1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Mini Challenge Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 30 sep 2013.

  1. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Je hebt ook Nuremberg, maar daar zijn die nazi-misdadigers berecht.
     
  2. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    :+

    Bedankt & fixed. (Zonder puntjes op de u want dat lukt niet op mn mobiel)
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Naast het vervelende oorlogsverleden (ook grote parades werden daar gehouden) ligt er ook de heerlijke norisring.
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Maakte dhr Porsche geen tanks in de tweede wereldoorlog. Van die snelle:+? Toen al vond hij een motor achterin al veel lekkerder rijden.:+
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ga maandagmiddag ff in de mini oefenen.
     
  6. JoeWie

    JoeWie Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoef ik een keer niet te werken op de woensdagavond, maakt Ajax het zo spannend dat de laatste wedstrijd nog daadwerkelijk ergens om gaat! Ik ben er dus deze week ook wederom niet bij! Helaas..
     
  7. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Om een goeie inschatting te kunnen maken voor het aantal ronde's heb ik een aantal rondetijden nodig. Kunnen jullie die posten of evt pmen wanneer jullie de tijd niet openbaar willen zetten.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
  8. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Tussen de 8;36,xxx en de 8;40,xxx. Als tenminste de 4 wielen onder blijven.
    Worden het 2 kortere heats of 1 lange met dubbele punten?

    Is de kwalificatie op de lange variant of de korte variant van het circuit?
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
  9. Potje-Zout

    Potje-Zout Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik rijd vanavond helaas niet mee. Baan waar ik het meest naar uit keek maar werk moet helaas gedaan worden.
    Veel plezier vanavond ;)
     
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Nurburgring Grand Prix Circuit: dus ik denk lang.
     
  11. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik krijg mijn internet verbinding niet in orde, geen Nordschleife voor mij dus :mad:
    Had er gvd zo'n zin in.....


    Sent from beyond.
     
  12. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Bedankt voor de tijd :)! De kwalificatie vind inderdaad plaats op het lange circuit. Uiteraard weer een one shot quali.

    Het zal 1 lange endurance worden van dik 1 uur. Waarbij de punten van Heat 1 & Heat 2 bij elkaar opgeteld worden en dat de puntentelling dus word. #1 = 40 punten #2 = 30 punten etc.

    Schade weer op beperkt voor het omrollen zodat je 'm iedergeval weer rechtop kan zetten en je race nog kan afmaken.
     
  13. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Helaas moet ik me afmelden voor vanaaf. Ben aant werk in de kou...
     
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG]

    Over een dik uur zullen jullie verwacht worden bij de start van de Endurance Race op de Nurburgring of ook wel Die Grüne Hölle genoemd. Een 1 uurs race waarbij er veel punten te scoren zijn.

    Let vooral op de curbstone want je ligt net zoals bij Maple Valley weer snel op je dak. Daarom zal de schade vanavond ook op beperkt staan zodat je weer recht kan komen te staan en met eventuele vervelende omstandigheden de race weer kan vervolgen.

    7 ronde's zullen we rijden met een pit window van 3 tot en met 5. Ook zullen we een rollende start hebben alleen is die wat gewijzigd. We rijden geen ronde lang 120 km/h maar de koploper mag starten tussen het begin van de pitstraat en het einde van de pitstraat. Tot daar gelden dus de normale regels van de rollende start.

    Iedereen succes en tot over een uurtje!

     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
  15. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37

    Ik heb de goden verzocht blijkbaar , internet shutdown sponsort by ZIGGO Thank you very much!!


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    wat een hoop problemen opeens
     
  17. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Normaal ga ik altijd op mijn dak op de Nordschleife.
    Nu bleef ik op de vier wieltjes, echt een wonder:+
    Martini gives you wings:+
    :D50+ racing_O_:D
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2013
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ja hoor!!!!! Hij doet het weer, althans voorlopig met 756 drivers!

    Soms nog wel even met samengeknepen billen omdat het CSR stuurtje toch wat anders aanvoelt, maar uitvallen was er gelukkig vanavond niet bij.

    De kwalificatie maakte ik bij mijn vliegende ronde een foutje in de chicane waardoor hij dirty werd, en aangezien iedereen zo netjes rijdt beteknde dat ik achteraan mocht starten.

    op de Nordschleife is dat niet echt een probleem en al helemaal niet bij een endurance. Flavour starte voor mij, maar haalde geloof ik in de 2e ronde Divimus in. ik ben achter divimus gaan cruisen totdat ik zag dat hij foutjes begon te maken. Was dat omdat hij op de limiet reed of begon de vermoeidheid toe te slaan??? Anyway in ronde 5 er voorbij. Flavour was inmiddels wel gevlogen, de rest trouwens ook. Behalve Freaky en Cold, die waren volgens mij allebei op/uit hun dak gegaan.

    eindelijk weer een keer de Norscheleife endurance gereden zonder me zelf te elimineren.:b:, de vorige waarbij ik gefinshe was was de 2,4 hrs (20 rnds) bij Tora, 2 jr geleden

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2013
  19. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Allereerst jammer dat we maar met 7 man waren:'-(

    Tijdens het oefenen voor de kwalificatie snelle tijden neergezet. Voor mezelf geconcludeerd dat een hoge 2;10,xxx genoeg moest zijn voor pole gezien de tijden die er werden gereden. Weinig risico genomen. Helaas wees de kwalificatie anders uit, dus P2|:-

    Hoofdrace was redelijk saai. Eerst rondje dicht achter Freaky gereden en samen een flinke gat met de rest geslagen. Vanaf ronde 2 het gat wat laten groeien ten opzichte van Freaky, zodat de baan wat beter te overzien was . Eind ronde 2 ging Freaky op zijn dak en vanaf toen tot het einde van de race alleen rond gereden op safety modus om de belangrijke punten voor het kampioenschap binnen te halen

    Hopelijk de volgende race weer een vollere lobby:thumbs:
     
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Deze race maakte mijn koprol in de 2e heat op MAple reversed weer goed.
     

Deel Deze Pagina