1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] GoPro V12 Aston Martin Cup [PRO] [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door f1freaky, 15 jan 2014.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Uitslag Week 1 Grand Prix of Indianapolis

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Opzeggen die handel :mad:
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik had ook pitbug in heat 2 ;)
     
  4. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Heb alleen de gamertag groen gemaakt voor mensen die er wat mee wonnen, vandaar dat je geen groene gamertag heb. Er zal morgen een rijdersbriefing weer komen voor dit circuit, dat het voor iedereen duidelijk is :)
     
  5. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Rijdersbriefing Camino Viejo Extreme

    Heren,

    Bijgaand de rijdersbriefing,

    [​IMG]
    1 - Tracklimits worden vrijgegeven op deze stukken (zie foto hierboven):
    - Bocht Camino Link, gele stuk mag je overheen in de race. Kwalificatie moet je opletten dat je ronde niet dirty wordt.

    - Jinx, snelle chicane op het lange rechte stuk. Let op: Er zitten rode vlakken naast de cerbstones, die zorgen ervoor dat je afgeremt wordt. Zorg ervoor dat je daar niet op kom. Voor de chicane moet je toch afremmen, dus je kan er dan relaxed doorheen sturen, maar pas op dat je daar niet op kom. Mensen die eventueel achter je zitten kunnen bovenop je achterbumper knallen.


    2 - Pits is erg kort en klein. Zorg ervoor dat je dus optijd afrem voor de pits. Mocht je eventueel samen de pits in duiken, wees dan wijs en houdt een klein beetje afstand van elkaar. De een remt wat eerder als de ander voor de pits en dan als je er samen in elkaar eruit komt, krijg je schade. Om dat te voorkomen wees dus wijs en houdt een klein beetje afstand.
    Uitkomen pits zo rechts mogelijk blijven als andere coureurs eraan komen. Pituitganglijn zit vlak naast de ideale racelijn, kijk dus uit dat je niet tegen iemand anders rijdt.
    En de standaard regel is dat als je de pits uitkom en er komen coureurs aan dat je het meldt, zodat andere coureurs op de hoogte zijn dat je de pits uitkom:):thumbs:

    3 - Het is een smalle baan, waar de muur dichtbij staat in sector 1,2,3 en 4 (Tot bocht The Ascent, zie foto). Kijk daar dus uit, vooral in de eerste rondes. Iedereen zit dichtbij elkaar. Let dus goed op in de eerste rondes. Race is lang en zo kunnen ongelukken voorkomen worden.

    4 - Mocht je eventueel spinnen, meteen zeggen waar je staat zodat de andere coureurs dat ook weten, zodat die je goed kunnen ontwijken.


    5 - Belangrijkste: Heb plezier en rij zonder schade de finish over:thumbs:

    Succes vanavond!
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2014
  6. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    IK WORD GEK: Ik ben uitzinnig van blijdschap!!\o/\o/\o/\o/:+:+:+:+:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::b::b:8)8)8)8)8):D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    Heb het voor elkaar gekregen Ik kan weer op LIVe met de XBOX360 (ZONDER de hulp van de **&&^%$#** helpdesk van *****provider)

    Ik ben nu nog te opgefokt en bezig om de box weer op zijn normale plek terug te plaatsen, maar ik zal de oplossing posten.


    Ik weet nog niet of ik in lobby's kan joinen zonder problemen.
    Ik moet nog eerst ff de xbox terugzetten en kijken of de oplossing definitief is gelukt.
    Dus ik ga de box rebooten en weer proberen in te loggen.
    Wish me luck_0/
     
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik kan er helaas niet bij zijn!
     
  8. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Loyall,,,ben voor je aan het duimen ;)

    Ah jammer Nori, hoop dat je er bij bent op Le Mans!
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ah, vandaar ;)
     
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
    Ik doe de stroom eraf en koppel de XBOX af.
    En daarna weer aansluiten met dezelfde kabel en de instellingen waarmee het gelukt was.
    Stroom aan en weer hetzelfde probleem
    :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:






     
  11. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Balen Loyall!
     
  13. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Sluit hem op andere plek aan. TV losmaken en neerzetten waar je xbox staat
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  15. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik ben dicht bij de oplossing denk ik.
    Als het een keer lukt moet het daarna weer lukken.
    Wel had ik de Xbox op een test-opstelling dicht bij de router/gezet naast de TV. Normaal staat de XBOX in de PC-kast, bij monitor en PC computer.

