1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Open Class Championship [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 15 jul 2013.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Uitslagen en klassement Road Atlanta Week 6

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Mijn vraag is of Divimus of Flavourlicious ze weer in de OP willen zetten:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2013
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Na een weekend F1 2013 spelen bleek toch dat ik weer moeite had om mij aan te passen aan de fysics van Forza.
    Op Camino Viejo reed ik opeens 1:10.9xx en met moeite een paar tienden sneller.
    Pas na een hele avond oefenen en aanpassen reed ik weer lekkere rondetijden.
    *De snelheid is gelukkig weer terug: (01:09.491 clean) :cool:*
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2013
  3. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Haha nice, zit er maar 0.015 seconden boven.
     
  4. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Door de oplettendheid van Asjemenou is er een wijziging plaats gevonden in het klassement, had hem per ongeluk in heat 2 als 3e gezet, maar moest 2e zijn. Nieuwe klassement en race uitslagen verschijnen na de race van morgen :)
     
  5. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    ppfff word een lastig avondje vanavond voor me, hoe leuk ik de baan ook vind ik krijg toch echt geen knappe tijd uit mijn opeltje geperst....


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
  6. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG]

    Snelste tijd van mij tot nu toe.
     
  7. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Das dus het punt ik kom niet eens in de 1.09....


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
  8. Potje-Zout

    Potje-Zout Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    3
    Wees maar niet bang. Ik red de 1:11 nog geen eens ;)
     
  9. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Moet vaker F1 2013 doen voor ik ga oefenen. Rij nu een 1.09.495, verschil tussen Loyall en mij is 0.004:+
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Voor de race van gisteren heb ik een hoop geoefend. Ook een soort experiment voor mezelf hoeveel ik nou van me ronde af kan halen als ik goed oefen. Dit heb ik bijgehouden in een documentje op excel om te kijken wat mijn gemiddelde rondetijd mijn doel zou zijn in de kwalificatie :

    [​IMG]

    In totaal dus 163 ronde's (3 uur) met een beste tijd van 1:09.980. Gemiddeld een tijd van 1:10.244 en dit wou ik dus ook rijden met de kwalificatie.

    Kwalificatie:

    Kwalificatie begon ik niet echt goed, Reed lang op een 1:10.8xx en reed me snelle ronde's niet clean. Tot de allerlaatste ronde waar ik een 1:10.3xx reed geloof ik en ik als 3e mocht beginnen aan heat 1.

    Heat 1:

    Start was niet al te best, Moest een beetje inhouden voor Loyall en Asjemenou zette hem er toen keurig naast en had een strakke binnenbocht bij bocht 1, Ik zat aan de buitenkant en kon niet anders dan me 3e plek al meteen weggeven aan Asjemenou. Goed druk blijven zetten op Asjemenou zo'n 5 ronde's lang en toen gebeurde er iets fataals voor mijn race. Ik raakte de controle een beetje kwijt op het "rechte" stuk na bocht 1 en mijn clio begon wat te slingeren en bij het aanremmen van de lange doordraaiende bocht naar links glijd me achterkant weg en begint me wagen te tollen. Schade was alleen body schade dus leek mee te vallen. Toch was de stabiliteit vrijwel verdwenen uit de clio en begon die vaker te glijden. Gevolg was weer een spin en ik was er klaar mee. Auto aan de kant gezet en de volgende race beter :D


    Heat 2:

    Ik had wat goed te maken van heat 1 en door de laatste plek in heat 1 begon ik redelijk vooraan. Zo snel mogelijk geprobeerd op #1 te komen en dat lukte redelijk. Wel met een hele snelle freaky achter me. Daar leuk mee gevochten om plek 1 maar hij kwam er niet voorbij waarna hij de pits in dook en ik vrij baan had. Had gehoopt wat betere rondetijden te rijden maar die zaten er niet in. Toen toch maar de pits ingedoken en kwam verrassend op plek 3 achter Loyall en voor Flavour. Nadat potjezout met schade nogmaals de pitstraat in ging had ik gehoopt dat Loyall er wat moeilijker voorbij kwam en ik bij hem aan kon sluiten. Ik liep inderdaad wat in op Loyall maar had het er zelf ook nog moeilijk mee om potjezout in te halen en was de achterstand op Loyall hetzelfde gebleven. En uiteindelijk 3e gefinisht :D

    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik had aan het einde van heat 2 echt precies de zelfde crash met een spin als in jouw filmpje. Had gelukkig een prima voorsprong op het veld achter me en had nog 2 rondjes te gaan ofzo.
     
  12. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Vandaar dat ik ineens zo op jou uitliep.
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  14. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Zo ook ff mijn relaas,

    Ik ging deze race in met (Letterlijk) samengeknepen billen :9, anyway. Plek 4 kwalificatie was ik toch wel verrast mee. Tijdens de start kon ik inderdaad Divimus aan de binnenkant van de eerste bocht voorbij.

    [​IMG]

    De eerste rondes constant in mijn achteruitkijkspiegel moeten kijken en verdedigende lijnen moeten rijden. Vervolgens kreeg ik iets meer lucht en helemaal toen Divimus zijn Clio door de muur probeerde te rammen.

    De 2e heat slechte start, was vergeten om mijn H-Shifter in zijn 1 te zetten, dus verloor meteen 2 plekken. Na foutje van Renee kon ik hem voorbij in de bocht onderaan, maar moest het plekkie weer bovenaan teruggeven. Ik moest even liften voor Loyalle en daar kwam Renee weer voorbij. In de tweede ronde nog een hartverzakking gekregen met een slingerende Novacain voor me, die een touche kreeg van zijn voorganger.....ik kon m nog net ontwijken, Novacain hield m uiteindelijk nog mooi onder controle_O_.

    [​IMG]


    Vervolgens kon ik nog oprukken naar plek 5, zeker niet ontevreden gegeven het feit dat mijn versnellingsbak naar zijn grootje was....

    Loyall Tuning Rules!

    @Divimus, respect. 3 uur op deze baan_O_, ben beniuewd wat er was gebeurd bij 12 uur trainen8)
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2013
  15. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Uitslagen en klassement Camino Viejo week 7

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Hieronder de race uitslag van Road Atlanta na wijziging

    [​IMG]
     
  16. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Mijn terugblik op woensdag:

    Kwalificatie ging goed, moest toen Loyall een 1.09.8xx neerzette ff de druk bij mij er flink op zetten, kwam op een 1.09.6 uit en was daar tevreden over.

    Heat 1 eigenlijk constant 'onder druk' gestaan van Loyall. Heat 1 eigenlijk verloren door Forza. Loyall nam iets meer risico de pit ingang, ik wist dat ik vooraan stond in de pits dus moest flink remmen. Loyall kwam er 2 seconden later in en kwam er eerder uit. Had daarna nog 2 kleine mogelijkheden om hem in te halen, bijna lukte het bij het opkomen van start-finish om hem voorbij te gaan. Het scheelde maar 0.123 seconden:F::+:thumbs:

    Heat 2 het voordeel gehad dat Loyall moe was (scheelde wat druk:+;)), had niet verwacht dat ik aan het einde een voorsprong had van 9 seconden, terwijl Loyall even snelle tijden kan rijden als ik. Viel me wel op dat ik bij de lange bocht naar links bij het aanremmen best vaak veringschade opliep, altijd al gehad bij de SEAT.

    Leuke races weer gehad en op naar Sedona!:thumbs::b:
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Lol, reden jullie mer zn tweetjes woensdag;) ik telde zes jeer t woordje loyall haha

    klink verder wel als een vette race, was er graag bij geweest!
     
  18. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Haha, stond lichtelijk onder druk, wist hoe snel hij kon rijden. Hield hem de gehele race in de gaten ;)
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ken t gevoel!
    ben morgenn ook weer in nl:)
     
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    :thumbs:Verdorie de twee snelle Seats zijn weer compleet |:-

    Ik had het veel te druk met de paintjob voor de V8 supercars HOLDEN/TOLL racing team livery en had daarom geen tijd om een race-verslag te schrijven..

    Weinig tijd om te oefen voor de Sedona CLUB en ook geen tijd gehad om F1 2013 game te spelen.
    De HOlden V8 supercars livery is gelukkig klaar.


    Heb na al dat painten super veel zin in de race:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013

Deel Deze Pagina