1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Mazda MX-5 Miata Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door noriCeramic, 14 feb 2012.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Huh. Gewoon via dashboard die sample packs gratis downloaden. Of was dat 'die ene manier'?
     
  2. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas moet ik zondag de race weer missen. Die tent waar ik heen ga heeft niet eens internet..8)
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ben er wegens Paas verplichtingen ook niet bij :mad:

    Welke oetlul bedenkt het nou om het precies tijdens een XBWf-cup Pasen te laten zijn.....?
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2012
  4. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou inderdaad, ik moet zelf ook nog even zien. Maar ga mijn best doen ;)
     
  5. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    DAn zet je je familie maar aan een tafel en laat ze maar wat eieren schilderen! Racen met je kadaver!

    Je kunt ze ook laten sjoelen of notenschieten natuurlijk! Of je laat ze alle chocolade paaseitjes uitpakken zodat JIJ ze tijdens de race kunt oppeuselen!
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    aangezien ik nog springlevend ben en niet dood, voel ik me niet aangesproken :D
     
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ja dat was 'm. Al 2x geprobeerd ofzo.
     
  8. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een mooie track is Maple Valley toch.
    Eerste oefensessie: 1:40,493 en er is nog wat vanaf te snoepen.
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb net mijn verbinding weer gefixt dus zal straks even oefenen na een klein rondje hardlopen. Ik kan eindelijk jullie invites weer accepteren (sorry Bassie dat het vanmiddag nog niet lukte). tot vanavond en anders een fijn pasen!

    PS. ook nog even oefenen op Hockenheim want Loyall zijn tijd moet ik kunnen halen, alleen dat verkeer moet even goed vallen. Heb al drie keer onder zijn tijd gereden en elke keer krijg ik of net een tikje of aan het einde van de vorige ronde heb ik er een geraakt. Frustrerend :p
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2012
  10. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Helaas kan ik er vanavond niet bij zijn! Succes allemaal en tot woensdag
     
  11. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal een rustig avondje worden, ook ik ben er hoogstwaarschijnelijk niet bij. Overigens heb ik m'n portie Forza dit weekend ook al ruimschoots gehad (lees: Mugello Autocross Rivals...)
     
  12. Power Design

    Power Design Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal! Nieuw hier, maar dit lijkt me een leuke cup, wil dus ook wel eens mee doen :) Vanavond gaat alleen niet lukken ivm paasdiner :p Volgende week zien we dan wel weer
     
  13. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Oude bekende, leuk!
     
  14. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Nogmaals voor die gene die problemen met connectie hebben:
    Xbox vast ip en die in dmz instellen, dan heb je open internet naar je console en geen problemen meer!
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Sorry, maar ben niet heel thuis in die termen.

    Ik kan wel wat 'random' getalletjes invoeren in dat netwerkscherm van m'n xbox, maar ik heb geen idee welk IP m´n xbox moet hebben, om maar niet te beginnen over gateway en DNS??.

    De poorten open zetten (80, 88 etc. ) op m´n router/modem/hub (?) lukt ook nog wel net als upnp aanvinken, maar veel verder kom ik niet.

    En wat is dmz eigenlijk in lekentaal?


    (sent from my blackberry, heb zo met instellingen liggen klooien dat m'n laptop op het moment geen enkele (wireless) verbinding meer heeft met internet, maar m'n xbox vreemd genoeg nog wel...)
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2012
  16. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha dit gaat te boek als 1 van de meest chaotische race! Vooral heat 1 wat een lol! Gewoon stuk of 4 over de kop en dat terwijl we maar met zijn 10en reden. Heerlijk.

    Heat 1 - 8ste
    Heat 2 - 5de

    Jammer dat ik over de kop sloeg in H1.

    Ik heb nu met controller gereden omdat ik op een andere locatie zit met de Xdoos. Ik merk wel dat deze auto vele male makkelijker rijdt met controller dan met Fanatec spul. Zonde..
     
  17. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Je probleem al op FM forums neergezet?
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik denk dat het niet specifiek een Forza-probleem is, maar meer een algemeen probleem. Bovendien heb ik er ook nog eens op twee locaties last van (bij m'n ouders kan ik nooit joinen, op m'n kamer in Tilburg kan ik soms joinen).

    En ik zal vervolgens toch een reactie krijgen dat ik m'n NAT open moet zetten. Dat snap ik ook wel, maar ik weet niet hoe...
     
  19. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    uitslag heat 1

    [​IMG]

    schade die ik had in heat 1

    [​IMG]

    uitslag heat 2

    1e heat ging slecht. Ik kwam op mijn dak te liggen door de curbs
    2e heat ging stuk beter. Respect voor Bergje hij raakte me en liet me voorgaan waardoor ik voor hem eindigde
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2012
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    2 schade vrije heats gereden. 2e en 3e dus ik heb een gezonde voorsprong opgebouwt die hopelijk naar een podium plekje in de eindstand zal leiden. :)
     

Deel Deze Pagina