1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] FIA GT2 Championship [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 2 aug 2012.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    kan iemand mij de sprintrace opsturen? Ik ben hem weer eens vergeten op te slaan en dat kijkt nogal lastig ;)
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Graag ook replay sprintrace voor mij, was voorover gebogen op mijn stuur aan het uithijgen en miste save replay moment:+


    Graag ook replay sprintrace voor mij, was voorover gebogen op mijn stuur aan het uithijgen en miste save replay moment:+

    Beide races waren erg spannend voor mij geweest.
    Sprintrace: goede start en gebruik gemaakt van het moment dat iedereen nog op koude banden reed. En het lijkt of Silverstone voor de Lambo is gemaakt, zeker de lange bocht naar rechts na de chicane.
    Was wel ongerust dat ik nu door een redelijke quali. ook in het achterveld moest starten.
    Op het moment dat de controler jockeys hun banden hot hebben dan lopen zij enorm in en zijn dan sneller.
    Vervolgens geduldig knabbelen aan de voorsprong van Flavour.
    Het moeilijkste was om Flavour clean in te halen zonder schade of aan te tikken.
    Ik bleef konstant maar denken: Ik mag mij niet verremmen want dan is het drama voor Flavour en mij.
    Want tijdens oefenen had ik altijd tenminste 1 keer een moment dat ik mij stevig verremde.
    Ik kon uiteinelijk dicht bij Flavour komen en de laatste ronden aanhaken.
    Ik had mij eigenlijk al neergelegd bij een tweede plek en wilde die niet op het spel zetten door een DNF.
    Uiteindelijk kreeg ik een enkel moment en kon die benutten. (Ik hoop dat ik het zo clean mogelijk heb gedaan)

    Hoofdrace was verdedigend rijden en niet bezwijken onder de druk van Menno en B Tender.
    En af en toe zorgen dat Menno en B Tender het met elkaar aan de stok kregen.
    Ik kon gelukkig na een gelukte aanval van B Tender nog een gelukte tegenaanval terug plaatsen in de Lambobocht. Dit was puur aan de rijeigenschappen van de Lambo te danken en shortshift 2e naar 3e gear.
    Nori en Bigga waren in de hoofdrace aan het pownen!_O_

    Na de race zat ik er helemaal door, vandaar dat ik gelijk offline ging.
    Ik meen wel dat de uitslagen en tussenstanden van mij wat geflatteerd zijn door de Lambo gunstige circuits tot nu toe en geluk factor.
    Na Mugello zal het lastiger worden voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2012
  3. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771

    Replays zal ik naar lloyal en Cold sturen, erg gaaf om te lezen dat velen (incl. ikzelf) er behoorlijk doorheen zitten op het laatst. Zwetend koppie en tunnel visie. De opzet is wat mij betreft in deze geslaagd want het is dus voor velen tot het laatst toe knokken en je koppie erbij houden. Ook m.b.t. het clean inhalen, Ik heb tijdens de sprintrace er 4 rondes over gedaan om voorbij Lircky te komen, erg gaaf gevecht. In 1 van de laatste bochten maakte Lircky een foutje en kon ik er clean langs. Zo word ik liever 9e.

    In de hoofdrace waren de rollen omgedraaid, vlak na mijn pitstop (ronde 8 of 9) kwam ik vlak voor Lircky op de baan. Hij wist mij de ronde erna te pakken en het bleef erg close totaan de finish. Lircky hield proffessioneel de deur dicht \o/\o/\o/ en ik kwam er niet meer voorbij. We kwamen zelfs nog in de buurt van Flavour die een foutje had gemaakt. Ook dus leuk om te merken dat eigenlijk het hele veld na 40 minuten nog zo dicht bij elkaar zit dat als de toppers een foutje maken ze bijna het hele veld weer in hun nek krijgen.

    Op naar Mugello!!
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2012
  4. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Spannende races waren het. In de kwalificatie net niet 1e geworden helaas, de tijd van BIGGA was net te hoog gegrepen toen.

    Sprintrace was best lastig en spannend. BIGGA ingehaald op een stuk waar dat eigenlijk niet mogelijk was. Sorry voor het risico, ik gaf gelukkig wel genoeg ruimte. Menno net niet voorbij gekomen op het laatste stuk.

