1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Scirocco R Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2012.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik vind het ook goed om 2 lobbys in de op bij te houden hoor. Ik dan maak ik gewoon extra plaatjes en worden de resultaten van de andere lobbys gepost.
     
  2. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de eerste cup meegedaan? Met alle respect maar ik persoonlijk vind je niet van heel veel toegevoegde waarde geweest. Dus dat argument gaat niet helemaal op:
    [​IMG]


    Ik wil niet zeggen dat je niet mee mag doen, ik ben ook helemaal niet degene die dat moet gaan bepalen. Bij het opzetten van de volgende zondagcup zal ik het aantal inschrijvingen bijhouden. Wanneer we genoeg hebben gaan we met 2 lobby's en dus 32 man racen.
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, ik ga eerst wel ff kijken of ik af en toe kan invallen als er plekken vrij zijn, heb idd niet altijd tijd, maar vind het wel erg leuk om mee te doen! Dus zet me maar op de reservelijst.
     
  4. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal doet er iemand wel een club-invite als we bijna gaan beginnen, en de lobby nog niet vol is.
    Als je zorgt dat je lid bent van de carclub, XBWf, krijg je die invites ook.
    Sowieso is er altijd wel iemand die niet kan oid, meestal is er nog wel een plaatsje vrij.
    Hoewel de animo steeds groter word! Wat positief is natuurlijk :)

    Ik heb met de Leon club ook niet officieel meegedaan, maar wel een race meegereden toen er plek was, wat erg leuk was. Zodoende in de 207 cup ingeschreven en nu weer voor de scirocco... :D
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, voor die club moet je uitgenodigd worden toch? kan iemand mij uitnodigen? Alpha NL. Ik zal weer eens Forza 4 in de xbox doen en weer s ff gaan spelen, is al weer lang geleden. Zijn er vaak clubmembers online om gewoon voor de lol ff mee te racen?
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Er zijn bijna dagelijks wel mensen om te racen. Ook na de cup rijden we in de avond gewoon nog een tijd door.
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, kom ik ook wel ff een x oefenen ;)
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben ook een autootje aan t maken voor als er plek is om in te vallen, waar kan ik die racesetups vinden? Ik heb gekeken bij asjemenou75, maar daar staat maar 1 tune-setup voor de scirocco, maar met de titel "normaal" ofzo, niet snelheid, of acceleratie of grip of zoiets.
     
  9. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    De lijst met upgrades staat in de OP, die mag je zelf monteren. Daarna kan je zelf de auto gaan afstellen of je past een tune van asjemenou toe.

    Ik denk dat asjemenou later deze week ook de andere tune-setups beschikbaar heeft.
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat weet ik, ik zoek die tune-afstellingen die asjemenou noemt in de openingspost, drift, acceleratie, snelheid.

    Heb een liverie gemaakt:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Asjemenou heeft die tuning eraf gehaald omdat er een foutje inzat waar ik hem op wees.
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, hopelijk komt er nog een verbeterde versie dan? Wat vinden jullie van mijn liverie zo? hopelijk is nummer 88 nog niet bezet?
     
  13. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Helaas, ik heb nr 88 tot mijn beschikking*) Wel een mooie paint btw:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2012
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ow, haha :D dan zal ik m nog ff aanpassen, neem ik wel nummer 71, is die nog vrij? En tnx ;)
     
  15. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Volgens mij wel, in de OP staan de race nummers!
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Owja :D Is idd nog vrij ;) Hopelijk komen die tuning setups nog, anders laat ik m maar standaard. Als ik er zelf mee ga klooien wordt de auto vaak niet echt beter :p
     
  17. DE KLETSKOP

    DE KLETSKOP Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ben eens benieuwd wat jullie rondentijden zijn op de alps?
     
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    ok, er zijn een aantal nieuwe tunings geupload. Ben er zelf (met 2) niet helemaal content mee, maar vanwege drukte......verder even wat kanttekeningen, tuning is vaak ook persoonlijk en daardoor zal de ene men de tuning wel pretting vinden en de ander niet.

    De standaard tuning die de Scirocco meekrijgt uit de game is trouwens meer dan ok. Die zal je altijd kunnen gebruiken en dan een beetje spelen met de versenllingseindwaardes, bandendruk en downforce c.q. stroomlijn.

    grt A
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2012
  19. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Mooie Livery!!_O_
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Tnx Asjemenou!! Dan kan ik eens gaan kijken wat ik het prettigst vind, jouw tuning, de standaardtuning of mss zelf een paar kleine dingetjes aanpassen.

    Tnx!! ;)
     

Deel Deze Pagina