1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] GoPro V12 Aston Martin Cup [PRO] [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door f1freaky, 15 jan 2014.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Uitslag Week 8 (Nordschleife) + Week 9 Grand Prix of Elkhart Lake

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wauw Menno, je hebt in je eentje meer punten verzameld dan het tweede team bij elkaar.

    Petje af:):_O_
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Op LeMans alleen al haalt hij al min. 20 punten meer :) Reglement is ten nadele van de lager geklasseerde teams ;)
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Moet ie wel eerst effe winnen natuurlijk:b: Maar áls je wint, kun je wel flinke stappen zetten ja.:):
    EDIT: Niets ten nadele van het tweede team he, uitsluitend als compliment naar Menno bedoeld, m'n vorige post, want het is niet niets wat hij daar bij elkaar rijdt.:b::b:
     
  5. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Heb je inderdaad gelijk in. Volgende cup (die ik eventueel organiseer) wordt het puntensysteem compleet omgegooid, andere regels, andere race-indeling;)
    Zijn er nog meer suggesties die veranderd moeten worden? Ik sta er open voor haha;)
     
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik snap het compliment maar de puntentelling is ook zo in het voordeel van de top dat je je als lager geklasseerd team te snel verschillen krijgt die niet te overbruggen zijn als je niet iemand in je team hebt die top drie kan rijden daarom zou ik ook willen voorstellen voor de volgende cup dat de top vijf niet bij elkaar in een team mag zitten: je krijgt meer spreiding van punten over verschillende teams en je hebt al in ieder geval al vijf mogelijke teams ipv nu 4. Met tien man race je dus in 5x2.
     
  7. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Top 4 is meestal AZT B Tender, Menno, Coldzero en f1freaky (niks ten nadele/belediging van andere coureurs)
    Je zou dan bijvoorbeeld kunnen kijken hoe ze het bij de MINI cup hebben gedaan, dat zou wel kunnen. 2 verschillende groepen maken
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    uiitstekend idee!
     
  9. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Ik heb in de FM5 thread al eens een voorstel gedaan om de teams door de organisatie te laten maken. Hierdoor kan je een mooie gelijke verdeling krijgen... Just saying.
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat vind ik weer een minder idee,;):b:
     
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Er is een foutje ontdekt bij de Grand Prix van Sunset, 2 coureurs hebben 15 punten gekregen. Wordt verbeterd en zal bij de volgende post (eindklassement kampioenschap) getoont worden
     
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik ga de laatste race van de V12 meerijden.
    Heb al wat oefenrondjes gereden, was wel nodig na een periode van afwezigheid.
    Ik zag dat iedereen al redelijk snel was op de leaderboard.:thumbs:
    Ik moet aan de bak.
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben aan het oefenen geweest met ABS en STM uit op Silverstone en dat ging erg goed! Niet dat ik nu ineens aansluiting heb met de rest van het veld, kwam nog niet verder dan 1.59:6. Maar oefening baart kunst ;)
     
  14. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik ga niet al te veel verwachten morgen van mezelf. Oefenen gaat bijzonder slecht haha...
    Kom me eigen ghost van 3 maanden terug nog niet eens voorbij...veel kleine foutjes....
    Ben benieuwd naar morgen
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hmm ik kan er niet bij zijn morgen. :mad:
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jammer :mad::mad:

    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    Zo willen we ze zien:9:9:)

    [​IMG]
    Niet doorvertellen, maar een seconde na de vorige foto, was de situatie als volgt: :F::F:


    En op verzoek nog wat videos van de ellende, chaos, leermomentjes van Heat 2 op Road America.
    http://1drv.ms/1ezUzNm
    Dat bedoel ik met conservatief starten (eerste secondes)
    http://1drv.ms/1ezUzgr
    http://1drv.ms/1oZBJZU
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2014
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
  18. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Seizoen afgesloten met een mooie overwinning:thumbs::thumbs:Sportief revanche genomen op alle kritiek:b::b::b:

    Kwalificatie was beter als verwacht. Me PB met 0,3 seconden verbeterd, P4. Tacktiek was hier van pas haha:+:+Shoot out dirty gereden, P5 zodat ik 4e zou starten.

    Heat 1 de verwachte start gehad, lag al gauw op de 2e plek. Maakte een foutje ingaan sector 3, wat mij terugbracht naar P4. Vroeg gaan pitten, na pit-window op de 3e plek gekomen en ook geëindigd.

    Heat 2 lekkere start gehad, kon profiteren van kleine foutjes die andere maakten. Wel hele lichte schade opgelopen door duel voor mij tussen ColdZero en Witteveen. Witteveen gleed schuin weg en toucheerde hem licht. Die 2 voorbij gegaan en na fout van Rynq lag ik aan de leiding. Daarna geen fout meer gemaakt (mag ook in de krant:+:+;)) en 1e geworden:thumbs:

    Gefeliciteerd Menno:thumbs::thumbs::b::b:eek:ppermachtig seizoen had je:thumbs:
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Menno, gefeliciteerd met je cupwinst!!

    In de kwalificatie heb ik voor het eerst met ABS en STM uitgereden en dat ging goed. Laatste geworden, maar wel erg blij dat ik qua tijd redelijk de aansluiting met de rest van het veld had. De verschillen zijn kleiner geworden.

    [​IMG]

    Heat 1 ook zo gereden maar naast een paar snelle rondes ook een paar rondes met fouten, het gat was groot. Er is veel winst te halen in consequent dezelfde rondetijden rijden. Had nu ook niet ingereden en begon koud aan de kwalificatie.

    Heat 2 vooraan begonnen. Heb ABS en STM weer aangezet voor de zekerheid, wilde geen risico's nemen met botsen. Het begon goed, rollende start ging perfect en ik kon mn voorsprong de eerste volle ronde zelfs uitbreiden. Maar onder druk maak ik te snel foutjes en weer met ABS rijden zorgde voor verwarring waardoor ik foutjes ging maken met remmen. Uiteindelijk op de helft van de rondes toch weer helemaal teruggezakt, maar daarna wel steeds lekkerder gaan rijden, was wat te laat warm dus ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2014
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nu doet de afbeelding het wel ;)
     

Deel Deze Pagina