1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] BMW 320TC cup UK/FR

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 15 aug 2016.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    *zucht*

    Ik zeg dat het op den duur saai gaat worden. Wat ook gewoon gaat gebeuren. Al zorgt het huidige reglement wel voor extra spanning en dus wellicht een langere houdbaarheid t.o.v. de vorige cups, maar dat staat dus los van de auto.

    Ik vind het verder allemaal prima. Behalve dat ik de spanning van de quali wel een beetje mis.
     
    B Tender en Kimi NL vinden dit leuk.
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    *zucht*

    Hier heb je een like, zodat je net zoveel likes als berichten hebt.. heb je een mooie 1.0 B/L-ratio :p
     
    B Tender vindt dit leuk.
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  4. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Project Cars heeft dusdanig veel lekkere bakken dat het sowieso zonde zou zijn om te blijven hangen in de 320.

    Met de opzet van de cup is helemaal 0,0 mis naar mijn idee. De volgende cup mag wat mij betreft het default setup en single file reversed grid systeem gewoon aanhouden. Spanning van de kwali mis ik niet heel erg; Krijg het toch wel warm genoeg tijdens de race :9
     
    B Tender en Racerblade01 vinden dit leuk.
  5. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    En toch mag tuning van mij wel weer aan!! Maakt voor mij het racen toch wat leuker ipv van alleen rondjes jagen met stocksetup!!

    En jah ik wil best mijn setups aan andere doorgeven ( heb ik vaker gedaan )

    Zo heb ik voor de 320TC ook wel een setup wat de wagen voor mijn gevoel net wat stabieler maakt


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2016
    Crookk vindt dit leuk.
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Beltoontje lager volgende keer.

    Het blijven wel Touring cars hè. Beetje duwen en trekken moet kunnen. Al was het de afgelopen race misschien een beetje te veel.

    Heb de filmpjes nog niet gezien maar zit mijn grootste blunder er wel in? Race 1 ergens in ronde 3/4/5. Mis mijn rempunt op een metertje of 30 voor bocht 2. Kon 2 dingen doen, of proberen om de bocht te halen en ongetwijfeld iemand mee te nemen... Of... Vol op mijn gas en proberen de koplopers te ontwijken maar wel hard de bocht uit te vliegen.... Heb wel de goede keuze genomen en kan er nu wel om lachen. Toen zat ik echt te balen. Had hier echt wat punten moeten halen maar ik zit weer keihard te kloten.

    Hopen dat ik deze week iets meer tijd heb om te oefenen.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ho, shit, moet weer even snel een post bij!

    :p
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Aangezien ik toch op de trein sta te wachten ga ik ook even mijn ei kwijt raken.

    Ik vind de huidige Cup echt super. Van mij mogen we met deze auto elke week ergens rijden. Hoe meer we met deze auto rijden hoe beter we worden. Denk dat het racen daardoor alleen maar leuker wordt. Het veld komt dichter bij elkaar en de gevechten worden beter. Snap niet waarom het dan saai zou worden. Elke keer van auto wisselen is in het voordeel van mensen die wat meer tijd hebben of echt super getalenteerd zijn. Op de competitie heeft het, volgens mij geen positief effect. Dingen als reversed grid' hebben dat wel.

    Over tuning kan ik kort en hypocriet zijn. Eerst had ik zeeën van tijd en was ik een voorstander. Nu moet ik al blij zijn als ik een keer een oefenrondje kan rijden, laat staan een set-up bouwen. Daarnaast komt tunen beter tot zijn recht als je full damage en mechanica failures aanzet of races van een uur gaat rijden.

    Trein is er.

    Doei xx
     
    Rossi46 en Kimi NL vinden dit leuk.
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik moet zeggen dat ik het qua tuning wel met hem eens ben qua tijd en moeite. Zou weleens voor een cup zijn met alles uit en damage aan maar dan moeten er ook wel voldoende mensen zijn die daar ook tijd en moeite in kunnen steken. Met de huidige cup setup ben ik prima tevreden al zou ik een andere auto wel prettig vinden, deze brengt me deze cup nog niet veel geluk :)
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Boohhhh volgende keer ga ik een filmpje maken over wat jij allemaal fout doet :lol:

    Nee hoor Cr00kk, jij doet niet zoveel fout. Behalve achter mij finishen dan ;)

    Over dat filmpje. Op 1:10 is duidelijk te zien dat ik slechts een klein tikje geef, ik krijg vervolgens daarna een keiharde, ongecontroleerd, ramkraak waardoor er nog een keer contact ontstaat. Sowieso niet mijn fout. :rolleyes:

    Misschien een idee voor een Suprise Cup. Pas op de racedag krijg je te horen welk circuit en welke auto. Vervolgens heb je 60-90 minuten voor practice en kwalificatie. Vervolgens een race van een uurtje.

    Daarna weer lekker met de 320TC rondjes rijden op Donington, of Imola, of Watkins Glen, of Brands Hatch, of Catalunya, of Zhuhai, of Sakitto, of Spa, of Sonoma, of Brno, ofWillow Springs, of Laguna Seca, of Bathurst, of Road America, of Dubai, of Hockenheim, of Monza (short natuurlijk), of Oschersleben of Zolder. Om er maar een paar op te noemen.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2016
    Kimi NL en Rossi46 vinden dit leuk.
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja @Kimi NL , hoe zit het nou met je nieuwe mancave? In een fijn huisje met wat leuke Quintus of Minerva kippetjes? :cool:
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    1 ding over hospiteren, dat doe ik dus nooit weer.

