1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] FIA GT2 Championship [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 2 aug 2012.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat is dus idd mijn idee ja.
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Er komt een cup aan voor op de woensdag die gericht is op nieuwe & minder snelle coureurs met een instap-klasse auto. (Snellere mogen ook mee doen, ook al zijn we wel een beetje op zoek naar opvulling van de huidige lege plekjes, met de auto wordt er veel minder snel een gat gereden.)

    Blauw Hok en ik zijn er mee bezig en de auto wordt al heel tof. We moeten wel nog een aantal dingen regelen, maar verwacht in de komende weken meer nieuws over.
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het FIAA GT2 kampioenschap is eigenlijk erg vriendelijk van opzet voor de 'slow-guys'. Zij mogen (vanwege reverse-grid na de kwalificatie) helemaal vooraan starten in de sprintrace wat ze de beste uitgangspositie geeft om daar punten te scoren (en zo ook de mogelijkheid om een mooie startplaats voor de hoofdrace te krijgen)
     
  4. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    ach BOEIE! gewoon GAS op die lolley!

    ik vindt het alleen al gaaf om met een cluppie te racen!
    Zie het zo ben iig 1ste of tweede van onderaf gezien!
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    er zat niet zo heel veel afstand tussen jouw en de 1na laatste hoor.. niet genoeg om er veilig tussen te komen. dus ik weet niet wat ik van je reactie moet vinden. ik heb het over de eerste ronde van de hoofdrace waar ik van de baan ging na nori geraakt te hebben.
     
  6. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Klopt, alleen hebben we de sprintrace juist iets langer gemaakt om zo de fast-guys meer tijd te geven om er clean langs te komen en niet o.b.v. verworven status of anders. (In mijn geval kon ik Nori welgeteld 1 ronde achter me houden (de rest was me al gepasseerd) alvorens mijn zenuwen me in een foutje drukte :emo:....) Verder is de startvolgorde van de hoofdrace een gemiddelde van de kwali en uitslag sprint. Dus inderdaad iets lastiger voor de fastguys en iets makkelijker voor de slow-guys, maar dus niet automatisch een mooie startpositie voor de hoofdrace.

    Hey Kimi, ik bedoelde het met een knipoog hoor!...,;), was m alleen vergeten neer te zetten. Hij was dus niet sarcastisch bedoeld. Je deed dat netjes.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  7. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Je kan binnen de lobby niet individueel een handicap toewijzen. Hopelijk is dat in Froza 5 wel het geval.

    Ik zal ff met de FIAA overleggen of er iets anders mogelijk is :D

    Overigens ben ik erzelf niet aankomende zondag, Flavour zal de host zijn.

    grt P
     
  8. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    De onderste helft een extra upgrade naar keuze geven?
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Bij 360racing gebruikten we gewoon 2 setups. dit is alleen mogelijk met vaste tuningsetups..

    in de Citroen cup hadden de snelle jongens een C425 DS3 en de wat langzamere een lage B-klasse. die b-klasses hadden een wat hogere topsnelheid en wat meer grip.. zo konden ze op sommige banen meedoen in de top. en andere gewoon goede weerstand bieden tegen de snellere jongens.. wellicht een idee.

    ik hoop dat er een keer een cup komt met de 1994 Honda Civic type R.. wat een heerlijk snel karreteje is dat..
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    +1
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    nu nog hopen dat er een update komt waarin je je stoel achterover kunt leggen en een petje ipv een helm op kunt doen :p..

    sowieso een hot-hatch cup zou vet zijn...
     
  12. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Namens de FIA:

    GT2 kampioenschap gaat vanaf aankomende zondag verder met een Pro klasse (de huidige nummers 1 t/m 9 ) van het klassement en een "Class 2" klasse vanaf nummer 10 en verder. De PRO klasse dient een PRO sticker (zie BTender) op zijn achterbumnper te plakken. Zie anders storefront Asjemenou75.

    De eindstand van de PRO klasse is best of 11 races. Voor de Class 2 coureurs geldt best of 8. (Dus Surrealistic, Bassie, Divimus, Rovaro, Blauw Hok) Jullie kunnen nog steeds meedoen en de volle punten pakken! in het Class 2 klassement).


    Alle overige regels blijven ongewijzigd. Het zou dus kunnen zijn dat een Class 2 coureur in een race voor een PRO klasse rijder eindigd. Daarbij zal de Class 2 coureur dus meer punten ontvangen dan de PRO klasse rijder.

    grt A
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  13. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    WAUW!!!!!! HELDEN!!!!!!!!!!!!
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Scores zien er dan als volgt uit!


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Goede keus jongens.. Hoe gaan jullie het doen met de kwalificatie punten. krijgen de coureurs van de Semi-Pro(klinkt beter dan Class 2) hun eigen kwalificatiepunten.

    Wel grappig dat net onder mij de lijn getrokken wordt. nu sta ik laatste in mijn klassement:p

    ach, what the hell. zolang Team Pioneer maar kampioen wordt..

    Team Pioneer baby!!!!!

    @Flavour, de positie van de cijfers 1 t/m 10 staan 1 hokje te hoog.. Asjemenou staat 1e, en neit 2e..
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  16. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771


    Alle regels blijven verder ongewijzigd. Dus stel dat ik de kwalificatie win krijg ik 3 punten, Kimi wordt 2e krijgt er 2 etc etc.

    By the way Kimi...., jouw racekwaliteiten wisselen voor mijn 1e plekkie ?;)
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    zolang ik mijn driftkwaliteiten mag behouden mag je ze hebben... ik ben nogd maar 20 dus heb tijd zat om die weer op te bouwen..
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    niet, class 2 staat 1ste. :+

    Fix ik zo wel ff.


    E: fixed.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  19. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe zit het dan in de race moeten de class 2 rijders de class 1 voorbij laten gaan? Of is alleen de puntentelling veranderd
     
  20. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Alle regels, inclusief puntentelling, team kampioenschap etc blijven ongewijzigd. Het is dus niet zo dat in de race Class 2 coureurs, Class 1 coureurs voorbij moeten laten gaan (tenzij men op een ronde gezet wordt, maar dat geldt voor iedereen).

    Als we als voorbeeld nemen Mugello hoofdrace, is in de betreffende raceuitslag Asjemenou (Class 2) voor Flavour (CLass 1) geindigd (Het maakt niet uit of dat nou komt door schade bij Flavour of betere race kwaliteiten van Asjemenou ). Asjemenou krijgt de punten behorend bij de 8e plek en Flavour krijgt de punten behorend bij de 9e plek.

    grt A.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2012

Deel Deze Pagina