1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Summer Showdown Season 2 [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 9 jul 2013.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    als die er eenmaal uit is valt het heel erg mee hoor :) gelukkig is dat goed gegaan maar bedankt de steun.
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905

    We zaten nog dichter bij elkaar dan ik dacht Coldzero, ongelofelijk.

    Beetje krom gefilmd, maar het viel niet mee om de herhalingsknoppen met één hand te bedienen.

    Het spijt me als ik tijdens de Le Mans race misschien een beetje gefrustreerd en fanatiek overkwam... Maar dat kwam omdat ik een beetje gefrustreerd en fanatiek wasO-):b: Zal me volgende keer beter gedragen:b:

    Race 1 liep niet echt lekker voor me. Kwalificatie zat niet mee en ook de eerste rondjes van de race waren verre van foutloos. Later kwam ik in een goed ritme, vond ik nog de snelste raceronde, maar was Freaky's voorsprong veel en veel te groot om nog een bedreiging te kunnen vormen. Race 2 verliep soepeler. Na een goede eerste ronde een gat kunnen trekken en dat gedurende de race alleen maar verder uitgebouwd, met nog een leuke ronde 1:54.744 op 2/3 van de race :D
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2013
  3. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Dat scheelde idd heel weinig.
    Kwalificatie en Heat 1 was erg sterk van mij. Geloof dat ik maar 1 foutje heb gemaakt in die 2 heats. Blij met die 2e heats.
    Heat 2 ging een stuk minder. Start was niet zo heel goed, liet me gas los toen de rest ging rijden -_-
    Kwam wel makkelijk naar voren, maar AZT B Tender was al op 5,4 seconden voorsprong toen ik op de 2e plek lag. Had toen erg veel moeite om 1.55.xxx te rijden. Me handen waren echt op, kon echt niet meer. Maar tevreden over 2e plek.
     
  4. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Eerste Race : R1 auto's in combinatie met Le Mans kon voor mij niet goed gaan :+ Kwalificatie had ik gedacht als ik me ronde clean rijd zal ik al een goede positie hebben. Bleek even flink tegen te vallen. Bij de start hoop kleine tikjes wat in deze wagens al snel funest is en feed dan ook achteraan. Daarna nog een keer te laat remmen en toen kwam de achterkant van Loyall wel erg dichtbij. Even op hem gewacht en toen weer verder. Nova nog kunnen inhalen en omdat Loyall nog even gestopt was 5e geiendigd.

    Race 2 begon de vrije training lekker. Zat in top 3 tijden. Race ging ook goed. Door een crash van Loyall?? En coldzero kon ik daar goed tussendoor. Lang 3e gereden maar Flavour ging flink door rijden en ik moest de pitstraat nog in. Wou geen duel met flavour. Grote kans om die te verliezen en kans op meer fouten. 4e geiendigd erg blij mee.

    Nu op naar woensdag! Benieuwd hoe dat gaat worden
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2013
  5. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Vraagje aan Flavour,
    Weet je al de power limiet voor de open class S race?
    Kan ik alvast een beetje gaan kijken wat voor auto ik ga kiezen
     
  6. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    En word volgende week nou de Nascar gereden op Indianapolis of toch op Sunset?
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nascar zal wel Sunset worden, zal ik snel aanpassen. 40 laps op Indianapolis is niet veilig met dat gras.

    Open Class S info proberen we deze week naar te kijken.

    Ik heb weer navigatie knoppen in de openings post gemaakt zoals in het GT2 topic. Zo kan je snel naar bepaalde info klikken en met het pijltje weer omhoog voor optimale super cool heid.

    standings:

    [​IMG]



    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. Beast81

    Beast81 Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    He jongens, ja srry voor het niet afmelden afgelopen zondag maar moest werken en aangezien ik zeg maar niet de standaard tijden werk heb ik dit weekend het thuisfront ook maar een tweetal uren gezien....

    Morgen ben ik er ook niet bij, ook vanwege mijn werk, zodra ik wel van de partij ben laat ik dit natuurlijk weten van te voren.

