1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] GoPro V12 Aston Martin Cup [PRO] [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door f1freaky, 15 jan 2014.

  1. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37

    Hahaha, hij word al wat ouder hè...!!


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Verrassing bij Team HMV bij autoprestentatie in de Aston Martin V12 Cup

    Aan de vooravond van de start van de Aston Martin V12 Cup kwam er verrassend nieuws naar buiten over team HMV. Bij het team zijn beide coureurs op staande voet ontslagen vanwege tegenvallende prestaties en onderlinge ruzies over wie de eerste coureur zou zijn. Sponsor HMV is erg teleurgesteld maar begrijpt de beslissing van het management. Echter heeft het wel de voorwaarde gesteld dat er minimaal 1 auto deel neemt aan de Aston Martin V12 Cup. Omdat er op korte termijn geen coureurs beschikbaar waren is de onervaren testrijder Alpha NL naar voren geschoven om de eer van het team te verdedigen. De doelstellingen zijn naar beneden bijgesteld. Zoveel mogelijke races uitrijden en proberen een keer in de punten te rijden zijn nu de doelen die men hoopt te bereiken in deze cup, georganiseerd door XBox World Racing.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Top, welkom!:thumbs:
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    4 teams van 3 man dus. Mooi! :)
     
  6. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    1e heat: Sorry Stijn, probeerde oprecht in de binnenbocht te blijven maar kwam onverhoopt op de baan.
    2e heat: Sorry freaky, team koni'tje, miste m'n rempunt.

    En sorry aan iedereen die ik aangetikt heb tijdens mijn enorm slechte comeback :x

    Toch lastiger dan ik dacht. Sowieso kon ik geen lekkere rondjes rijden in de kwali. Daarnaast was m'n racepace ook traag. Hopelijk volgende week beter :thumbs:
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    @Nori, geeft niet, gevolgen waren beperkt, en dat is ook een lastige bocht, zo vlak nadat je de pit uitkomt. Ik worstel er ook telkens mee. In heat2 heb je het meer dan goed gemaakt haha ;) (grapje)

    Zeer tevreden met het individuele en teamresultaat! Weinig tijd gehad om echt serieus te oefenen voor deze baan, en m'n verwachtingen zijn overtroffen! :) Op naar Camino :)

    EDIT: Heb m'n start nog even teruggekeken van heat 2, want die was wel bovengemiddeld lekker, maar van een valste start is gelukkig geen sprake (volgens mij):thumbs:
     
  8. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Aparte race gehad. Kwalificatie ging naar mijn doen beroerd. Zat er wéér niet goed in, waar ik al vaker last van heb, dan zit ik er 4,5 tienden boven. Zonde maar P3 was prima.
    Boeiende 1e heat gehad. Dankzij een foutje van AZT B Tender kon ik doorschuiven naar P1, wist dat ik dat niet lang ging volhouden, want Menno was ietsjes sneller als ik. Leuke duels gehad met elkaar. P2 was max haalbare.
    Heat 2 ging niet volgens schema. Wereldstart van AZT B Tender, ik ga daar nog is naar terug kijken, die was wel erg goed. Kreeg op een gegeven moment een tik van Witteveen waardoor ik schade had. Tactische team pitstop uitgevoerd. Loyall expres vroeg laten pitten zodat hij voor Menno zou uitkomen. Nori voorbij op het rechte stuk, maar toen kwam er helaas een team Konig|:-:F:Ondanks dat toch nog leuke gevechten gehad. Kreeg er nog een paar lichte tikjes bij. Iedereen had daar volgens mij goed last van. Uiteindelijk toch naar P3 gereden met flink wat schade:thumbs:
    Op naar Camino voor een overwinning:b:
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Samenvatting: Slechte race gereden.
    De 2e heat ging alles nog redelijk goed totdat ik een inhaal poging deed bij Flavour voor de 2e plek.
    Ik was ongeduldig geworden nadat ik ronden lang achter Asjemenou en Flavour
    vast zat.
    Ik zag voor mij Flavour en asjemenou in de fout gaan in de 1e bocht tijdens aanremmen en wilde profiteren.
    Ik had geen geduld meer en was te gretig (op het gas) en kwam te wijd uit en tikte Flavour in de flank aan.
    Verloor wat plekken. Daarna was het geduld helemaal op. Wat mijn race niet ten goede kwam.
    Volgende race maar wat ZEN-meditatie tijdens de race.
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Team HMV reageert na eerste race

