Bernese Alps uitslag en After race report Spoiler After race report was niet nodig Hockenheimring uitslag Spoiler Locatie incidenten: Hockenheimring Datum incidenten: 23-12-12 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- • Sprintrace / 1e ronde 2e bocht Coureurs: Divimus & f1freaky Uitspraak: 1e Waarschuwing voor Divimus Motivatie: Divimus mist zijn rempunt waarbij die snel inloopt op Flavourlicious. Hij probeert hem te ontwijken en dat lukt ook alleen haalt die het niet om een botsing met f1freaky te voorkomen. Beide kunnen hun weg vervolgen met body schade. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- • Sprintrace / 1e ronde bocht 3 Coureurrs Lircky, Rovaro2, Divimus Uitspraak: 1e Waarschuwing voor Lircky. Motivatie: Bij het aanremmen van de scherpe doordraaier mist Lircky zijn rempunt. Hij stuurt wel al in waardoor die boven op Rovaro2 en Divimus komt. We zijn er niet zeker van wanneer die niet ingestuurd had de schade minder was geweest. Desalniettemin komt die erg hard aan gereden en wanneer je nog weinig/niet met de wagen getest heb je wat voorzichtiger moet zijn. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- • Hoofdrace ronde ... , bocht 3. Coureurs f1freaky & Menno88 & Denvan Uitspraak: 1e Waarschuwing voor f1freaky Motivatie: f1freaky probeert het Denvan eruit te remmen door zijn gas los te laten en dan weer te remmen. Hij heeft hier te veel snelheid voor en raakt Menno. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Waarschuwingen, straffen kunnen voorwaardelijk worden uitgedeeld met bijbehorende consequenties. Bij goed gedrag kunnen waarschuwingen gedurende de cup door de wedstrijdleiding verwijderd worden. Tegen deze uitspraak is geen bezwaar of beroep mogelijk. Catalunya GP uitslagen Spoiler Mugello Full Uitslagen Spoiler Silverstone GP Uitslagen Spoiler Infionion IRL Uitslagen Spoiler Sunset Full uitslagen Spoiler Maple Valley uitslagen Spoiler Nurnburgring uitslagen Spoiler Spoiler Definitieve carlist. NA OVERLEG MET DE RIJDERS TOCH BESLOTEN OM HET KIEZEN VAN DE WAGEN OPEN TE GOOIEN. PRIVATEERS MOGEN DUS OOK KIEZEN
Dag allemaal, Ik ben al wat verder gevorderd met de afstemming van de auto's. Ik denk dat de auto's langzaam maar zeker steeds dichter bij elkaar komen te liggen. In de meest rechtse kolom zie je mijn rondetijden op Mugello Long. Vooral de Civic en de Focus hebben nog wat werk nodig omdat die nog te snel respectievelijk te langzaam zijn. Ik heb de meest recente builds in de Car Club Garage staan. Iedereen is uitgenodigd om ermee te rijden en de auto's van feedback te voorzien!
Ik moet zeggen dat het gister goed beviel, alleen die audi en vauxhall voelden echt niet lekker aan. Misschien ligt het aan mijn maar het aanremmen en acceleren met die twee ging zo gevoelloos dat ik er weinig mee kan. Die neem ik dus in ieder geval niet
Zelfde geld voor mij inderdaad. Vauxhall reed voor mij niet echt lekker. Misschien als je er meer mee rijd dat die het goed doet!
Algemene informatie en team informatie staan erbij ! Hoop morgen meer informatie beschikbaar te hebben.
Goed bezig Divi, Vraagje: waarom zou je de scores omrekenen naar 3 personen voor een team als een team maximaal uit 2 personen mag bestaan.. Gaan we de auto's gebruiken welke we gisteren getest hebben(los van de tune, die zal nog wel gewijzigd worden). kan ik me beter richten op een auto..
Team klassement word niet naar 3 personen omgerekend. Contructeurs wel. Kunnen natuurlijk 2 teams zijn van bijvoorbeeld Honda. Snap dat je 't snel verkeerd leest zal dat nog even aanpassen zodat het wat duidelijker staat Het is vrijwel zeker dat alle auto's die gister zijn getest gebruikt gaan worden. Qoute van Kimi op FB C30 lijkt mij interessant. Moeten we Tender lief aankijken of dat die competitief te maken is.
C30 lijkt mij een zeer leuk karretje(en ik ben nou eenmaal fan van volvo) en ik ben een beetje aan het denken welke auto's nog meer binnen deze cup kunnen passen..