1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Het ijsco karretje staat er mooi op :thumbs::D
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Net even geoefend, lekkere baan is het, begin de doordraaier (zo noem je dat toch?) steeds beter onder de knie te krijgen, af en toe een " perfect turn".

    Rondetijd kwam op een cleane 2:14.1xx met nog een fout, dus kan zelfs in de 2:13.xxx, maar nog verre van constant, soms ook 2:16.xxx.
     
  3. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    Is het mogelijk om mij voor deze cup op de reserve lijst te zetten? Of staan er al mensen op de reserve lijst?
    Heb nog geen livery. Moet ik als reserve rijder ook met de verplichte stickers?

    Ik hoor het graag, en doe a.s. dinsdag graag mee!

    #36
    Lamborghini gallardo LP570-4
     
  4. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik denk dat je niet aan rijden toekomt in deze cup, lobby is elke week vol en er staan al 3(?) man op de reserve lijst.

    Er moet echt gekeken gaan worden hoe we e.e.a. aan gaan pakken na deze cup.
    Worden het 2 cups? 2 lobby's? Gaan we allemaal over op Project CARS met mss grotere lobby's?
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Idd veel dingen die besloten moeten worden, maar het hangt toch even af van hoe Project Cars ontvangen gaat worden, met name ook voor de consolespelers.
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Nou, ik heb vandaag toch maar een stuurtje gekocht. Om te oefenen eerst maar eens die van 99,-. Wat een gestuntel zeg. Eerst maar eens goede instellingen zien te vinden....... Wheelstand heb ik nog niet, dus nu vastgezet op een klein keukentrapje. Pedalen nog los, dus het gaat nu écht goed, dat snappen jullie wel :)

    Dochterlief wilde vanavond ook ff racen.....[​IMG]
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha, lekker bezig ;) Hoe voelt dit stuurtje aan zonder force feedback?
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Wel goed hoor. Maar het rijd zoooooooo anders! Niet met controller te vergelijken. Stuur is super gevoelig. Maar zoals gezegd, vind de juiste instellingen maar eens. Stuur gevoeligheid is van 0 tot 100 in te stellen in de game. Als je dus net iets te ver corrigeert, spin ik nu van de baan. Kortom, stuureigenaren, wat zijn jullie instellingen???
     
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Das idd lastig, maar het subtiel sturen in lange en flauwe bochten moet wel een verademing zijn tov controller denk ik?
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Met de Thrustmaster TX kan je de sensivity en draaihoek (van 180 tot 900 graden) op het stuur instellen dus in de game staat bij mij sensivity en deadzone gewoon standaard / uit.
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hier tot 240 grafe. Maar daar kan ik niks wijzigen.
     
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378

    Als ik de juiste instellingen kan vinden wel ja. Nu is het vooral nog geklingel.....
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Bedoel meer dat ik het op het stuur zelf instel met knop combinaties, dus ik kijk helemaal niet naar die setting menu's.
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb 4 gevoeligheden. Hoogste stand is vrij irritant.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Je kan ff incar gaan rijden om te kijken of het stuur met je setting 1 op 1 loopt met de game.
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Check. Als ik youtube moet geloven is dat zelfs bij de duurdere variant niet mogelijk om 100% zero latency te krijgen
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Nou, valt me nog niet tegen eigenlijk....
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Die sensivity past ook aan hoeveel de game stuurt tenopzichte van jouw input. Dus de ene setting is '1 op 1' in de zin van dezelfde hoeveelheid stuurcirkel en bij de andere setting stuurt de game meer dan jij stuurt / anders om.

    Anders moet je trouwens ook ff je eigen twitchchat snappen, want daar zitten we hevig in de chat te praten :p
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Hangt dus ook af van de draaicirkel van je stuur, die is bij de TX mss groter dan bij het 458 Spider stuur?
     

Deel Deze Pagina