mamma-dag kan ik er zeer waarschijnlijk niet bij zijn. Handig als je schoonouders aan de andere kant van de provincie wonen ;)
     
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Door deze puntentelling wordt het nog lang spannend denk ik. Je hebt wel echt een voordeel als je wint (+4).

    Dit is hem uiteindelijk geworden.

    [​IMG]
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat is wel een voordeel inderdaad, maar zo worden de battles wel vetter aangezien het nu nog belangrijker is om boven aan te finishen.
     
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ja zo bedoelde ik het ook, en zo had ik het van tevoren ook bedoeld :)
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Eerste race ging best lekker ondanks dat ik nog niet geoefend had, had mooie duels met Lircky, maar de Mitsubishi was erg onvergefelijk bij het terugschakelen, van zn 3 naar 2, moet je echt pas doen als je heel weinig vaart hebt en kan niet zo snel na het terugschakelen van 4 naar 3 als bij de andere auto's. Hierdoor had ik motorschade waardoor de race verder kansloos was. Gelukkig wist ik Tracks nog achter me te houden die een keer de pit in was geweest vanwege schade.

    Race 2 was snel klaar, in de eerste bocht was er contact waardoor ik weggleed en er mensen tegen mij opbotsten. Helaas voor mij en voor diegenen. Ik ga de replay nog eens terugkijken wat er nou precies gebeurde.

    Best saai om dan de hele race te moeten wachten, maar ik dacht ik ga zo nog ff oefenen op de volgende baan. Daar was er wat verwarring doordat het een andere uitvoering van Hockenheim was, maar ik werd finaal kapot gebeukt, geen idee door wie, maar de race was ook hier meteen weer ten einde. Toen Positano, ik startte vooraan en ging door de eerste bochtjes, links kwam iemand vol gas die totaal nergens remde en die knalde mij wederom finaal van de baan. Dat was de 2e of 3e keer op rij (afhankelijk van de toedracht in heat 2) en toen had ik er wel genoeg van, heb de halve avond zitten wachten met een (half) kapotte auto langs de baan, niet echt leuk. Oefenen hoeft echt niet zo serieus als racen, maar een beetje collegialer rijden mag wel hoor.

    Heeft iemand de herhaling van heat 2 voor mij?
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2012
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    @ Alpha: Volgens mij heeft Loyall hem al bekeken dus ik denk dat hij wel op zijn storefront staat. Jammer dat je avond er zo passief uit zag. Hopelijk gaat het zondag met ons beiden wat beter ( ik botste tegen je op volgens mij en werd daarna vanachter geraakt door Nori. Ik kon niet naar rechts want daar stond ook iemand dwars en naar links kon ik zo snel niet sturen. Zal morgen de replay eens terug kijken.
     
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Heb de replay van Heat 2 bekeken en werd er niet vrolijk van. Ik heb daarom maar heat #1 zeker tien keer achter elkaar bekeken.:+ Waardoor mijn G-spot overbelast raakte.8)
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2012
  11. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Lolll :+

    Vanmiddag was wel even vet om op Hockenheim te rijden met loyall en coldzero. Constant dicht bij elkaar en zonder foutje is inhalen zowat onmogelijk!
     
  12. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice scoreboard Nori :) Kan idd alle kanten op gaan
     
  13. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanavond nog iemand online?
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb wel zin om ff te racen, heb nu ook ten minste iets van een paint op mn auto :p
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    ---
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2012
  16. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Nog steeds respect hoe de auto's zijn getuned door Nori.
    heeft waarschijnlijk veel tijd gekost. Maar het resultaat is top en het lijkt dat iedereen goed overweg kan met deze auto's.
    Geeft spannende races.
    Op Hockenheim short is het inderdaad moeilijk inhalen. Ik heb ook de indruk dat slipstreamen met deze auto's niet zo veel effect heeft.
    Ik hoop dat ik mijn avonddienst van komende zondag kan ruilen, want anders kan ik er niet bij zijn.
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb mn paint af!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    NICE!!!!!!!!

    p.s. rijden met koppeling ROCKZZ! (Thx joe now hoe)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2012
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Speciaal voor Denvan hebben we geoefend met de koppeling :+ ging best goed idd dankzij de instelling van Nori! :thumbsup
     
  20. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Iedereen aan de manual clutch! Baas.
     

Deel Deze Pagina