    De harde reset van de router naar de fabrieksinstellingen in combinatie met een power-cycle van de router en de XBOX deden de truuc.
    En werkte alles weer kortstondig . Kijk maar op LIVE wanneer ik voor het laatst online was. Zelfs na een paar keer aan en uit zetten van de Xbox.Maar waarschijnlijk door los te koppelen en de Xbox weer op de oorspronkelijke plek te zetten, moet ik alles weer herhalen in de goede volgorde.

    Mijn gezin wordt helemaal gek van mij van het steeds opnieuw restten van de modem/router om het probleem te achterhalen.
    [​IMG]

    Vanmiddag maar weer proberen de truuc te herhalen.
    Ik vermoed dat ik de router/modem na de harde reset en meer tijd moet geven om op te starten voordat ik de Xbox aansluit.

    En anders is het voorlopig tot ziens met FM4/XBWR.:'-(:'-(
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2014
  16. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Wat is dit nou weer voor instelling???

    Wat hebben wij hier niet allemaal overwonnen, toen de Spanjaarden hier waren zijn wij ook door gegaan tot het bittere einde, ookal was dat net zo'n uitzichtloze situatie? Of recentelijk onze Oosterburen, ookal duurde het 5 jaar, we gingen door!!

    Nee Loyall zo gemakkelijk kom je er niet vanaf, ik kan vragen of het Amersfoortse regiment NATRES alvast naar Terneuzen kan gaan, ter ondersteuning. Of zal ik ze gelijk vragen langs www.Zeeland NOT.nl te gaan? Je vrouw en kinderen kunnen hier voorlopig opgevangen worden zodat jij in alle rust het probleem verder kan analyseren en oplossen.....

    We all miss you.........denk ik
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2014
  17. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik ga vanmiddag na de nachtdienst een ultieme poging wagen, heb nog ergens wat andere tips en truucs gevonden.
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Succes Loyall!

    Was weer een leuke race gister, in the spirit van het olympische motto: Meedoen is belangijker dan winnen ;) Toch in de kwalificatie door een cleane ronde neer te zetten 7e geworden van de 9 en in beide heats 9e. Op deze manier 8 punten bij elkaar gesprokkeld.
     
  19. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Succes Loyall, hoop dat je hem zo snel mogelijk weer aan de praat krijg!

    Mentaal lastige races gehad. Had dit weekend flink het feestbeest uitgehangen haha:b::b::b::b::b::b:Racen zelf ging prima, had een goede pace. Kwalificatie was echt belachelijk wat voor tijden AZT B Tender en Menno reden. Dacht het laatste rondje AZT B Tender van de 2e plek te stoten, maar toen denderde hij er overheen met een 2.42.7 volgens mij.
    Heat 1 goede start. Had bij de kombocht Menno te pakken en schoof door naar plek 2. Stijn op de hielen gezeten, maar was heel lastig inhalen op de baan. Uiteindelijk 2e geworden achter Menno die een geweldige pace had.
    Heat 2 paar keer moeten herstarten. Gelukkig na ronde 1 voor Menno en Stijn gebleven. Ronde 5 zat ik achter Witteveen en kon er moeilijk voorbij, om geen tijd te verliezen ging ik meteen pitten, heel het groepje behalve Stijn ging met me mee de pit in. Na pit bij het aanremmen van het lange rechte stuk, zat Menno op m'n achterbumper. Ik kon gelukkig doorrijden, schade vielt erg mee. Menno had meer schade en zijn race was over. Geen jacht meer kunnen maken op AZT B Tender, die uiteindelijk 2 seconden op me uit liep. Had iets minder snelheid op rechte stuk en daar won hij t.o.v. van mij. Uiteindelijk 2e geworden:thumbs::thumbs:
    Zeker niet ontevreden, ondanks dat me team er niet was een goed teamresultaat gehaald en individueel ook niet slecht gedaan. Op naar de zware race op Le Mans:thumbs::b:
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hier overigens geen troubles met Zeelandnet Loyal. Als ik iets voor je kan betekenen in de zin van instellingen vergelijken, PM ff.....
     

Deel Deze Pagina