1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] DTM "The Golden Years" Championship [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 2 feb 2013.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja de Trans Am was origineel het plan Alexij. Maar met de DTM zouden we 2 achterwiel andrijving competities hebben. Dus voor de variatie is een 4wd voor woensdag wat leuker. De Trans Am komt dan waarschijnlijk na de DTM op woensdag. Maar dat zien we tegen die tijd! :)
     
  2. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: [FM4] [Sign-Up] DTM "The Golden Years" Championship

    Oh prima hoor ik wacht het wel af... doe mij maar weer #46 :D

    verstuurd met telekinese
    Greetz
    Alexander
     
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Om te voorkomen dat er een herhaling plaats vindt van hetgeen er (op het eind) gebeurd en gezegd is in het WTCC wil ik het ditmaal, (als 'hoofdtuner' van de auto's) met een openbare stemming aan jullie overlaten met welke auto ik zal rijden. :)

    Ik vertrouw erop dat, nadat ik nog wat laatste aanpassingen aan de BMW zijn aangebracht (langzamer maken) en wat minieme tweaks aan de Mercedes en Ford, de auto's gelijkwaardig zijn aan elkaar:b:

    Men kan al oefenen met de auto's, de auto's staan met de meest recente tunes in de Clubgarages. Aan de Mercedes en Ford zal weinig meer veranderen, de BMW zal naar alle waarschijnlijkheid nog wel wat langzamer worden gemaakt een dezer dagen.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
  5. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Wanneer komen ongeveer de nieuwe setups in jou storefront?
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als ze klaar zijn, om uit te sluiten dat mensen straks per ongeluk met een verkeerde (te snelle of te langzame), oude setup rijden
     
  7. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Dit hoeft van mij niet hoor, Ze moeten gewoon niet zo zeuren :+
     
  8. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ben het hier met Divimus volledig mee eens:thumbs:
     
  9. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Zal me benieuwen hoe dicht je ze nog bij elkaar krijgt. Wat mijn test rondes uitwijzen is dat (in ieder geval voor mij) dat de BMW net wat tienden sneller is op een aantal tracks. Ik zal ff wachten tot je final tune en dan weer wat rondjes rijden. O.a. dan ook op mugello, benieuwd hoe de verschillen daar zijn.

    Dat van het stemmen lijkt me dikke onzin. Ik snap wel waarom je het zegt, want ik kan me voorstellen dat de kritiek tegen het einde van de competitie knap vervelend werd. Heb ook niet het idee dat het terecht was, aangezien het onderlinge verschil van jou en menno in de BTCC goed vergelijkbaar is met de clio cup. Hetzelfde moet dan gelden voor de wagens.
    Mocht de BMW nog steeds net wat sneller zijn, kunnen we alsnog afspreken dat die misschien niet gekozen mag worden door bv jou, nori, menno en mij. Tegelijk vind ik dit dan moeilijk in te schatten, wie mag dan wel, wie mag niet... Eigenlijk is het het makkelijkst als je even de BMW op zelfde niveau brengt dan de Merc/Ford ;) (een erg moeilijke klus, denk ik)
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG]

    [​IMG]

    Edit : Hebben mensen er wat tegen om te racen op bevrijdingsdag en/of moederdag. [/SIZE]
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2013
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Nee, heb ik niks op tegen. 12 mei kan jij gewoon vrij houden Divimus. Feyenoord wordt geen kampioen.
     
  12. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Net als BTCC/WTCC wil ik me aanmelden als privateer, hoop dat ik dit keer wel een paar keer mee kan doen :thumbs:
    Is er al iets bekend wie er in welke wagen gaat rijden??
     
  13. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Je mag zelf kiezen welke wagen je gaat rijden. Als ik het goed begrepen heb van AZT is de ford en de Mercedes af qua tune. De BMW word nog wat getweakt. Ze staan in de clubgarage dus daar kan je ze testen.
     
  14. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik vond de Mercedes erg lekker rijden.
    De BMW was een ietsje nerveus op het gas maar wel lekker snel.
    De Ford vond ik moeilijk rijden, te nerveus voor mij.
    De Alfa was erg moeilijk op de baan te houden.
    Tunen is a hell of a job.
    Wel respect voor Tender dat hij zijn tijd eraan spendeert.

    Ga nog wat oefenen om te beslissen of ik nog mee ga doen.
    Wat is de deadline van inschrijven?
    Kort geoefend aan het begin van de week met Bigga, Divimus en Freaky.
    Beviel wel.
    U hoort van mij.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2013
  15. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Zoals het er nu naar uitziet starten we op 21 april dus je hebt nog wel even ;) Denk dat dan de inschrijving sluit een weekje ervoor
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jup. Hoop morgen de tijd te vinden om ook de BMW af te krijgen:b: (Mercedes en Ford kan nog ietsje veranderen, Ford misschien ietsje stabieler krijgen). De Alfa moeten we maar vergeten ;)
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ben benieuwd. Vandaag mijn aller eerste kilometertjes gereden met DTM auto's. Mercedes voelt lekker. BMW voelt inderdaad wat krachtiger, maar daar heb ik maar 5 bochten mee gereden voordat ik hem in de kont van bigga parkeerde. De Ford lijkt erg krachtig rond de hoge toeren waardoor je hem snel kwijt raakt als je in dat toeren gebied zit.

    Maar goed, hele korte test dus ik kan niet goed oordelen. Zodra ze klaar zijn hoop ik snel mijn pedalen weer goed functionerend te hebben en dan lekker testen en oefenen! :)
     
  18. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Meld je als je de laatste rivisie online hebt? kan ik misschien weer wat rondjes rijden
     
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik loop stage t/m 3e week april dus hopelijk kan ik weer aanschuiven bij deze cup. Zal straks wel even testen. Reserveer nr 30 maar voor mij alvast.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2013
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ze staan erin. Uiteindelijk is alleen de BMW aangepast (wat zwaarder gemaakt).
    [​IMG]
    Daar zou ik me ook prima in kunnen vinden :)
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2013

Deel Deze Pagina