1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Mini Challenge Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 30 sep 2013.

  1. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Hoeveel rondjes per heat gaat Tsukuba worden?
     
  2. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Moet even een rondje rijden om te kijken wat ongeveer de tijd is. Of ik host is nog even de vraag we zijn namelijk in een beveiligde modus gezet zijn vanwege een externe partij die op ons internet zat?? Beetje lastig verhaal maar daarom is internet minder gezet.

    Nu wat maatregelen genomen en zouden het weer gaan bekijken en terug zetten. Hoop dat dat voor morgen gebeurd is. (was ook de reden dat ik er afgelopen zondag uit was gegaan)
     
  3. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Mmm, succes met internet en hopelijk ben je erbij. Graag ff duidelijkheid hoe moet de pit genomen worden, mag je op het laatste moment de pit induiken op het rechte stuk, of moet je al voor de laatste bocht rechts voorsorteren zoals ook aangegeven door de pit entry strepen.

    Grt P
     
  4. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Niet de muur in he, wie was dat ook al weer????


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
  5. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Om het nieuwe jaar maar eens goed te beginnen ben ik er vanavond niet bij.

    Uiteraard iedereen nog de beste wensen voor 2014:b: (ik weet het, het is een beetje te laat)O-)
     
  6. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik ga maar gauw wat oefenen voor Tsubaka. Deze baan vind ik lastig met die langzame hairpins.
    Tracks met veel langzame hairpins vind ik altijd minder leuk.
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    4WD, 600 pk = leuke hairpins!
     
  8. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Met die HKS Lancer
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Volgens mij reed ik in die rivals bij top 50 van de wereld. Of een andere rivals op tsukuba in ieder geval. Hopelijk ben ik er vanavond wel bij. Moet eerst met de hond naar de dierenarts na het werk en dan nog koken etc.
     
  10. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Alvast voor vanavond, real life TSUKUBA!! ;):9}:]

     
  11. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Best wel spannend nog...... Vanavond net zo????


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
  12. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG]

    Voor vanavond Tsukuba. Tijden zullen dicht bij elkaar liggen verwacht ik weer.

    De pitstraat moet geheel genomen worden. Er mag niet op het laatste moment afgesneden worden de pitstraat in.

    Heat 1 : 23 Laps | Pit : 10 t/m 15
    Heat 2 : 28 Laps | Pit : 12 t/m 19

    Tot nu toe is mijn internet nog niet teruggezet dus ik vrees met grote vrezen.
     
  13. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Nog even heads-up voor vanavond, als je denk "wie the fuck" is dat nou.... Dat ben ik dus (ff wat anders in het nieuwe jaar)


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
  14. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    FuzzySkittle ??@!?!.......heb je Furby's gegeten oid?
     
  15. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik zal er vanavond bij zijn, Internet ziet er stabiel uit dus moet gaan lukken.

    Wel heb ik voor de zekerheid gevraagd of Flavour wil hosten ;) Let daar dus even op.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Pff ben de snelheid echt kwijt de laatste weken. Stuurtje voelt niet lekker, rij steeds schade en maak nutteloze foutjes. :mad:
     
  17. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Jammer dat er maar zo weinig mee reden…….de kwalificatie kwam ik goed weg, ik maakte in de 2e hairpin en de bocht onder de Dunlop boog foutjes waardoor ik niet verwacht had op de 2e plek te komen.

    De eerste heat proberen aan te sluiten bij Loyal. Coldzero in mijn nek. In de 6e ronde moest ik bij de laatste hairpin, voor opkomen rechte stuk even liften om niet Loyall aan te tikken. Vervolgens probeerde Cold van mijn mindere exit gebruik te maken en kwam aan de binnenkant van de lange doordraai naar rechts binnen door. Vervolgens remde ik te laat voor de eerste hairpin en kwam in het zand. Cold voorbij en ik blijven hangen op een 3e plek. Kon er niet meer bijkomen.