    @ Freaky & Tender
    Congrats jongens

    en dat was trouwens idd een close call op de la sarthe.........
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Lekker dichtbij Tender. Ik heb me prima vermaakt met deze races. Hopelijk wordt het komende week net zo leuk, duurt het wachten op GTA V ook wat minder lang :)
     
  10. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Flavour, weet je al hoeveel rondes we vanavond rijden op Sunset Speedway?
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Staat al in de OP! :D
     
  12. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Thanks! Wordt een leuke race vanavond denk ik. Hoe wil je het gaan doen qua schade en restarts?
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    V8 schade full en Nascar schade uit.

    Restart is volgens de nieuwe regeling van 4.7 in het Regels & Voorwaarden topic.

    Misschien is het leuk (en veiliger) om met de Nascar een rollende start te doen.
     
  14. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Dat is ook leuker naar mijn mening. Maar wat ik bedoelde qua herstart is als er een paar mensen crashen dat er dan een safety car komt. Kon met mijn vorige bericht er niet echt opkomen xd
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Safety Car voor Nascar alleen bij crashes met 2 man of meer. Safety car situatie is dan zelfde procedure als rollende start en ik geef het sart moment aan.

    Laatste 5 rondes van nascar kent geen safety car!
     
  16. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Weer leuke en gezellige races gehad.
    Kwalificatie ging goed. Zette me PB neer en daar zeer tevreden over.
    Start van heat 1 ging goed tot de 1e bocht. Me internet deed een beetje raar en ik begon te laggen en zag andere mensen ook laggen. Toen met 21% schade aan zeikant en achterkant verder moeten rijden helaas (misschien kon ik zonder schade AZT B Tender nog lastig maken)
    Toen heerlijke duels gehad met Flavourlicious. Ik had een klein snelheidsverschil op de rechte stukken door schade. Maar later toen ik de pits uitkwam en Flavour ook al was gepit kreeg een van ons een lagstoot en hadden we samen schade. Gelukkig nog net voor het einde de 3e positie kunnen veroveren, dus weer een podiumplek :)

    Heat 2 een hele leuke race gehad waarbij ik moest nadenken hoe ik het ging aanpakken. Verloor in de 3e ronde de aansluiting op AZT B Tender. Maar door het 'teamwork' tussen Asjemenou en mij konden we na 10 rondes weer slipstreamen bij AZT B Tender. Ronde 25 met zijn drieën naar binnen als :thumbs:'team zijnde':thumbs:Laatste 7 rondes met AZT B Tender waren de leukste. Denk dat we allebei van plan waren om in de laatste ronde te slipstreamen en er dan voorbij te gaan. Laatste 4 rondes deed ik steeds slipstreamen en dan me gas een beetje loslaten enz. enz.
    In de laatste ronde zoals mijn plan was AZT B Tender voorbij gegaan met uiteindelijk 0.039 seconden verschil op de finishlijn.

    Kortom: Weer hele leuke races gehad jongens:thumbs::thumbs::b::b:

    EDIT: Zometeen verschijnen er filmpjes over de lag van mij. Zag er raar uit

     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2013
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Tot zover B Tender (onder) die "tegen F1 Freaky (boven) aanbotst" in bocht 1... :mad: :mad:
    [yt]KIAumRMnI3k[/yt]
     
  18. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Kijk is naar mijn filmpjes (vorige bericht), bij mij ziet het er anders uit XD. Apart

    EDIT: Ik beschuldig je nergens van. Bij mij zag het eruit dat je tegen me aan reed, maar bij jou ziet het er dus anders uit.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2013
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Tijdens de race voelde het als een beschulding, terwijl dat, vanuit mijn perspectief gezien, onrechtvaardig voelde bij me zoals je zult begrijpen.
    Zand erover:b:
    Die laatste ronde op Sunset zit me nog niet helemaal lekker trouwens. Heb gevraagd of Asjemenou en/of Flavour er eventjes objectief naar willen kijken (no hard feelings though):b:
     
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    We hadden alle 2 andere beelden, maak verder niet uit. Idd zand erover:b:
    Laatste ronde maakte eigenlijk niet uit hoe ik je ging inhalen. Als ik je buitenom had gepakt kwam ik met meer snelheid het rechte stuk op en had ik alsnog 1e geworden
     

Deel Deze Pagina