1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] BMW 320TC cup UK/FR

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 15 aug 2016.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Gisteravond 3,50 keiharde dollars geinvesteerd en de 320 aangeschaft. Heb er ooit mee op Monaco gereden, maar dat was destijds veel muren kussen en schelden (doe ik nooit!).
    Dus de 320 op de aanhanger, bootje gepakt naar Oulton Park en in de opties mijn knipperlichten disabled, want die gebruiken BMW rijders toch niet.

    Super leuk baantje en ook een super fijne auto. Heb inmiddels zo'n 50 rondjes gereden met de 320 op Oulton. Qua setup heb ik veel verschillende dingen geprobeerd, maar ik kom telkens weer terug op de standaard setup, die met 4,9 graden negatief camber op de voorwielen al vrij vlot stuurt en grip genoeg heeft. Auto heeft serieuze power onderin de toeren en als je een keer de hairpin of 1 van de 2 chicanes in de 3e versnelling pakt ipv de gebruikelijke 2, is er relatief weinig verlies en is hij zo weer op touren.

    Qua brandstofverbruik is dit een zeer zuinig autotje (zal wel een Efficient Dynamics modelletje zijn).

    Als het aan mij ligt, mag tuning best wel uit. Downforce staat standaard op maximaal, camber genoeg, wastegate staat op maximaal vermogen, versnellingen staan redelijk goed afgesteld voor meerdere banen en als je met tussengas terugschakelt is het kontje heel goed in bedwang te houden.

    Het remmen van de auto is alleen een puntje van kritiek. heb met tuning veel gespeeld om hem harder te laten remmen, maar zelfs met abs blokkeerd hij vrij vlot.

    Al met al een heel fijn scheurijzer!
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Had paar dagen geleden al een flinke investering gedaan en mag nu ook met de 320 rijden. Moet zeggen dat de standaard set-up inderdaad prima is. Soms moet er wat aangepast worden bij een auto om ervoor te zorgen dat ik er goed mee overweg kan maar bij de 320 gaat het prima. Hij is lekker wild bij het uitkomen van de bochten maar dat heeft ook wel wat.
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  3. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Met of Zonder tune maakt voor mij niet uit.. Had al tunes staan voor deze bak. Maar omdat niet iedereen tijd heeft lijkt zonder tune mij ook beter.. Al vindt ik persoonlijk met leuker


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  4. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Morgen komen def lobbysettings. Grt A.
     
    Beltoni en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  5. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Heren OP is aangepast......

    2-10 is nog "even" weg, maar ik wil graag dat iedereen dit circuit zoveel mogelijk rijdt en oefent. Dit circuit leent zich niet om ff 10 minuten van tevoren te oefenen d.m.v. een kwalificatie, vandaar dat iedereen op zijn eigen tijd dit kan oefenen en kwalificeren. Neemt niet weg dat in de week voorafgaand er genoeg mogelijkheden zullen zijn om te oefenen en/of te kwalificeren.

    Ik had zelf niet door dat het DLC was, maargoed het is wel een leuke auto, dus gaan we met de 320TC door.
    Sowieso zullen er de aankomende weken mensen online zijn. Ik wil iedereen de kans geven om Monaco zoveel mogelijkte oefenen, dus ik heb nu in de OP aangegeven dat de kwalificatie vanaf nu kan plaatsvinden. M.a.w. vanaf nu t/m 1-10 21:00 uur de tijd om een tijd neer te zetten op Monaco Azure Circuit in de BMW 320 TC.

    Er zullen in de tussentijd genoeg mensen zijn die de DLC wel hebben zodat je rondes kunt gaan rijden met de 320 TC op het Monaco circuit. Of jouw best gereden tijd d.m.v. HOTLAP of in een lobby wordt gereden maakt niet uit, mits de omstandigheden gelijk zijn en de lobbysettings gelijk zijn aan die in de OP. Zorg wel voor een duidelijk screenshot met tijd!
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Goed bezig knul!!!

    Ik ga zo maar even op Monaco oefenen dan..

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
  7. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Als ik het goed heb heeft rossi #2 en racerblade #1 #TeamSRT

    Nu eerst ff een weekendje weg met vrouw en kids.
    Vanaf maandag maar eens wat rondjes doen
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Zojuist op Monaco paar keer een race gedaan tegen de AI. Erg tof circuit.

    Op standaard tune rijd ik nu 1.41.5

    [​IMG]

    [​IMG]

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

    Waarom plaatst Tapatalk van die waardeloze kwaliteit foto's?
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  9. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Kan ckers nog een sec af mijn snelste afgelopen zondag was 1.40.5 en Rossi had dezelfde tijd.. 1.39 moet lukken


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dat kan zeker. Ik ben nog heel slecht met aanremmen van bocht 1, de 1na laatste bocht en de bochtenpartij na de tunnel.



    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zal ik ff een Twitter account openen? Lijkt het net echt... #TeamSRT :+

    Net trouwens ff 25 laps achter elkaar gedaan. Niet één foutloos. Drama!
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    De organisatie is volgens mij duidelijk over teamafspraken dus hier wordt nauwlettend naar gekeken.

    Even een vraagje over de damage. Zou deze in plaats van visual, helemaal uit kunnen staan? Visual voegt sowieso niets toe en is alleen voor mensen die met cockpitview racen een hindernis. Heb slechts een paar keer met de auto gereden maar de motorkap komt volgens mij best snel los. Vond Oulton met beperkt zicht al erg lastig maar Monaco is gewoon niet te doen en schade lijkt daar vrijwel onvermijdelijk.
     
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Als de oefenwedstrijden enigszins representatief zijn, dan vrees ik meer voor Hamilton/Rosberg praktijken ;) Maar dan met drie man :+

    Wat betreft de damage; op zich wel een terechte opmerking. Ik vind het altijd wel wat hebben als er allerlei auto's gedurende de wedstrijd verschillende littekens bij zich dragen, naar aanleiding van felle strijd. Maar als het je echt belemmert (wat bij visual only juist niet de bedoeling is) dan wordt het een ander verhaal.

    Ik zie nu trouwens pas die geniale banner in de OP :lol:

    We missen ook nog wat mensen hè... Hoe zit het met @Crookk ,@NovaCaine , @DutchOwnage , @Surreallistic en @loyallronin natuurlijk!
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2016
    Kimi NL en Surreallistic vinden dit leuk.
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Numero 79 voor mij. Heb geen lesavonden meer, dus valt allemaal wat beter mee te schuiven. Dank voor het taggen. Zit veel op tapatalk en dan zie je wel eens wat over het hoofd.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ow wacht, ik heb wel zo leuk nummer 79 ingetoetst, maar dat is mn "basisnummer". Geen idee of die ook in game zit. Zal vanavond wel ff kijken voor nummering.
     
  16. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Zijn er morgen avond rond half 9 mensen online die zin hebben in avondje 320TC??


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  17. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Kleine kans voor mij, drukke dag morgen en wil ook redelijk op tijd m'n nest in.
     
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    ik wil graag racen met de laatste livery, een witte, maar weet niet uit mijn hoofd welk nummer erbij hoort. Is een livery van een raceteam of technology oid, heb ik onthouden :)
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik wacht even tot de temperatuur een beetje zakt. Het is nu echt nog niet te doen.
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik beloof ook nog effe niks. Misschien wel later. Vanmiddag filmprojectje, vanavond eerst F1 kijken wat dat neem ik op. Daarna mss racen. Moet ook nog een nummer kiezen.
     

Deel Deze Pagina