1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Open Class Championship [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 15 jul 2013.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Stijn is er morgen waarschijnlijk niet bij, dus je hebt waarschijnlijk maar 1 seat voor je neus:+
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik hoop dat jouw pitcrew weer zo langzaam is als in de 1e heat op Camino Viejo.:+
    Er is toch wel een pit op Sedona club?
     
  3. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Hahaha.
    Ja die zit er. Uitkomen laatste bocht meteen naar links. Het is een grote pitstraat die je niet kan missen:+

    Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
     
  4. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Succes vanavond iedereen, kan er helaas niet bij zijn maar volgende week ben ik weer present voor de finale....


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
  5. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Plek 5 & 6 zou ik dus vanavond nog erg spannend kunnen gaan maken :9
     
  6. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Idd het is ook met enige tegenzin dat ik er niet bij ben vanavond......
    Dus ik zou zeggen doe maar niet zo goed je best :p :p


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
  7. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik zal mijn best doen om niet mijn best te doen.

    Weet alleen niet of het gaat lukken hoor :+
     
  8. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    =(:'-(=(
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    *) Vanavond rij ik in de CLiO met een TOLL/HOLDEN livery:b: (auto heeft wel de verplichte Open Class Championship nummer-sticker op de zijkanten)
    :+Een beetje voorpret op de V8 supercars:D.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik ben nog even bezig met wat conditionele oefeningen voor vanavond haha

    [​IMG]
    (en ja er word ook nog gefietst ik zit hier niet heletijd :+ )
     
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Jaja, zou ik ook zeggen:+;)
     
  12. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Keek trouwens in de OP en zag dat er een race uitslag 2x staat. Die van Ladera staat ook bij de Nürburgring, kan Flavour of Divimus dit wijzigen?
     
  13. Potje-Zout

    Potje-Zout Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet of ik vanavond mee rijd, was wezen karten en we eten later dus heel misschien maar ga er niet van uit.
    Voor de rest een fijne race allemaal ;)
     
  14. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Rijdersbriefing Sedona Club Circuit

    De rijdersbriefing voor vanavond:

    - Let op bij het uitkomen van de pitsstraat dat je niet tegen iemand aanknalt, uitgang pitstraat zit redelijk dichtbij het aanremmen van de 1e bocht, baan is breed genoeg dus hoort geen probleem te zijn.

    - Voor de laatste bocht krijgen we een chicane, de kans is redelijk aanwezig dat als je naar links stuurt net naast de baan glijdt, dan wordt de 'Forza rem' meteen ingeschakeld. Mensen die achter je zitten, kunnen dus eventueel bovenop je knallen en een eventuele kettingbotsing veroorzaken (helemaal in de 1e/2e ronde).

    Veel raceplezier:thumbs::b:
     
  15. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Champion!!

    Kampioenschap is binnen\o/\o/\o/2e kampioenschap is op mij naam geschreven:thumbs::thumbs::thumbs:

    Kwalificatie nog ff flink moeten trappen met me SEAT, kwam uit eindelijk op een veilige rondetijd met iets meer dan 0,5 seconden verschil:)

    Heat 1 de lekkerste heat gehad van deze competitie, ondanks dat ik 2e ben geworden in die heat:thumbs::b::b::b::b:Loyall alleen maar binnen een seconde weten te houden. Verste dat ik bij hem vandaan zat was volgens mij maar minder dan 40m. Loyall ging me uiteindelijk voorbij na een slechte exit van de chicane, kwam met iets minder snelheid het rechte stuk op, wou hem na het aanremmen van de eerste bocht achter hem langskruisen, maar dat had de oude veteraan;)goed in de gaten:)Ronde 12 gingen we pitten, hij ging met iets minder snelheid te pit in waardoor ik nog ff inliep op Loyall. Daarna nog 1 redelijk grote kans gehad om hem in te halen, maar liet hem leven toen we dicht bij de chicane kwamen. In ronde 16 kon ik hem nog bijna voorbij (hetzelfde als op Camino Viejo), maar greep er net naast. Verschil was 0.101 seconden tussen ons:thumbs::thumbs::b::b:Top gereden toekomstige teammaat!!!:thumbs:

    In de 2e heat 3 herstarts! gehad. Eerste herstart dreunde N0Va Cain3 er door heen haha;)Tweede herstart ging het mis tussen Asjemenou en mij bij de 1e bocht. Derde herstart werd veroorzaakt door kettingbotsing in de chicane:cool::+
    Heat 2 leuke race gehad. Moest ff wat voorzichtiger aan doen bij de laatste paar bochten omdat het daar smaller werd. Toen raakte Flavour N0Va Cain3, lag toen op de 4e plek volgens mij en kon er precies tussendoor glippen en kwam achter N0Va Cain3 uit die ik bij start/finish inhaalde. Toen ik zag dat Loyall ging pitten, ben ik de volgende ronde ook de pit ingedoken. Kwam toen achter Asjemenou, die 2/3 rondes voor dat ik ging pitten aardig goed de druk erop had staan:thumbs:(hou dat vast!). Nadat Asjemenou gepit was, was het in relax modus naar de finish rijden en me kampioenschapsbeker binnenhalen\o/\o/:thumbs::b::b:

    Leuke races weer gehad, hoop dat er meer mensen de volgende race mee doen (hoop alle die zijn ingeschreven) om de competitie mooi af te sluiten!:thumbs:
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Gefeliciteerd! :)
     
  17. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Dankje:b:
    Nu de V8 Supercars en Nascar:+:+^^
     
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Kwalificatie comleet vergooid, iedere keer in de chicane voor start finish dirty. Ik reed daar normaal gesproken redelijk zonder risico een 1.14. Maar uiteindelijk in de allerlaatste ronde daar maar even teruggeschakeld naar zijn 2e versnelling om de clio er fatsoendelijk door te persen. Voorlaatste startplek.

    In de eerste heat proberen zonder schade door te komen. In de eerste ronde Flavour proberen te pakken, maar ik kwam iets te wijd uit (koude bandjes) in de bocht op de heuvel, dus Flavour weer net zo hard voorbij. In de 2e ronde zag ik Flavour in gevecht met Divimus. Ik nam bewust een klein beetje achterstand om in de bocht op de heuvel er voorbij te kunnen. Nu kon ik de bocht wel vol gas nemen, ookal had ik even een momentje toen de Clio los kwam en iets schuin weer neer kwam. Maar ik kon het allemaal onder controle houden. Uiteindelijk 3e met Loyall en Freaky ver voor me. Wel constant druk vanuit Divimus en Flavour dus het was blijven concentreren.

    [​IMG]

    In de 2e heat 3 herstarts. De eerste herstart werd veroorzaakt door ??? (iig niet Novacain, want dat was de hertstart in de 1e heat :) ik werd aangetikt en kwam op het gras aan de binnezijde van bocht 1 en was passagier van mijn auto en was vervolgens bowlen met andere auto's. De tweede dreunde Freaky er doorheen, en volgens mij was ik en Divimus?? daar ook de pineut en de 3e werd inderdaad veroorzaakt in de chicane. :b:

    De tweede heat vanaf plek 4 vertrokken, kwam uiteindelijk achter flavour te zitten waarvoor Novacain reed. Die hadden wat schermutselingen met elkaar in bocht 1 waarvan ik uiteindelijk kon profiteren. Had nog wel een momentje toen ik in bocht 1 in mijn achteruitkijkspiegel keek en Divimus met blokkerende wielen wel heel dichtbij zag komen, vieuwww. Na mijn pitstop voor Loyall uitgekomen. Freaky was toen al “gevlogen” Loyall bleef druk zetten dus en ik maakte in de voorlaatste ronde nog wel een foutje in de chicane voor start finish. Toen kwam Loyall wel heel dichtbij, gelukkig bleef het daarbij, dus 2e plek.

    [​IMG]

    Ik vond dat Novacain erg goed reed want in 2e heat duurde het toch wel even voordat ik er voorbij kon.:thumbs:

    Gefeliciteerd Freaky :b:

    Loyall Tuning Rules!! 8)8)8)
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2013
  19. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Dankje voor de felicitaties:):b:
    Wel leuk dat ik de enige SEAT ben XD
    Heb wel dit kampioenschap te danken aan AZT B Tender, zonder zijn tune was het een stuk moeilijker geworden:thumbs:
     
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Geweldig spannende 1e heat.
    Aansluiting op freaky weten te behouden in het eerste gedeelte van de 1e heat.
    Ik had tijdens een aantal oefensessies gezien dat ik freaky op deze baan bij kon houden.
    Ik wachtte geduldig op een kans.
    De kans kwam nog voor de pitstop en kon ik de inhaalaktie maken.
    Daarna zette freaky vol de druk erop.
    Ik werd gered door de KW's /koppel en wegligging van mijn CLIO.

    In de tweede heat miste ik bij de laatste herstart de aansluiting met freaky en asjemenou. En moest ik genoegen nemen met een mooie derde plek.
    Volgens mij is mijn 2e plek in het eindklassement nu zo goed als veilig gesteld en kan ik mij meer concentreren op de V8 supercars en de Nascar sprint cup.

    Gefeliciteerd freaky\o/
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2013

Deel Deze Pagina