    Dat er waarschijnlijk geen punten gescoord zouden worden en er genoegen genomen moest worden met een laatste plaats was van tevoren wel ingecalculeerd, maar het gat bleek groter dan verwacht. Zowel de kwalificatie als beide heats leverden een 12e en laatste plaats op. Bij het eenmansteam met racer Alpha NL waren de verwachtingen van tevoren niet hooggespannen en na de eerste race bleek dat terecht. Alpha NL heeft twee jaar in geen raceauto gereden, waar hij daarvoor zich in achterhoedegevechten kon mengen. Na een paar testritten her en der stond daar al een grote cup te wachten. "Het gaat me om het plezier en om ervaring op te doen", aldus de coureur zelf. "Ik had gehoopt dat ik het gat kleiner kon houden en langer kon volgen, maar helaas. "Gelukkig heb ik wel netjes en zonder schade of raceincidenten kunnen rijden. Mijn grootste fout was dat ik in het zand kwam na het leiden van de rollende start. Van zoveel snellere auto's achter me die ik niet wil hinderen of raken wordt ik wat nerveus". Alpha NL kwam zonder oefenen op deze baan en met geringe ervaring in de Aston Martin aan de start en werd in de tweede heat van 21 ronden door twee coureurs gelapt. Voor de volgende races hoopt hij het gat te verkleinen door de automaat uit te zetten en zelf te gaan schakelen, maar dat vergt wat oefening in deze snelle bolides.
     
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    De uitslagen en klassementen worden binnenkort gepost. Planning was om vanmiddag herhaling te bekijken en dan daarna uitslagen te posten, maar moet werken vanmiddag dus dat gaat niet door. Morgen een dag aan studie werken, dus dan als ik een gaatje heb dan zal ik ze posten.
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    ik ben er de komende race niet bij. Ik zit dan Gambia lekker aan het strand en zwembad met 36 graden. De dag voor de endurancerace ben ik weer terug. Veel succes komend weekend! En drive safe ;)
     
  13. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
  14. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Beetje raar en nutteloos nieuwtje vind je niet? Ik denk dat een longontsteking het minst is waar de artsen en familie zich zorgen over maken...
     
  15. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Nog een vraagje aan Witteveen. Zou je nog een foto kunnen maken van je auto? Dan kan ik die in de driverlist zitten en dan werk ik meteen alles bij.
     
  16. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Beter dan verwacht…..

    Vorige week weinig tijd gehad om er echt even voor te gaan zitten en de V12 goed te leren kennen. De verwachting was dan ook achteraan in het veld te moeten plaatsnemen. De auto ligt mij wat minder, laat staan de kalender. Anyway toch vol frisse moed aan de kwalificatie begonnen. Reed meteen in de tweede ronde een strakke tijd van 1.27,2xx !!. Dacht dat dat nog wel genoeg zou zijn voor het middenveld…..not want de 1 na de ander ging onder de tijd door. Rinck een 5e plek! Een herhaling van de V8 op Indianapolis.

    Eerste heat bij de start maar even rustig aan gedaan, Denvan voor me samen met Loyall. De boel proberen heel te houden en zorgen dat ik ritme zou krijgen. In bocht 3 zag ik Rinck vlak voor me weer de baan opkomen, die ff moest grasmaaien, zonde van zijn kwalificatie. Vervolgens bij opkomen kombocht moest hij nog ff de kreukelzones testen, dat kan je beter in het vervolg tijdens de trainingen doen, zonde van zijn heat. In de verte achter Loyall aan en rondjes draaien. In ronde 8? Achter hem de pit in en voor hem er weer uit!....maar bleek niet onze snelle JMW pitcrew te zijn, maar een pitbug bij het Circus Team.

    Loyal kwam uiteindelijk nog op mijn bumer en kreeg vanwege de pitbug zijn plek terecht terug), uiteindelijk 8ste en niet ontevreden.

    In de tweede heat reversed grid, dus vooraan starten. Flavour met Alfa voor me, Loyall en Denvan achter me. Bij opkeomne rechte stuk, gas erop. Flavour pakte Alfa meteen en ik kon er in de eerste bocht voorbij. Daarna zat ik rondes vast achter Flavour en voor Loyall. Hoofd Koel houden. In ronde 7 maar bewust vroeg de pit opgezocht, gelukkig ging Loyall met me mee (goed gecommuniceerd!:cool: ), waardoor ik wist dat Loyal me niet “via pitstop strategie” zou inhalen. Flavour reed nog een aantal rondes door. Ik hoopte dat mijn snelheid in die periode hoger zou kunnen liggen, maar kwam in gevecht, waardoor Flavour na zijn pit alsnog voor me zat. Weer opnieuw beginnen. Uiteindelijk in ronde 13 Flavour pas kunnen verschalken bij opkomen kombocht.