    Klassiek gevalletje van; Geef mensen macht, en ze denken heel wat van zichzelf. Het ging om een 5 persoons gezinswoning dat gehuurd werd door studenten, met daarachter een bouw/transportbedrijf waar je kon parkeren etc. Lag dicht bij de snelweg en nog geen 3km van mijn stage. Ideaal dus!

    Er woonden 2 vrouwen (1 Hippie, 1 lekker wijf en allebei verkering) en 2 kerels (Nerd en een übernerd). In de mail waarmee ik uitgenodigd werd om langs te komen stonden 4 andere emailadressen. Dus ik dacht dat we met maximaal 5 man zouden zijn. Nee hoor, gewoon fucking 14 mensen voor 1 plek in een huis. Zet daar 1 of 2 dames tussen die knap zijn en een beetje flirten met de ict-ers en je weet gewoon dat je geen schijn van kans maakt.

    Het waren overigens wel nette mensen hoor en onaardig waren ze ook niet. Maar in de advertentie zeggen dat je geen lid hoeft te zijn van een vereniging (daar pas ik echt voor), maar dan bij aankomst te horen krijgen dat het wel een hele grote pré is. Nou had ik weer het geluk om als eerste de vraag te krijgen of ik lid zou willen worden en ik denk dat ze aan mijn antwoord ook een beetje mijn mening over studentenverenigingen in het algemeen gehoord hebben. *oeps*..

    Met 14 mensen maak je geen schijn van kans, goede leer voor de volgende keer. Ik ga nooit weer hospiteren. Betaal liever 500,- in de maand meer, dan dat ik ooit weer moet hospiteren.

    Ik heb mijn troefkaart, als Godfather van het XBW-Racing dan ook niet willen spelen die avond. Ik vond de mensen niet waardig genoeg om in mijn bijzijn te bivakkeren. :p :p


    Ik ben het (volgens mij) dan ook niet geworden, maar ik vind het niet zo erg. Rijd liever 400km per dag, dan dat ik bij korpsballen moet wonen.
     
    ColdzeroNL, B Tender en Beltoni vinden dit leuk.
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ohhh, het was écht zo'n hospiteeravond! :lol:

    Als ze al zeggen dat je op zich geen lid hoeft te zijn (en ze er dus op zo'n manier al wel over beginnen), dan kun je de klok er op gelijk zetten dat het wel gewaardeerd wordt :) Het feit dat ze fucking 14 man laten komen is natuurlijk wel helemaal ruk. Alsof je dan een goed beeld krijgt van hoe iemand echt is...

    Ik zal verder maar niet ingaan op je vooroordeel over studentenverenigingen ;) Ironisch genoeg kom je via die weg wel veel makkelijker aan een kamer :+
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Het zal ook wel niet zo kut zijn, als dat ik er over denk. Want dan zou niemand lid zijn :p
     
  15. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Nieuwe stand, ovb.

    [​IMG]
     
    Rossi46, Kimi NL en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dat had ik niet verwacht na een week afwezigheid..
     
  17. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Stand per 23-09-2016

    [​IMG]


    Brieving Silverstone:

    ALGEMENE MEDEDELING VAN DE WEDSTRIJDLEIDING:

    HET IS GEEN BUMPERCAR RACE, ookal is het cupracen en kan er hier en daar een "kusje" worden uitgedeeld, houdt rekening met elkaar en gebruik iig niet de achterkant van je voorganger om je eigen snelheid te verminderen.

    Probeer ook bij battles waarbij je naast elkaar rijdt, ruimte aan elkaar te geven, of kies als aanvallende partij een ander moment om je aanval te plaasten. Project Cars heeft nou eenmaal snel last van het "plak syndroom" wat vaak voor beide partijen in janken eindigt.

    Ik heb iig op mijn D-pad links/rechts nu een kijkfunctie gezet, nav tip GoldPW!

    Tot zover deze mededeling.


    WEER: Heat 1 Droog, zonnig
    WEER: Heat 2 Bewolkt
    INGAME TIJD: Start Practice: 12:00 uur, Start Heat 2: 16:00 uur
    DATUM: 15-07-2016
    RONDEN per heat: 22 (incl. formationlap)

    20:15 uur: Lobby Open
    20:30 uur: Practice
    20:45 uur: Heat 1 (+/- 25 min) : Rollende start, reversed Grid o.b.v. huidige stand.
    21:20 uur: Heat 2 (+/- 25 min) : Rollende start, reversed Grid o.b.v. uitslag Heat 1

    Reversed Grid Formationlap: Je wordt 1 voor 1 afgeroepen. Je rijdt rustig naar, bocht 2. De polesitter vangt tussen bocht 2 en 3 het veld op (opstel locatie). Als de laatste coureur is aangesloten rijdt het veld in lijn (nr 1 voorop, daarachter nr 2, etc etc. Let op dat je niet te grote gaten laat vallen, MAX 1 autolengte) met max 90 km/hr naar Bocht 4. De startzone ligt op de "Hangar Straight" bij uitkomen bocht 4 t/m brug/onderdoorgang "silverstone.co.uk".

    Let op we laten de penalties verder over aan de game.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2016
    B Tender en Kimi NL vinden dit leuk.
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Wanneer kunnen we regen verwachten? We rijden immers in de UK

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
  19. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ja precies ja.....
    Vorige week goot het toen je er niet was. Alleen niet tijdens het racen. :confused:
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Als het in Monaco regent vind ik het ook goed hoor .

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina