1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Open Class Championship [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 15 jul 2013.

  1. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606


    Asjemenou gelijk na de race.[​IMG]

    En Asjemenou een uurtje later na gebruik van de vitaliserende gezichtscreme van L'Oréal.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  2. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Wahaaaa Spooky.......:lol:

    ...althans die onderste dan, die bovenste is mijn pasfoto.
    Hoe komt L' Oreal daar nou zo snel aan?
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  3. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Toch maar even een verhaaltje van mijn kant, heb nog een kater van het overwinnings feestje met mijn team.......:b::b:
    Waar deze baan met de peugeot cup mij veel punten gekost heeft was het ditmaal voor mij schade beperking op en top maar werd met de kwali meteen met mijn neus op de feiten gedrukt. In de eerste vliegende ronde die eigenlijk super goed begon knalde ik voor aanremmen linkerbocht vol de muur in omdat ik in het xbox home menu kwam|:- geen idee hoe maar goed, schade rondom
    In de laatste minuut toch nog p6 gelukkig en dat met een auto die niet rechtdoor reed...
    Race 1 Tender ontweken en achter Loyall gezeten tot de pitstops maar niet de kracht gehad om druk uit te oefenen en ik kwam net achter Asjemenou de pits uit dus het is bij p5 gebleven.
    Race 2 het ik een lekkere start en vrij snel op p1 en in eerste instantie Asjemenou op afstand achter me aan. Hoewel Asjemenou wat sneller was heb ik mijn positie kunnen controleren en de deur dicht gehouden. Ik zat te wachten op het gevecht tussen Freaky en Asjemenou maar dat kwam pas nadat hun de pits bezocht hadden en ik kon goed in de gaten houden dat mijn voorsprong toch groter werd. Na een snelle pitstop had ik een mooie voorsprong en reed de race rustig (misschien te rustig) uit.
    Helemaal happy met mijn eerste overwinning\o/\o/ hoop dar er nog een paar volgen.....
    edit: Omdat ik zo druk bezig was met mijn vreugdedansje na de race heb ik geen replay:F: dus als iemand die wil delen graag.....
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Dik verdiende overwinning. Gefeliciteerd.\o/
     
  5. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Uitslagen en klassement Ladera Test Track Week 4

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Euhmm als iemand de herhaling heeft.........


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
  7. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
  8. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Top!!!! Thnx


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Zo nu weer ff lekker in de Clio.
    De twee lange rechte stukken vind ik wel lekker relaxed op de Nurburgring Short.

    [​IMG]

    [​IMG]



    .
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
  10. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ter duidelijkheid:

    Vandaag weer tracklimits!
    Dus bijvoorbeeld bij bocht 4 (de bocht naar rechts) mag je niet over het grijze gedeelte rijden om meer snelheid te pakken
     
  11. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Uitslag race1 voor mij dan: [​IMG]


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
  12. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Positie 5 : Divimus - 20:11,575
    Positie 6 : ReneNLnieuwvennep - 20:13,096
    Positie 7 : Novacaine3 NL - 20:20,116
     
  13. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Top Divimus had ook gedacht zo te eindigen


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
  14. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Thanks!
    Uitslagen en klassementen komen z.s.m op het forum
     
  15. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Sterk gereden door Asjemenou (1e heat) en Divimus (2e heat)._O_

    Zelf redelijk gereden. Had eigenlijk niet van tune moeten veranderen in de 2e heat. Pakte verkeerd uit.
    Toch blij met een 2e en 3e plek. Alleen jammer dat Asjemenou spinde in de 2e heat bij de chicane. Want hij reed weer top.
    Ik was wel opgelucht dat ik hem net kon ontwijken.
    Divimus gefeliciteerd met jouw podiumplek.

    Road Atlanta volgende week kan best wel eens heel spannend worden.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2013
  16. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Hattrick

    Eindelijk 3 races gehad zonder schade en lichte tikjes.
    Kwali ging goed, moest wel ff pushen om een 1.35.7 neer te zetten.
    Heat 1 ging foutloos. Loyall heeft bij mij goed de druk erop gehouden waardoor ik snelle rondetijden ging rijden en 1e werd.
    Heat 2 weer een 'ouderwetse' start gehad, kon ik ging van p9 naar p4. Toen achter potjezout gezeten die hevig aan het laggen was en hem niet voorbij durfde te gaan. Ik pakte hem in de laatste bocht, had wel wat tijd verloren op de mensen voor mij
    Ik pakte de 1e positie na een mooie inhaalactie (buitenom in bocht 6) op Divimus die een hele sterke race reed, top gereden:thumbs:
    Kon toen even Divimus niet van me af schudden, maar toen kwamen de 1.35.7/8 en toen lukte het wel en deze heat ook 1e geworden.
    Weer leuke races gehad vanavond en flink uitgelopen op me grootste concurrent:thumbs:
    Vraag me alleen nog steeds af waarom AZT B Tender niet kwam opdagen...
    Op naar Road Atlanta!
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    AZT B Tender had een heel leuke avond met z'n huisgenootjes:)
     
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Mixed feelings, toch met name omdat ik denk dat ik 12 punten in de 2e heat heb laten liggen...

    Anyway, Q1 4e plek was ik wel tevreden mee want tijdens de oefensessie ervoor lipe het niet heel erg lekker.

    [​IMG]

    Tijdens de start Flavour kunnen "verschalken" en daarnaa rondjes draaien achter Freaky en (mijn huistuner)Loyall. Ik probeerde nog een keer echt even aan te haken, maar dat lukte niet. In ronde 9 uiteindelijk de pit in. Kwam vlak voor Flavour er weer uit. Koude bandjes dus het was wel even glijden. Tot overmaat van ramp ook nog te snel teruggeschakeld (onder druk!) waardoor ik met 24% koppelingsproblemen flavour van me moest afhouden. De voorlaatste rond kwam hij mij toch voorbij grrrrr, maar met de ruitenwisseers tussen mijn tanden weer terug geknokt. Leuk gevecht, met respect van beide kanten ondanks een aantal tikjes.

    [​IMG]

    De 2e heat, lekkere start, in 4e positie achter Freaky aan met Loyal in mijn nek. Kon op het rechte stuk nog net potje zout (?) ontwijken, maar dat ging uiteindelijk allemaal goed. (Leuk dat PZ meereed!). Uiteindelijk de rondes afwerken op de 3e plek achter Divimus _O_ en Freaky. In ronde 9 begon ik na te denken over de pit met als gevolg, een kleine touche met het muurtje bij de chicane, 360 graden spin en zwaaien naar Loyall.......en vervolgens naar Rene en Flavour.......:mad:|:-:mad:. Toen concentratie helemaal weg. Schade aan de auto viel mee, maar ik was er helemaal uit, of het komt doordat de tv plotseling een barst had gekregen en mijn fanatec was afgebroken ??? :):

    [​IMG]

    Uitendelijk wel een leuke raceavond!

    grt A.

    Ik denk een concentratie probleempje,
     
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Sedona Club en Road Atlanta wordt lekker in de Clio.
    Maar Camino Viejo en Infineon zijn een vraagteken.
     
  20. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37

    Als dit de richttijd is heb ik nog wel wat werk aan mijn crossatje|:-|:-
     

Deel Deze Pagina