    Ondanks het feit dat mijn achterbumper behoorlijk vaak getest werd, was dat in mijn ogen allemaal binnen de marge en niet allemaal te voorkomen in racesituaties. Flavour was echt moeilijk te passeren (voor mij althans)! :thumbs:

    Nb ik zat deze week ff een herhaling van FM4 Seat Leon supercup te bekijken uit 2011 op de nurburgring....., werkelijk tenenkrommend hoe daar door iedereen gereden werd.......of beter gezegd ''niet'' gereden werd....

    Op Indianapolis erg leuke heats gehad als je er i.i.g. niks van verwacht. Rinck maakte het feestje bij JMW compleet door de 5e plek in de heat binnen te slepen.\o/

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2014
  17. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Het ziet er naar uit dat ik niet meer mee kan doen. Ik krijg het DNS probleem met de internet verbinding niet opgelost.
    Alle oplossingen al geprobeerd. Het verbinden met Live was opeens niet meer mogelijk zonder dat er aan instellingen was veranderd.
    2 X 30 minuten telefoongesprek met Xbox LIVE helpdesk (behulpzaam vriendelijk en geduldig) leverde geen resultaat op.

    4 X 15 minuten telefoongesprek met helpdesk van de provider Zeelandnet was ook niet succesvol. /dit varieerde van deskundig tot puur onbekwaam: "Wij ondersteunen niet Xbox LIVE. Wij mogen niet de DNS server-adressen aan Uw verstrekken. enz.
    Kortom probleem ligt niet bij ons. Het is Uw probleem.

    Xbox live account meldt zich bij de buren wel netjes aan op internet (zelfde provider) Zelfs op de automatische netwerk-instellingen!! Dus het ligt niet aan de XBOX of mijn account.


    Het enige wat ik opmerkt was dat de oorspronkelijke primary DNS en secondary DNS verschilden met wat nu in de cmd > ipconfig/all en router tabblad scherm staat vermeld.
    Automatische DNS instellingen in de netwerkconfig. werkt niet en handmatig geeft aan dat de instellingen onjuist zijn.
    Ik heb nu maar gepost in het XBOX LIVE problemen topic: met pics. van alle instellingen.
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=141600&page=95
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2014
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Kan jij op je xbox bij DNS primary 8.8.8.8 zetten en bij DNS secondary 8.8.4.4 zetten?

    Heel misschien dat dat werkt.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2014
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb al de Google en OpenDNS DNS nameservers geprobeerd.
    Ik heb alles al geprobeerd wanhoop nabij.

    Als ik op DNS servers zeelandnet zoek kom ik uit op:

    Zeelandnet.nl's name servers IP addresses
    Name Servers
    Ip Address
    Version
    ISP
    ns2.zeelandnet.nl
    62.238.255.69
    IPv4
    ZeelandNet BV
    ns3.zeelandnet.nl
    212.115.192.100
    IPv4
    ZeelandNet BV
    ns.zeelandnet.nl
    212.115.192.193
    IPv4

    In ipconfig/all black box venstertje en tabblad router ziek ik echter dat de oorspronkelijke primary DNS verdwenen is en de andere DNS servers nu 1e en 2e zijn geworden.
    Dit bevestigde Zeelandnet, maar dat er verder geen problemen waren met de dns servers.

    Alle probleemoplossers al geprobeerd van beide helpdesks (LIVE en de Internet provider).
    Die van Zeelandnet is absoluut bagger.
    Uiteindelijk ga je dan tegen beter weten en voornemens in helemaal uit je dak als er gezegd wordt: Wij ondersteunen XBOX LIve niet! Het is uw probleem.
    Terwijl bij de buren mijn Live acccount op mijn xbox wel gewoon wordt geladen op dezelfde provider.

    Op automatsche netwerk configuratie zie ik wel dat de box een ip nummer krijgt maar dan is er geen netwerkverbinding. Router geeft dan de xbox de name static IPadress en de PC en Ipads gswoon bij hun naam.
    Bij manual Ip/netwerk config op de XBOX krijg ik pas netwerk verbinding, maar geen internet verbinding vanwege DNS problemen.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2014
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Zeeland hè :+:+;)
     

Deel Deze Pagina