1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Me auto brak uit jammer geneog....totaal niet de bedoeling geweest Ic3DFire....was mijn fout, geef ik toe...
    Komt niet meer voor ;)

    Edit:
    Ik heb de clip van Divimus gekeken (rede herstart).
    Vind het zou het bijna zeggen schandalig dat er gerestart werd!
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2014
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ja naar omstandigheden redelijke race.
    Maar ik wordt het beu dat de FFB steeds uitvalt bij Forza 5. Dit gaat echt ten koste van racetempo en ritme.
    Nu ook tijdens de race. Heb toen maar op safe gereden.
    Veel eigen fouten in de laatste 2 ronden.
    Na de race was de FFB en rumble weer terug na iuit- en inpluggen van de USB stekker.
    Reed gelijk een stuk beter op Road America.
    Gelukkig een normaal circuit volgende week: heerlijk Road America!!
    En Long Beach vind ik een vreselijke baan.|:-
    Nordschleife was een te lange baan om tijd in oefenen te steken.
    Maar voor Road Ameria wil ik wel oefenen.:)


    Het is tijd voor project cars. Die Forza onvolkomenheden LAG, geen juiste gridvolgorde, wegvallen FFB en Rumble maakt dat Forza 5 minder leuk speelt.
    Daarom hoop ik dat project cars weinig bugs heeft en bruut gaat worden.

    LOL Halloween achievement.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2014
  3. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    @freaky de herstart was niet alleen voor het incident, het was ook om lobby instellingen te wijzigen (damage off)
    Het incident vond ik ook geen reden om te herstarten, ik lag namelijk meteen 3e of 4e ofzo :'-(
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Kun je dat uitleggen? (al is dat dat er misscgien niet t meest geschikte topic voor...)
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Volgens die redenatie zou er nooit een goede reden zijn om ye herstartem,behalve als,je er zelf,bij betrokken bent... :p ;)
    Divimus filmpje toont ten slotte ook niet de autos áchter divi.us die de chaos niet kunnen ontwijken.
     
  6. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Waarom damage uit moest worden gezet is mij ook ontgaan. Juist op de Ring maakt het gevaar voor schade een race extra boeiend. Ieder foutje wordt dan mooi afgetstraft. Nu was het meer een uur durende time attack waarbij af en toe een vangrail aantikken niet deert. Jammer voor de AM-rijders die door schoon te rijden nu niet daarvan extra konden profiteren.

    Edit: @tender, de chaos niet kunnen ontwijken is een bullshit reden. Sorry hoor, maar dan moet je maar beter voor je kijken en misschien....remmen?
     
    VanDen vindt dit leuk.
  7. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Misschien had ik er een ;) bij moeten zetten, ik sta verder volledig achter de beslissing van de race leiding.
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    :)

    @Pimm omdat lag hier (zo bleek uit de race voor de restart) bij schade 'aan' een onevenredige invloed op de uitslag heeft, en het bij schade uit nog enigzins binnen de perken kon blijven.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2014
    pim_smeets vindt dit leuk.
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik was Tender al veilig gepasseerd (door te remmen en licht de vangrail te raken zonder schade) en lag 2e en hij werd tegen mijn achterkant aan geslingerd door de lag waardoor ik 100% schade had en Flavour ook (al weet ik niet zeker of hij hem ook ontweken heeft). Zie ook in de spiegel van Divimus. Niet dat het aan eind uitmaakt want ik heb nog geen punten, wil ze ook niet krijgen mbt diegene die eerder eruit gegaan zijn door updates en geen punten kregen.
     
  10. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    In zijn 3 gaat hij daar stabieler doorheen en heb je betere exit ;)
     
    lawaai vindt dit leuk.
  12. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Zoals ik al zei, baan heb ik nog niet in de vingers zitten... volgende x ga ik meer oefenen!! Was voor mij de allereerste x dat ik hier heb gereden.
     
  13. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Anyway, hier wat kiekjes van die Hölle:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    :mad:, dat Forza-logo zie ik dus nu pas... Sorry, Surreal!
     
    VanDen en lawaai vinden dit leuk.
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    iets teveel filter naar mijn smaak, moet wel mooie actie op de baan en valt me nu pas op hoe mooi de omgeving eigenlijk is :)
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik vind vooral die foto van Viper#4 érg geslaagd!!

    Mijn resultaat op deze was boven verwachting! Ik vind het een lastige baan, en ik vreesde hier de Lambo's behoorlijk. M'n eerste kwalironde was een conservatief gereden 7:04 waar Flavour direct onder dook met (naar later bleek) 7:03. Druk op de ketel voor rondje 2 dus, vooral ook omdat ik niet wist welke tijd de (dan) nummer 1 gereden had. Uiteindelijk, met kloppend hart en een paar heel spannende momentjes, nog een 7.00 of 7.01 uit het vuur weten te slepen, genoeg voor pole! :)

    De race verliep eigenlijk redelijk soepel. Vooraan starten is natuurlijk ideaal. In de eerste ronde maakte ik nog wat fouten waardoor/omdat Flavour en Coldzero aandrongen (Ring rijdt toch anders met twee dikke wagens in je spiegels) maar toen daar ook de onvermijdelijke foutjes (supershit dat die FFB uitvalt :mad::mad: ) kwam er een gat wat ik niet meer weg heb gegeven. Coldzero bleef, op enige afstand, bij me maar de marge was te groot om tot een accuut gevaar te leiden (ong. 7-12 seconden?). Toen Coldzero uit de lobby verdween voelde ik me wel soort van 'verplicht' om te laten zien dat als puntje bij paaltje ik (deze week!!!) het restant van de race ook prima voor Coldzero had kunnen blijven. Flink pushen in de laatste ronde leverde een 6:59.xxx (EDIT: clean)voor me op: mijn persoonlijke hoogtepunt van de race.
     
  16. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Mijn auto daar op die foto, die ga ik even lenen ;)
     
  17. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Volgens mij ging dat inderdaad lange tijd goed tot men het nodig vond om wel te praten als hun over de finish zijn gereden.
    Door al dat gepraat ging ik helaas nog dirty in mijn laatste ronde.

    Ik had expres een groter gat laten vallen zodat ik geen last had van andere rijders.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Pff wat een race was t weer zeg. Kwalificatie 1e rondje een 7:03 met een giga moment wat bijna het hele rondje weg gooide. Gelukkig net clean gehouden maar wel tijd verloren.



    In mijn 2e rondje zat ik op koers naar een 6.59.xxx rondje maar ging het deze keer op dezelfde plek wel fout.



    Na de herstart van de race wat foutjes gemaakt en plekken verloren. Al snel viel de FFB van het stuur uit een daardoor verloor ik een goede 5-10 seconde van mijn pace per rondje. Van 2e naar 5e naar 3e kunnen rijden en lekkere punten gepakt, maar wel met een nare bijsmaak.

    Vanaf vandaag verwerk ik alle standings met de 2 slechtste resultaten (als dag, dus kwali en heat 1 en 2 gecombineerd) geschrapt. De 2 slechtste resultaten staan per coureur en team nog wel in de standings, maar met een blokje gemarkeerd. Deze 2 resultaten tellen dus niet mee voor de totaalpunten.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  19. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Gave filmpjes, grappig om te zien hoeveel je moet corrigeren met zo'n stuurtje.
    Uit je filmpje blijkt ook hoe 'licht' de Lambo ineens aan de achterkant kan zijn.
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik vind het juist grappig om te zien hoe ontspannen hij rijdt als ik dat vergelijk met hoe krampachtig hard ik soms in die controller knijp :)
     

Deel Deze Pagina