1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] PCars BMW 320 TCC – Worldtour!

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 30 sep 2016.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Blame Rossi! ik had ook liever National.
     
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Je bedoelt dat je er compleet autorace avondje van gaat maken. Eerst even bij de grote jongens afkijken hoe het ook alweer moet, om daarna zelf als heldhaftige strijder op pad te gaan. Ondertussen kan de fam vanuit verschillende oogpunten meegenieten, gebruikmakenende van de verscheidenheid aan beschikbare Twitch-streams...
     
    Dex vindt dit leuk.
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Als jij vroeger nou gewoon een beetje beter had opgelet op de kleurterschool, dan had je nu wèl goed kunnen knippen-en-plakken... :whistle:
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Geen idee welke je bedoelt. Gaat om de langzame doordraaier naar links. Ergens na het rechte stuk halverwege. Die he
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Als jij ooit in de zelfde positie komt als Hillary Clinton (en dan bedoel ik niet bij Bill onder het bureau), ben ik de eerste die onze mails naar de FBI stuurt.. :p
     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Een van de mooiste bochten in de game. :9
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ben in de laatste bochtencombinatie al meerdere keren de achterkant verloren van de BMW.
    Eerste gedeelte is lekker rustig en meeslepend, laatste gedeelte is echt oppassen geblazen.
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zit je nou te Xbox'en op kantoor bij Ducati..?! o_O
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Of te Ducati'en op de xbox??
    [​IMG]
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Jup! Heb net een paar rondjes kunnen rijden.
    Hebben nu een meeting om te beslissen welk spel we met 4-man Co-Op kunnen spelen. Gaat tussen MarioKart en Smash Bro's

    Edit:
    even naar buiten gelopen voor een foto:
    [​IMG]
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  11. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Hier voelde ik mij als die kerel van de Telfort reclame, "van voorin meedoen voor de punten, naar achterin meedoen voor spek en bonen". In race 1 kreeg ik het ook al voor elkaar om na één tikje en één foutje door het hele veld ingehaald te worden dus ik moest echt even m'n best doen om niet al te gefrustreerd te raken en te blijven focussen op goeie rondjes maken.


    U vraagt, wij draaien!


    Na dat eerste tikje had Kimi wel iets meer van z'n gas af kunnen gaan :rolleyes:
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Thx Crook voor het uploaden. Graag jullie mening! ik zit in een dubbelrol, dus kan er niets over zeggen.
     
  13. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Dat vind ik ook ja. Technisch behoorlijk uitdagend, rekening houden met de bocht erna en 1897532 verschillende lijnen. Meer van dat, graag :)

    @Kimi NL Race incident. Het 1ste tikje hadden jullie beide kunnen voorkomen. De 2de is een beetje ongelukkig omdat Loyall per ongeluk wat naar links gaat en jij dat niet verwacht.
     
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    #13 geeft meer dan voldoende bij het ingaan van de bocht en heeft #67 dus gezien. Bij de exit wordt #67 afgeknepen en kan geen kant meer op. Tweede tikje had niet voorkomen kunnen worden denk ik.
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Allereerst mijn complimenten voor @loyallronin dat hij z'n BMW hier zo netjes op wist te vangen en de schade relatief beperkt hield daarmee, erg knap!

    Verder sluit ik me aan bij de conclusie (en gedachtegang) van @Dex. Aanvullend wil ik aangeven dat Kimi hier zichtbaar een 'tight' lijn aanhoudt en daar ook z'n snelheid op aanpast. Loyall komt bij het tweede tikje wat onverwacht naar links (weet niet of het bewust was om de volgende bocht beter aan te snijden of onbewust nav een na-zwieper van Loyalls BMW op het eerste contactmomentje) (Kimi komt niet naar rechts) wat tot het contact en 'de tranen' leidde.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2016
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Wat @Crookk overkomt zou ik ook niet vrolijk van worden trouwens. Wordt twee keer gewoon van het asfalt geduwd.
     
  17. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Lijkt me sowieso dat Loyall z'n auto als een gek aan het zwabberen was en dat ie niet bewust naar links kwam.
     
  18. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    2de keer propte ik de wagen aan je binnenkant om erger te voorkomen.. Kimi ging hard op de rem door de fout van autogezien waardoor jij ook opeens in de ankers moet gaan.. Ik kon 2 dingen doen of er vol op in of de wagen er naast zetten en hopen op het beste. Laatste leek me de beste oplossing
     
  19. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Ik neem jou of iemand anders ook niets kwalijk hoor, het is alleen een beetje typisch dat telkens als er gedrang op de baan is iedereen een plekje naast mij weet te vinden terwijl ik zelf nergens heen kan :p. Moet misschien toch proberen om op zulke momenten iets meer m'n spierballen te laten zien en wat asfalt voor mezelf te claimen.
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  20. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Ik heb nog even mijn race teruggekeken en wat interessante momentjes op een rijtje gezet. :D

     
    B Tender, Beltoni, Rossi46 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina