1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] DTM "The Golden Years" Championship [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 2 feb 2013.

  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305


    Deze cup word met een reductie van 15% gereden

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2013
  2. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2013
  3. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    Nummer 84 zoals altyd auto nog onbekend
     
  4. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Wij zijn samen weer een team Divimus?
     
  5. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik hou alle opties nog open.
     
  6. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Aanwezig met nr 88. Ben benieuwd naar de auto's.
     
  7. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Zal mee doen met #10, weet niet of ik elke race mee kan doen, dus ik zal wel weer als privateer strijden
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    #99 - KIMI NL

    zal als 1-mans team gaan strijden...
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    #199 pour moi. :)
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    #14 voor B Tender! Nog even kijken of -en met wie- ik een team vorm!
     
  11. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Vanavond ook maar eens de DTM auto's testen. Heb voor alle auto's al wat mooie paints gevonden op google. Ben benieuwd of de auto's een beetje aan elkaar gewaagd zijn op de verschillende banen. Heb zin om weer met de paints aan de slag te gaan.
     
  12. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik hou ook nog alle opties open voor een team :)
     
  13. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Gisteren samen met Denvan de auto's getest (ik niet de Alfa) op Hockenheim Nationaal. Wat mij opviel is dat de auto's nog wat zwaar en log aanvoelen. De echte snelheid wat ik verwacht bij een DTM wagen is er niet.

    Qua snelheid liggen de BMW, Alfa en Ford dicht bij elkaar. Qua grip en balans vind ik de BMW het slechste. Zelfs bij half gas glijd je de bocht al door/uit. De Ford is iets stabieler en daarom zo'n halve seconde sneller. De mercedes is daarentegen zeer stabiel, maar mist de snelheid. Ondanks dat de snelheid ontbreekt is de Mercedes een seconde sneller dan de Ford. De Alfa weet ik niet qua grip en balans.

    Met de huidige tunes denk ik dat de onderlinge verschillen tussen de rijders groot zal zijn. De BMW, Ford en waarschijnlijk ook de Alfa dienen een betere balans te krijgen om in de buurt te komen bij de Mercedes. Het liefste dat ze iets beter worden zodat de Mercedes meer snelheid kan krijgen. Is eventueel een hoog A klasse of lage S klasse mogelijk met deze auto's. Kun jij hierin iets betekenen Tender? Helaas heb ik zelf te weinig kennis over het tunen van auto's. Het voelt nu als een stapje terug ten opzichte van de huidige Clio -en WTCC cup.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik lever graag m'n bijdrage, maar wil ook niemand passeren/voor het hoofd stoten door mezelf naar voren te schuiven:b: Laat maar horen als ik ernaar mag kijkenO-)
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2013
  15. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft is alle hulp absoluut welkom. De tunes die ik nu in de clubgarage heb staan komen direct van de Franse Forza club waar ik eerder al aan refereerde. Ik heb die tunes gekopieerd en er inmiddels ook een Excel overzichtje van welke upgrades er gebruikt zijn voor welke auto's. Ik zal morgen na de Clio cup eens kijken of ik de tunes en het overzicht met je kan delen.
     
  16. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik vind dat de BMW in z'n 3e versnelling nog iets te agressief is, als ik half gas geef dan gaan de wielen al doorspinnen, daardoor is tie erg onstabiel in bochten, maar erg goed wua topsnelheid. Ik vind de Mercedes het lekkerst rijden, maar die mis jammer genoeg snelheid.
     
  17. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zie je berichtje nu pas. Dacht dat er na je vorige berichtje geen comments meer waren geplaatst; ga er mee aan de slag:thumbs:
    EDIT:
    Dit is zo ongeveer de basis, op basis van de Franse setups. Het beeld dat we hierboven al hadden wordt redelijk bevestigd door de droge cijfers. Ga m'n best doen om de boel wat dichter bij elkaar te krijgen :)
    [​IMG]
    EDIT:
    Half uurtje verder en er zijn al wat stappen gemaakt :)
    [​IMG]

    EDIT:
    Kreeg zin om wat foto's te maken van onze toekomstige helden! Voor de liefhebbers heb ik evt. ook alle plaatjes (behalve de 2e sierra) in formaatje 3840*2160... Ben van plan om de auto's daarnaast allemaal net een tikje krachtiger te maken.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik heb elke auto dezelfde versnellingsbakverhoudingen gegeven (lees: in de toerenbegrenzer van elke versnelling hebben de vier auto's steeds dezelfde 'top'snelheid(. Ze staan nu in de clubgarage, maar heb nog nauwelijks aandacht besteed aan de setups.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2013
  19. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    De laatse afbeelding waar de PI 600 is klopt niet helemaal wat in forza staat. De BMW heeft op forza een 6,4 snelheid bijvoorbeeld :)
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Heb vandaag alweer een update doorgevoerd op de auto's in de garage, plaatje hierboven is niet meer up to date;)
     

Deel Deze Pagina