1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Super GT300/500 (Pro-Am R3 & R2) [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 1 feb 2014.

  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij deze mijn ontwerp, die ik vlak voor de race nog afgemaakt heb.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    [​IMG]

    Volgende Week Mugello, we zullen zien of de GT3 auto's meer naar voren kunnen komen! Beast 1805 Welkom! Hopelijk volgende week nog meer coureurs aan de start!

    Mugello:
    Heat 1: staande start; 8 rondes; geen pit
    Heat 2: staande start; 8 rondes; pitwindow 3 t/m 5
    Heat 3: rollende start; 12 rondes; reversed grid; pitwindow 7 t/m 9
     
  3. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Vond het wel leuk gisteren. Eerste race die ik totaal onvoorbereid reed. Kwalificatie en heat 1 niet verder gekomen dan P5. Heat 2 lag ik op een gunstige 2e plek samen te knokken met Asjemenou toen me internet uitviel -_-
    Heat 3 gelukkig vooraan mogen starten, dus kon meteen een flink gat slaan op de rest. Dat heeft me flink geholpen voor de overwinning.
     
  4. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Erg leuke races gehad, ondanks dat er wat minder deelnemers waren.

    De kwalificatie een 3e tijd, was ik erg blij mee. Bij de start van heat 1 gelijk Fuzzy voorbij. Het was wel spannend dat het hele veld bijna 8 rondes lang compact bleef doordat er geen pitstop verplicht gemaakt moest worden. De tweede heat vertrekken van P2, leuk gevecht met Freaky en Renee gehad, was af en toe stuivertje wisselen. Er leuk dat de Subaru veel sneller accelereert, maar in de bochten lag mijn SC340 weer beter. Mooie mix van auto’s.(2 GTR’s, 4 Subaru’s en 1 Luxus)
    De 3e heat reversed grid. Beast deed ook mee en sloot keurig achteraan het veld. Freaky kon vanaf de eerste plek beginnen. Ik met Tender in de achtervolging. Flavour maakte een schuiver waardoor we hem voorbij konden. Vervolgens een tijd achter Fuzzy en Alfa gereden waardoor Freaky verder kon uit kon lopen. Nog een paarkeer van plek gewisseld met Tender!. Uiteindelijk P3 in de 3e heat.
    Erg leuke en verassende gevechten gehad. Met goed bestuurbare auto’s. Hopelijk vond de rest dat ook heb nu nog meer zin in Mugello!
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Beast81

    Beast81 Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond, ondanks ik maar 1 heat mee reed en helemaal nog niks aan voorbereiding had gedaan, erg leuk!!! Ga proberen er s`woensdags bij te zijn, verandert rooster dus (als t goed is) de woensdagavonden vrij :)

    @Averaggamer leuk design man!! Ga er ook weer even voor zitten...
     
  6. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    [Sign-up] [FM4] Super GT300/500 (Pro-Am R3 & R2)

    Ik heb het erg naar mijn zin gehad gister!!!! Tender was weer ouderwets bloedsnel en asjemenou reed ook een moordend tempo. Als ik iets te klagen heb is dat alleen dat als je lichte schade heb, zoals ik in heat 3 een tik op mijn bumper kreeg ( ik weet niet precies hoeveel procent) dan is dat dodelijk voor je rondetijden. Verder helemaal top, leuke gevechten en zie dit ook echt als fun cup. Mocht je moeite hebben met de Austin Martin op zondag zou ik zeggen probeer dit is met deze auto's is veel plezier te beleven. Op naar mugello en daar zie ik naar uit!!!


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2014
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Tnx! En leuk dat je meedoet! :thumbs:
     
  8. Beast81

    Beast81 Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens hoe zat dat nou met je eigen design, moest dat worden geüpload naar de club of kan je je eigen auto selecteren vanuit de lobby..

    Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk
     
  9. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Je kan je eigen auto selecteren in de lobby...


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Eigen auto kiezen. Zorg dat je de juiste tune koopt van de store van LoyallRonin. Let goed op in de openingspost van dit topic dat je de auto met het juiste nummer koopt. Sommige auto's hebben meerdere varianten en hoewel het eigenlijk de zelfde auto's zijn, de game ziet ze als verschillende auto's. Kies dus de auto die overeenkomt met die van de openingspost zodat je tune werkt. :)
     
  11. Beast81

    Beast81 Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat is duidelijk.
    Ja ik heb de #77 cusco impreza gekocht, tune van ronin uit de store gehaald, en zelf een livery erop geknald. Met natuurlijk de verplichte stickers :D



    Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  13. Beast81

    Beast81 Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Rond welke tijd rijden jullie trouwens op Mugello.... Ben wel nieuwsgierig hoeveel ik tekort kom....

    Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    @Beast: nogn iet getest

    Heb genoten van de eerste race. Van te voren weinig geoefend, en last minute redelijk ad-hoc voor de Nissan GT-R gekozen als raceauto, maar heb daar vooralsnog geen enkele spijt van! Hij rijdt lekker, ik kan er (veel) later mee remmen dan de Subaru's, zo ontdekte ik en hij ligt heerlijk stabiel in de bochten. Heb me goed vermaakt op Motegi, met spannende gevechten met o.a. een erg sterke asjemenou en een listige en lastige FuzzySkittle.

    In race 3 nog een remfout gemaakt toen ik hard aan het pushen was, waardoor Flavour zich (terecht) wat in het nauw gedreven voelde toen ik via het gras richting het rijdende veld schoof, maar heb daar denk ik alles gedaan om jullie (succesvol) te ontwijken.

    Echt een auto(set) die voor closeracing gemaakt lijkt te zijn!
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Zeker waar. Complimenten aan de tuner, jammer dat hij zelf niet mee kan doen.
     
  16. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Zo mijn nieuwe jas voor woensdag Mugello........., iedereen was zo zwart 8)

    [​IMG]

    [​IMG]

    1min48.5xx
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2014
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
  18. Beast81

    Beast81 Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ziet er zeker goed uit!!
    1.48.... Hmmm dan moet ik zeker even gaan schroeven :eek:

    Send from Mugello, driving my #77 Impreza
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2014
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG]
     
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Weet je al iets meer Loyall? Heb je hard nodig :)
     

Deel Deze Pagina