    De 2e heat reversed. Er zijn soms coureurs die tijdens de pauze ff een andere hobby doen…..afwassen of strijken bijvoorbeeld, maar dan moet je wel zorgen dat je weer op tijd in je auto zit. Cold die bleef dus 15 seconden staan.
    [​IMG] :9

    Met moeite door het veld heen gekomen met als minpunt het onbedoeld contact tussen mij en Rene, sorry, ik zag in de replay dat hierdoor Flavour en Renee zo goed als uitgeschakeld waren. Achter Potje zout aan die eerste lag en dat was een leuk gevecht, hij counterde een paar keer en het duur wel eventjes voordat ik er voorbij kon. Loyall kwam achter me aan en ik merkte dat hij met name op de snelle stukken harder reed, moest echt goed in mijn spiegels kijken waar ie zat om verdedigend te rijden. Het was dat hij een paar keer niet doorzette….

    @Potje Zout en Novacain…lekker gereden hoor!!\o/

    @ Flavour heb jij de 756 firmware? Sinds ik die geïnstalleerd heb merk ik dat ik meer gevoel heb in het stuur, dus kan ik je zeker aanraden.

    Voor de rest, heb ik in het weekend als training meegedaan aan de 24 uurs van Tsukuba (1394 rondjes), dat wierp ook zijn vruchten af dus kan ik iedereen aanraden.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2014
  18. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    1e heat verpest door te hard te remmen bij de 1e hairpin. Hele veld aan me voorbij gegaan. 2e heat ging lekker. Poyje zout reed lekker door en verdedigde goed. Nog een paar keer kunnen kijken bij loyall en 1 keer er voorbij, tot de volgende bocht. Hahaha toen ging het gas erop bij Asjemenou en loyall en kwam Coldzero me ook bog voorbij, ondanks zijn 15 sec achterstand. Die plek heb ik met een tactische pitstop weer terug kunnen winnen. Laatste paar rondjes wat door gestampt maar kwam niet meer in de buurt van Loyall en Asjemenou.
    Lekker geracet op naar Laguna Seca.
     
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik kon verrassend goed meekomen met Loyall en Asjemenou 1e heat alleen passeren lukte niet echt, door een foutje van Asjemenou er voorbij gegaan en 2e geworden. Sloot de laatste ronden wel dicht aan op Loyall maar kon geen actie meer maken.

    In de pauze even de afwas gaan doen daardoor iets te laat bij de start aanwezig en dus starten met achterstand. Gelukkig hield Potjezout alles goed dicht zodat ik per ronde wel een seconde dichterbij kwam. Tevens lagen Fuzzy en Flavour (de FF-boys) in de kreukels dus die ging ik makkelijk voorbij. Daarna Potje en Nova nog in kunnen halen voor de pitstops. Gleed bij de pits inrijden door weer de baan en moest toen in reverse om de pit nog te kunnen halen. Gelukkig reed er niemand in de buurt maar het kostte me wel veel tijd, 5 sec ongeveer. Maakte na mijn pits nog wat kleine foutjes dus 4e plek was het maximaal haalbare. Kon wel heel constant 1.01.2 - 1.01.5 rijden dus daar was ik wel tevreden over. Nu nog twee heats kunnen rijden zonder grote fouten.
     
  20. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Kon niet echt meekomen op deze baan, wat ik een beetje gek vond omdat het seizoen tot nu toe voortreffelijk verliep, wat ik ook voor mijn gevoel deed ik kwam ongeveer een halve sec tekort. Afijn kwali en race 1 als 4e, kon geen druk naar voren uitoefenen en had geen druk vanachter. Race 2 was nog minder door eliminatie kon ik helemaal geen vuist meer maken. Aero schade rondom, Rondetijd lag rond de 1.02,7-1.03.
    Volgende week beter zeg maar.....


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     

Deel Deze Pagina