    Hoofdrace veel met BIGGA gebattled. Was erg spannend en pas in de laatste ronden kwam ik los om vervolgens nog twee rondes onder de 1.51 te knallen. Blij dat ik er weer bij ben! Nu proberen met sky racing punten te scoren :)
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ook ik was behoorlijk bekaf na afgelopen race op Silverstone. Na de eerste race op Road AMerica had ik me voorgenomen om me niet als beste te proberen (was met de snelheid van mn Bigga en Nori sowieso niet gelukt om hier pole te pakken de kwalificatie te winnen!) te kwalificeren en proberen te starten vanaf het middenveld, om mijn kans op punten in de sprintrace te verbeteren. Precies volgens plan mocht ik de race als 5e starten, vlak achter de BMW van Coldzero. Eerste ronde verliep lekker en ik kon profiteren van problemen bij Denvan/Asjemenou waardoor ik snel 2e lag achter Flavourlicious. Door lichte schade achter kon ik niet helemaal het tempo rijden wat ik hoopte en het lukte me niet om Denvan af te schudden. Bij het naderen van bocht 1 (rondje 2) rem ik wat eerder dan Denvan achter me (of Denvan remde wat later dan ik deed), waardoor hij achterop me botst en van de baan af vliegen. Resultaat: Samen liggen we laatste en eennalaatste. Bij Denvan zat er geen enkele opzet in het spel weet ik en hij had er net zo veel last van als ik, maar voor ons beiden was het natuurlijk wel vervelend want plots lagen we samen laatsten, i.p.v. 2e en 3e.. Restant van die race was schade beperken. Het lukte gelukkig nog om Asjemenou en Lircky te pakken die inderdaad in hevig gevecht met elkaar waren, waarna ik als 7e finishte.

    Met een (bewust) middelmatige kwalificatie en een tegenvallende sprintrace stond ik niet zo ver vooraan de hoofdrace als ik hoopte. De hoofdrace heb ik echter van begin tot eind van genoten. Eerst een aantal rondjes geraced tegen Coldzero (fair en clean:thumbs:) en toen ik die eindelijk te pakken had kon ik profiteren van een gevecht tussen Menno en Loyal voor mij. Ik kroop naar ze toe en kon me erin mengen. Na veel rondjes close en clean racen gingen we met zijn drieen tegelijk de pitstraat in, en weer uit (bij het uitrijden reed de AI van Menno's auto onbedoeld wel schade op die van Loyal) waarna het gevecht werd voortgezet. Vanwege Menno's schade kon ik hem relatief eenvoudig pakken, maar de snelheid en de verdediging van Loyall was lang te goed om ook hem te pakken. Ik heb welgeteld één bocht voorgelegen op Loyal, maar had de pech dat de bocht die daarop volgde de zgn Lambo-bocht was, waar Loyal (en uiteindelijk ook Menno) me terug inhaalden. Uiteindelijk tot de finishlijn close gebleven en een fijne race als 5e gefinisht :)

    EDIT:
    Op Mugello ga ik denk ik weer volle bak voor de kwalificatie!
    EDIT2: Typefoutjes..
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2012
  6. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Was die Lambobocht er niet geweest na jouw inhaalmove dan had ik het inderdaad kunnen schudden.:):
    Voor Mugello: Die lange aanloop naar de eerste bocht is zorgelijk voor de Lambo-jockeys.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2012
  7. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Gisteren getest. Verschil is er pas op het laatste moment (vanaf 260KM/H). Dan zit je al bijna op het punt dat je moet remmen voor de eerste bocht. Zal niet zorgelijk zijn. (:xHelaas:x)
     
  8. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Het is dat ik nachtdienst heb, want anders had ik rustig kunnen slapen.:+
     
  9. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga het vanuit het middenveld proberen denk ik
     
  10. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    No problem voor Mugello, je kan dat oplossen door weinig snelheid uit de laatste bocht te halen. Dan is het lange stuk net lang genoeg om niet in je rev limits van je 6e versnelling te lopen :)
     
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik bedoel bij de staande start en de rolling start.
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik moet zeggen dat het mij deze keer meeviel qua concentratie in de hoofdrace. Misschien kwam het ook omdat ik alleen de laatste 5 rondjes last had van Denvan die leek in te lopen maar uiteindelijk toch niet dichterbij kwam. Verder kan ik mij weinig heugen van de hoofdrace. De sprint begon wat rommelig met tikjes en een forse tik aan Flavour omdat hij vol op de rem moest voor Denvan en Asjemenou. Verder lekker constant kunnen rijden en alle klassementen 6e geworden, dacht ik. Hopelijk gaat Mugello nog een stapje beter maar ik verwacht in de sprint wel weer wat kleine problemen met de hoge snelheid en het krappe stuk na de 1e bocht. Daarna zal het wel loslopen.
     
  13. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen! NAT melding. Maar die shizzle staat zo open als het maar kan. Xbox opnieuw netwerk in gestoken, router gereset en ingesteld met open poort. Maar neen

    Sorry Asjemenou =(
     
  14. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Tender had een mooi linkje met een stappenplan, bassie. Wellicht dat hij die nog eens wil geven?O-)
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als je KPN hebt moet je hier eens kijken; staat een en ander heel mooi uitgelegd! Heb zelf daarmee de problemen op weten te lossen:thumbs:

    http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/7259/
     
  16. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    Woehoee vandaag wordt me csr elite en clubsport v2 pedals verzonden. :)
     
  17. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik open vanavond een oefenlobby.
     
  18. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Afspraak gemaakt bij het bedrijf wat internet heeft aangelegd in het huis en het kan kloppen dat het niet mijn fout is dat ik me NAT niet open krijg :')

    Allemaal moeilijk verhaal maar ze komen langs om het te doen :)
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  20. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771

    Nice...., joint the club :9
     

Deel Deze Pagina