1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] GT3 (endurance) cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 2 mei 2016.

  1. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Eerst nog nachtwacht spelen en dan morgen ff testen om keuze te maken.
    Ik denk dat ik Watkins Glen als testcircuit ga gebruiken en dan een paar rondje in de Groene hel om dan een keuze te maken.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2016
  2. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Yeaaaah klaar met werken :D

    Kan zowaar nog wat GT3'tjes aan de tand voelen :D
     
  3. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Bij deze mijn echte keuze voor de cup..Het is de Audi geworden voor mij #74

    [​IMG][​IMG]
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Vergelijking tijd met andere tijden gt3 op leaderboard als je met bijv de Corvette rijdt?
     
  5. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Voor Nordschleife zag ik verder geen GT3 tijden meer staan van iemand van het forum.. alleen van jou in de bmw group5.. Silverstone heb ik nu in de Audi een 2.01.8 staan maar dat was geen perfecte ronde

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  6. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Net even 5 auto's getest (geen DLC's) en het is gewordeennnnnnn:

    BMW M3 GT nummertje 25 voor Jimmy Jerqinoff :)

    [​IMG]
    2.01.8 op Silverstone (wat een saaie kutbaan tegenwoordig hè)
    6:57.4 op de Nordschleife (1st try)

    Volgens mij mist 'ie wat top vergeleken met de rest, maar ik rem jullie allemaal de moeder*

    *opmerking onder voorbehoud voordat straks iedereen deze kiest :p Maar hoop nog wat Z4'tjes, Astons en Corvettejes te zien volgende week!
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    So true!

    Dat eerste über trage stuk is echt vreselijk. Een kwaaltje dat wel meer verbouwde circuits hebben. Denk aan Spa, Nürburgring en Assen. Allemaal met zo'n gekunsteld stukje erin waarin totaal geen natuurlijke flow zit.
     
  8. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    #4 R8 voor mij na lang wikken en wegen. Is voor mij niet de snelste wagen maar, bij mijn rijstijl, wel de minste minpunten, voor mijn gevoel. Hoorde ook goede verhalen over de Aston maar die heb ik niet getest. De bentley viel voor mij snel af omdat ik daar in langzame bochten niet mee kon uit accelereren. Vond de Corvette, Caddilac en de M3 ook heel fijn op Silverstone en Watkins Glen. Was het snelste in de Z4 maar vond die wat beleving missen en toen was ik wel klaar met testen. Ben benieuwd of United nog gaat voor de AMG en Asjemenou en Loyall voor de Amerikaanse bakken.
     
  9. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ja klopt. Abby was vroeger een van mijn favoriete chicanes, waarna je lekker kon dippen richting Bridge. Heerlijk was dat. Maar ook Maggots, Becketts en Chapel hebben hun charmes verloren met die enorme zee van asfalt eromheen.

    Oh grappig, ik vond de R8 juist wat feeling missen en de Z4 eigenlijk best fijn (meeste grunt in 't motorgeluid ook, wat voor mij de beleving een aardige boost gaf) en was daar ook het snelste in. De Aston rijdt inderdaad ook lekker. Beetje zwaar alleen, maar meer dan genoeg koppel. De M3 heeft een erg happige voorkant, en reageert goed op stuurinput. Daar kan ik het leukst mee pushen denk ik :) Bandenslijtage niet kunnen testen.
     
  10. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    In de Z4 zal iedereen het snelste zijn denk.. daarom heb ik die zelf ook niet gekozen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Bij mij gaat het tussen 3 auto's:
    - Aston Martin (2.01.0 op Silverstone)
    - Cadillac (2.01.2 op Silverstone)
    - BMW Z4 (moet ik nog testen)

    Corvette vond ik te zenuwachtig en mistte ik bochten snelheid.

    AMG GT voelt lomp

    R8 heeft onderstuur

    M3 vind ik niet Fijn.

    Op Watkins Glen veel moeite gehad met de Aston, maar wel relatief hard kunnen pushen.

    Vanavond hoop ik de Z4 te testen..

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Eigenlijk moet de Z4 verboden worden!!!!

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
  13. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Erg fijn om te lezen dat er nu vrije keuze is. Top! Ik ga de komende dagen ook even wat testen. De M3 valt sowiezo af ivm geen abs. Als je daar vanaf het begin van PC mee hebt gereden, valt dat best tegen.

    Ow mag ik niet met de Z4 eventueel?:+. Dat zou het gat naar de absolute top, wat er zowieso altijd is natuurlijk, misschien wat kleiner maken voor de wat mindere racegoden onder onsO-)
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Tuurlijk mag je de Z4!! Omdat jij het bent <3

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
  15. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Das nou lief<3. Nee moet ff kijken nog, Z4 was mijns inziens vooral geschikt voor de wat kortere tracks, die zitten er niet bij.
     
  16. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Los van bandenslijtage (unknown factor) denk ik niet dat de Z4 onoverwinnelijk is hoor. Het verschil is minimaal (sowieso minder dan een seconde op zo'n lange track als Silverstone). Maar als de boys in de middenmoot/achterhoede hier voor gaan, kan het zeker leuk(er) worden voorin :)

    Volgens mij is de Aston Martin erg moeilijk in te halen trouwens (hoogste topspeed). Dus met een goede kwali en/of goede start kun je daar ook een leuke race mee hebben :p
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb al minstens een half jaar niet meer in de Z4 gereden maar die reed (vooral op Watkins Glen) altijd heerlijk. Nu AC eraan lijkt te komen en dit misschien wel de laatste pcars cup is sluit ik hem gewoon af in het bochtenmonster.

    [​IMG]

    Mocht er een overschot aan Z4's aan de start verschijnen stap ik misschien nog wel over naar de Audi maar die lijkt momenteel misschien wel populairder.

    Dat was ook het voordeel van de SLS GT3. Die heeft zo'n goede acceleratie dat je altijd eerder bij de bocht aankomt zelfs als er iemand in je slipstream zit. Daardoor heb je de tijd om rustig een verdedigende lijn te nemen etc..
     
  18. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Eerst uitslapen na nachtdienst en dan lekker testen. Heb er zin in. Met tuning had ik voor de RUF gekozen. Maar default is het een onding.
    Nog geen idee nog n.a.v. van de specs en stats welke ik ga kiezen.
    Ga toch eerst de RUF testen om deze als eerste te kunnen afstrepen.
    Dan de twee DLC auto's: AMG GT3 en de Corvette C7.R stevig aan de tand(wielen) te voelen.
    Ik wil wel een auto die lekker stuurt en waarmee ik gevoel met het asfalt heb.
    En dat het het niet van die booby trap rijeigenschappen zijn waardoor een klein foutje meteen in de vangrail eindigd.
    Ik hoop dat de Corvette of de AMG GT3 te doen zijn voor mij zodat het een interessante cup wordt.
     
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606

Deel Deze Pagina