1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] FIA GT2 Championship [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 2 aug 2012.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Half Dutch, Half Brazilian 'Rapitamente Scuderia' team driver Ruben Correa Alves wil make a one off appearance in a blacked-out version of the Scuderia team 458 machine in memory of Colin Mcrae, who today, died 5 years ago in a helicopter crash.



    [​IMG]


    [​IMG]
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik denk dat hij zich ook lullig voelt dat hij mij eraf tikte. Het is ook even wennen aan de manier van racen bij ons misschien. Maar hopelijk kan hij het ook omzetten in een leermoment en worden we er allemaal beter van. Ik denk ook dat het goed is dat we wat strenger zijn qua regels omdat het niveau ook hoger is en het dus ook cleaner moet kunnen.
    Kimi is wel een toegevoegde waarde, competitief ingesteld en ik denk dat hij zich ook prima vermaakt.
     
  3. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Mooie kleurstelling voor deze livery. Ziet er zeer goed uit!
     
  4. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Vind 'm eerlijk gezegd mooier dan het origineel ;)
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    @ Nori: je bent er vanavond toch wel? Ik heb je vorige week echt gemist om een vuist te maken tegen al die Italianen ;) Gelukkig konden Menno en Denvan nog wat puntjes afsnoepen van al die pastavreters. Bratwurst uber pasta! :p
     
  6. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie daar de almachtige Lamborghini die de Heer Asjemenou en zijn team gaat versterken:
    [​IMG]

    Chicane onderdeel
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    @ Loyall & Nori, Dank U. Helaas, maar het is wel een one-off haha :p Colin McRae is maar 1 keer omgekomen.


    Even een update betreft de punten van KIMI. Hij behoud zijn punten. Als er echter een 3e waarschuwing volgt op Mugello, raakt hij als nog zijn punten van Road America heat 2 kwijt. Om dit goed aan te geven zijn de punten blauw gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2012
  8. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    De merken staan nu verkeerd Flavour. :lol:

    We doen ons best. Helaas gaan de remmen de komende 4 weken niet overleven.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Oja dat ook nog lol. Komt met de volgende update wel.
     
  10. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas kan ik er vanavond en volgend weekend weer niet bij zijn. Europcar verwacht dat zijn rijder binnenkort zijn debuut kan maken maar tot die tijd blijft de Jaguar nog achter een gesloten garagedeur staan.

    Volgend weekend ga ik onderstaande Jaguar(s) en meer in actie zien tijdens de Spa Six Hours op Spa Francorchamps.

    [​IMG]

    Even voor de duidelijkheid ik wil echt graag meedoen maar moet nu veel weekenddiensten draaien omdat een aantal collega's nog met vakantie zijn / gaan
     
  11. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Aanwezig! Hoop zo nog wat te kunnen oefenen want ben het een beetje kwijt.
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ga ook nog wat oefenen. Heb het nog wel nodig :)
     
  13. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Onze paints komen ook nog niet echt overeen volgens mij :+

    EDIT: Fixed
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2012
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik vind het niet heel erg, alleen leggen ze het er wel heel dik op.

    dat van die eerste sprintrace met denvan(de 1e 2 die behandeld worden) kan ik me niet eens meer herrinneren. in de doordraaier zat ik aan de binnenkant en liet ik de auto naar buiten komen om de snelheid te behouden. waardoor ik denvan op de rechterachterkant raakte en hij zo'n high-sider effect kreeg. dat was wel mijn fout..

    die fout met Coldzero was wel volledig mijn fout.. ik mistte gewoon mijn rempunt en probeerde uit te wijken maar dat lukte niet op tijd.

    Mijn incident met denvan vloeide puur uit de misselijk makende manier van kwalificeren welke voor mij uitdraaide uit een lose-lose situatie.

    Doordat ik kwalificeerde als 4e, viel ik buiten de punten(alleen 1,2 en 3 ) en moest ik achteraan starten waardoor de langzamere voor mij reden. in die 6 rondjes had ik gewoon niet te tijd genoeg om in te halen zodat ik kon racen tegen mensen die de zelfde snelheid hadden.

    daardoor lag in de hoofdrace weer achter de mensen die langzamer waren en ik mij ging irriteren.. hierdoor ging ik kijken naar plekken om er voorbij te komen en was ik niet aan het opletten voor het rempunt van bocht 1..

    ik denk dat ik vanavond niet haal trouwens..
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2012
  15. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry dat ik gelijk weg was, moest direct weg!

    Leuke races met Pieke gehad, wij zijn als enige aan elkaar gewaagd de rest is echt mijlen ver weg.

    1 puntje, bij de hoofdrace pakt Denvan een plek bij de warmup lap en starte dus een plek te ver naar voren. Voor de start riep ik het nog over de mic maar geen reactie. Kleinigheidje maar toch een puntje dacht ik.....
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Standings o.v.b:


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Het blijft super close dus! :)
     
  17. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Klopt nu ik de replay terug zie.
    Ik dacht dat ik al langzaam weg was maar jij ging helemaal traag weg, hierdoor dacht ik dat ik voor jouw stond. :F:
    Ik heb je niet gehoord over de headset...

    Normaal kom ik haast nooit in het incidenten raport. Dit keer is het goed raak...
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2012
  18. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, mijn Xbox moet een incidentenrapport krijgen. Ik kom er niet meer in.. fijn...
     
  19. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Sprintrace ben ik laatste geworden, Pieke haalde met net voor s/f in! (biatch:thumbs:)
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    Krijg je 80151912 als fout code?




    Aah fototje te vroeg genomen. Zal het vanmiddag fixen.
     

Deel Deze Pagina