1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] DTM "The Golden Years" Championship [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 2 feb 2013.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik kon maar niet onder de 1.40 komen en daarmee was wel duidelijk dat ik niet meedeed voor de grote punten :) Kwalificatie vepest in de 2e ronde door in de muur te belanden en de korte race door na 6 ronden op mijn dak te liggen. gelukkig de hoofdrace wel redelijk strak uitgereden al zakte mijn tempo wel naar 1.40.5. Al met al niet mijn beste weekend. sowieso ligt deze cup mij niet zo. Kan geen strakke racepace rijden met die BMW.
     
  2. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien helpt het de Ford of Merc te proberen vooral de merc is wat stabieler.
     
  3. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Probeer je tijd te nemen met het rustig gas geven van de BMW, af en toe breekt hij uit omdat je dan misschien net te veel gas geeft en te snel. Daar hadf ik in het begin een beetje moeite mee, maar door veel oefenen heb ik dat nu bijna niet meer.
     
  4. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Net nog even een paar rondjes gereden op de Nurburgring, kom tot nu toe niet verder dan een 2:10.4xx maar er zit wel zeker verbetering in :)
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Rustig gasgeven helpt idd. Ik gebruik nog steeds als vuistregel bij zo'n auto's dat ik pas volgas ga als het stuur (bijna) rechtuit staat. Door de hele breedte van de baan te benutten is je stuuruitslag bij de exit trouwens (gemiddeld) ook wat minder waardoor je automatisch ook al wat meer gas kan geven, maar daar zeg ik niet heel veel nieuws mee denk ik :)
     
  6. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Uitslagen en klassementen

    Hier de uitslagen en klassementen

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Voor de liefhebbers een rondje Nurburgring GP met wat commentaar hier en daar
    [yt]SUDojziyPY8[/yt]
    2:09.338 (dirty door foutje in de chicane)
     
  8. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Leuk rondje tender, ik haal dat zelf ook wel af en toe. Ik rij ook gewoon dezelfde lijnen, dus vreemd is het niet :thumbs:
     
  9. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik weet niet of ik er op tijd kan bij zijn vanavond. Mijn vraag is aan Tender als ik er niet ben om de scores en uitslagen bij te houden en mailen naar mij...:)
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Als mijn xbox geen kuren vertoont vanavond doe ik dat.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2013
  11. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Dubbel
     
  12. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Is ook goed. Als ik ze maar heb haha. maar ik denk wel dat ik er op tijd ben
     
  13. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Wordt om 19:00 opgehaald uit Ketsheuvel. Dus ben er rond een uur of 8
     
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Net weer even geprobeerd me xbox op te starten en lijkt niet te lukken. Vd week mocht ik even me buurjongen ze voeding lenen en toen deed die het wel. Meteen een nieuwe besteld maar die is nog niet binnen.

    Aangezien me buurjongen op vakantie is word het nu lastig. Ga Nog even alle kabels checken en misschien dat ik het toch nog op kan lossen
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zijn je buurjongens ouders ook op vakantie, of is hij alleen weg? Anders kun je het misschien wel regelen met je buurman/vrouw.
     
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ja samen met zijn ouders.
     
  17. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik heb besloten om het kampioenschap spannend te laten maken. Ik ga proberen om er bij heat 2 bij te kunnen zijn. Ga nog even mijn tentamens doornemen die ik morgen heb. Ik weet niet zeker of ik er bij ben, maar ik hoop van wel.
    Wil iemand anders dat de uitslagen van kwalificatie, heat 1 en eventueel heat 2 naar mijn sturen/posten?
     
  18. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Het ziet er op dit moment niet naar uit dat het gaat lukken. Hoop dat Flavour nogmaals zou kunnen hosten ? Of iemand anders ...
     
  19. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Jongens,

    Ik ben er ook niet bij, ik denk dat ik überhaupt maar (tijdelijk?) stop met FM4......., Op dit moment gewoon te druk om serieus te oefenen en te rijden....

    Jullie kunnen natuurlijk nog wel bij me terrecht voor vragen m.b.t. de regels en race situaties.

    Grt A.....
     
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik ga heat 2 ook missen helaas..............:mad::mad:Tentamens gaan toch even voor. Als iemand de uitslagen PM'd naar mij dan doe ik ze meteen posten voor jullie
     

Deel Deze Pagina