1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] GT3 (endurance) cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 2 mei 2016.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    @asjemenou75

    Ik heb net even met de lobbysettings gespeeld, Pitsstops bewerken en bandensoorten kiezen is NIET mogelijk als tuning niet is toegestaan. De enige "instelling" die je qua fuel kunt doen is het opslaan van een gewone setup zodat hij je een vast aantal liters brandstof geeft. Geef je je auto geen instelling, dan krijg je voor de qualificatie genoeg voor zo'n 4 a 5 ronden. Voor de race krijg je voldoende brandstof om de race uit te rijden (weet niet of dat ook zo is op de Nordschleife, want daar kreeg ik 100L, maar dat zal de max. wel zijn).

    ook als ik in de lobbysettings een pitsstop verplicht maak, kun je het niet instellen.

    Verder kun je, als je de assists uitschakeld of op realistisch zet, nog gewoon de assist aanzetten als je er een knop voor programmeert.


    Ik heb net even de "American Racepack" en de "Stanceworks pack" gekocht, zodat ik op met alle banen/auto's kan testen.

    wordt een leuke cup!!
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Eigenlijk zou je a.s. woensdag een race moeten houden en random aan elk eindresultaat een autotype moeten verbinden en de message met deze info 2 seconden voor de start verzenden aan de deelnemers. Resultaat race is de toewijzing van de auto's. Gegarandeerd circus.:+:+:+.
    Hoef je niet achter de computer of aan de smartfoon te zitten om je keuze net op tijd te posten.
     
  3. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Hebben alle auto's dezelfde real assists in dit rijtje.

    Want dan heb je dikke pech als jouw toegewezen auto geen ABS heeft en je dat niet gewend bent.
    Of als het verhaal van KIMI klopt dat je via stuur de asssists kan activeren, gewoon assist vrij laten omdat je niet kan controleren of iemand met toegewezen knoppen op stuur deze activeerd?
    Ik probeer de Corvette te scoren of de RUF of de Audi of de AMG.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2016
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik moet echt nog oefenen. Heb slechts de Z4, R8 en Aston getest. Twijfel nu al knettertje hard :p
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Hoe werkt die tijdregistratie.
    Als de tijd onderaan de post telt.
    Kan het theoretisch zo zijn dat je 5 posts met een identieke tijd onderaan hebt omdat de verzendtijd wordt geregistreerd en niet de volgorde van ontvangst door website.
    En tijd wordt in uren en minuten geregistreerd dus kans is groot dat het merendeel van de inschrijvgen in de eerste minuut gelijktijdig wordt geregistreerd met dezelfde tijd
    Of is het inderdaad registratie van ontvangst?
    Of geldt de volgorde van de posts op het forum van boven naar beneden in het geval van gelijke tijd?
    En dat de verticale volgorde van inschrijving alleen geldig is met een tijd van 21.00 uur of later.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2016
  6. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Hulpje bij uitkiezen, lijste gevonden op internet.
    GT RACING CARS
    When you read “adjustable” it means that the driver can turn it off or adjust it in different position (0-1-2). When you don’t see the word the electronic assist can’t be turned completely off by the driver.

    -2013 Aston Martin Vantage V12 GT3: adjustable ABS, adjustable TC, no SC, brake bias, pit limiter.
    -2013 Audi R8 LMS Ultra GT3: adjustable ABS, adjustable TC, no SC, front and rear anti roll bar
    adjusters, pit limiter, brake bias.
    -2013 Bentley Continental GT3: adjustable ABS, adjustable TC, no SC, brake bias, pit limiter.
    -2012 BMW M3 E92 GT: no ABS, TC, no SC, brake bias, pit limiter.
    -2012 BMW Z4 GT3: adjustable ABS, adjustable TC, adjustable SC, brake bias, pit limiter.
    -2015 Cadillac ATS-V.R GT3: adjustable ABS, adjustable TC, no SC, brake bias, pit limiter.
    -2015 Chevrolet Corvette C7.R GTE: no ABS, asjustable TC, no SC, brake bias, pit limiter.
    -2013 Ginetta G55 GT3: adjustable ABS, adjustable TC, brake bias, pit limiter.
    -2012 Mercedes SLS AMG GT3: adjustable ABS, Adjustable TC, brake bias, pit limiter.
    -2014 SMS Ruf RGT-8 GT3: adjustable ABS, adjustable TC, brake bias.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2016
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Dit gaat leuk worden.
     
  8. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik kan niet eens de wagens testen :9 En ook niet oefenen voor zondag... wordt nog wat haha.

    Wie is er woendagavond om 21:00 online en wil namens mij een lijstje posten? Vertrek woensdagochtend op vriendenweekend...
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zou het graag doen, maar ben zelf ook niet thuis dan en zit een kleine kans dat ik m'n eigen lijstje niet rond 21u kan posten (wil het met m'n telefoon proberen :)). Durf daarom niet ook verantwoordelijk te zijn voor jou lijstje..
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Vraagje:

    Stel het volgende niet-ondenkbare scenario qua autokiezen:

    21:00 Persoon X
    1) A <<
    2) B
    3 ) C
    Persoon X krijgt A, z'n eerste keuze

    21:01 Persoon Y
    1) A <<
    2) B
    3 ) D
    Y krijgt A

    21:02 Persoon Z
    1) A
    2) B
    3 ) C

    21:03 Persoon ZA
    1) B
    2) C
    3 ) A

    21:04 Persoon ZB
    1) B
    2) C
    :cool: A

    Krijgt persoon Z (en ZA) auto B (omdat bij Z z'n eerste keuze al vergeven is en er bij hem als vroegste poster dan naar z'n tweede keuze gekeken wordt), of krijgen persoon ZB hier voorrang op persoon Z ten aanzien van auto B omdat persoon ZB i.t.t. persoon Z auto B als eerste keuze heeft staan en persoon Z hem 'slechts' als tweede keuze?

    Ik verwacht dat in dit scenario persoon Z en persoon ZA met auto B mogen rijden, en persoon ZB auto C krijgt, maar wellicht handig om dit op voorhand te behandelen i.p.v. achteraf ;).
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2016
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Volgens
    Ik dacht dat ik een denker was.:+
    Of omdat Z eerder heeft gepost?
    Ik denk zelfs dat wij allemaal binnen dezelfde minuut van posten zitten omdat er in uren en minuten wordt geregistreerd.
    Lijkt me stug dat het niet lukt om binnen 1 minuut te posten door iedereen.

    @asjemenou: ik heb een doosje asperine extra voor jou.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2016
    B Tender vindt dit leuk.
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Omdat Z eerder gepost heeft ja.
    Heb de tijden hier expres iets verder uit elkaar gelaten voor de duidelijkheid ;)

    Tjaaa van zulke dingen lig ik 's nachts dus wakker :p:p
     
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik ga niet testen, omdat je toch vermoedelijk
    Naast je vriendin?:+ik zeg: "real assists on en gaan......":+
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    *mompelt iets over 'natte baan' en 'regenbandjes'* ;)
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ben nog aan het testen maar het ligt zeer dicht bij elkaar qua tijden op silverstone, allemaal tussen 2.03.2xx en 2.02.6xx voor de 4 auto's die ik getest heb tot nu toe.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    extra setje rubber eronder en gaan
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  17. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Gebruik de hydrolische krik dan om te wisselen:lol:
     
  18. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Wel vertragen als links voor rood verkleurd:+
     
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Natte baan? Ik zeg afvoerputje doorsteken.

    Nu stop ik maar.
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Idem!
     

Deel Deze Pagina