1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Super GT300/500 (Pro-Am R3 & R2) [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 1 feb 2014.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Interessant...
    Ben benieuwd hoe je het doet tegen de Subaru's :)
    Zie je vanavond!
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Drivers briefing: Catalunya

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ben al zenuwachtig:D8):D............., en heb er zin in:9
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Mijn race-overall past niet meer na drie weken niet racen:+
     
  5. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ff je buik inhouden en aantrekken haha

    EDIT:
    Ben misschien wat later, moet nog iemand helpen met studie:)
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2014
  6. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Drivers briefing Round 4: Road Atlanta Club

    [​IMG]

    Zo nu ff de replays bekijken van Catalunya!! Waren leuke heats! Ik verprutste alleen de kwalifikatie.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2014
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG]

    Mijn pak zat inderdaad erg strak.

    [​IMG]

    2 2 2

    Nog wat kilootjes kwijt en ik kan gaan voor
    1 1 1 :+:+:+
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2014
  8. Beast81

    Beast81 Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jullie weten waren er wat netwerkproblemen gisteren waardoor ik helaas niet kon rijden.
    Hadden er meer mensen last van want ik heb het dik een uur geprobeerd, of heeft iedereen gewoon kunnen rijden. Tussendoor wel (tot grote ergernis) andere online races gereden met een drietal behaalde podia, dus aan mijn verbinding lag het niet...

    Send from Catalunya, driving my #77 Impreza
     
  9. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Zal mijn huid duur verkopen!}:]}:];)
    Heb goed gevoel over Road Atlanta. Alleen de lange doordraaier naar rechts goed onder controle krijgen:)


    Kan iemand trouwens een mooie foto maken van de start van heat 3?
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2014
  10. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Praktisch 1,1,1.


    Kwalificatie ging lekker, schrok nog ff van Freaky die dwars in de allerlaatste bocht voor me stond maar ik kon uiteindelijk de pole pakken in een 1.47,xxx, voor Tender en Fuzzy.

    Heat 1 meteen flink proberen door te rekken, kreeg eerst AZT B Tender achter me, die moest afhaken omdat hij in gevecht met Loyall was.[​IMG]
    Later kreeg ik in Loyall achter me. Werd van Loyall toch wel een beetje zenuwachtig, lekkere comeback! Maakte daardoor nog wat foutjes, maar kon gelukkig aan de leiding blijven. Freaky kwam nog net de top 3 binnen.[​IMG]

    De 2e heat vliegende start. Niet verwacht dat ik die zou mogen lijden, was erg leuk, liet de snelheid iets teruglopen en ging pas op het gas een 30 mtr voor start finish. Ik dacht dat de nr. 2 achter mij, Tender, waarschijnlijk zou verwachten dat ik pas op start finish zou gaan, vandaar iets ervoor gas open en kon een paar extra meters pakken. Weer kwam Loyal in mijn kofferbak en dat was een leuk gevecht, Tender kon nog aanhaken. Opnieuw eerste.

    De 3e heat reversed grid, nu achteraan starten. Ik zag voor me dat ze met 5 man probeerde de eerste bocht in te duiken.[​IMG]
    Boven verwachting ging dit goed. In ronde 3 kreeg Loyall een tikje van Alfa en schoof van de baan. Ik probeerde ruimte te geven, maar kwam daardoor in de sandwich tussen Loyall en Tender. Schade aan mijn voorvleugel. Ik kon daarna het tempo niet meer volgen. Loyal reed bij me weg, ik had moeite om Alfa in te halen en kreeg het ook nog aan de broek met Tender. Tender had zijn avondje volgens mij niet want hij maakte een paar zelfzame foutjes volgens mij.[​IMG]
    Uiteindelijk in de 3e heat 5e. Freaky op 1 met daarachter opnieuw Loyall en Flavour maakte het podium compleet.
    Erg leuke avond gehad met erg veel controle over mijn Lexus.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2014
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Praktisch;)leuke heats gehad:)
    Kwalificatie weer verprust, spinde uitkomen chicane -_- 6e plek
    Heat 1 ouderwetse start, lag al gauw in de top 3. Leuke duels gehad met AZT B Tender. 3e plek:)
    Heat 2 was goed te doen. Weer in duel met Stijn, alleen liep bij een verdedigingsactie schade op aan voorbumper en zijkant, waardoor het tempo wat minder werd. 4e plek
    Heat 3:
    Wat een heerlijke start, 4 man breed! Mooi om te zien dat iedereen er zonder schade doorheen kwam. Subaru's gingen van P3&P4 naar P1&P2:)Ikzelf lag op P2, maar haalde Flavour voordat de eerste ronde voorbij was al in. Daarna proberen te gaan hotlappen. Toen ik zag dat Loyall al 2e lag, dacht ik: Als dit maar goed gaat. Uiteindelijk was het gat 3 seconden, en pakte weer een overwinning:):thumbs:

    Heb nu al zin in Road Atlanta:thumbs::b:
     
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG]

    [​IMG]
    Wow, Forza 4 still ROCKS!!!

    O ja, voorlopig geen Nederlandse Microsoft ondersteuning meer voor geïmporteerde XBOX ONE's
    http://www.nutech.nl/games/3718933/microsoft-nederland-stopt-reparatie-geimporteerde-xbox-one.html
    http://frontpage.fok.nl/nieuws/641913/1/1/100/microsoft-nederland-stopt-reparatie-xbox-one.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
    Toevallig gisteren opgebeld door Microsoft LIVE support die nog even informeerden of mijn vebindingproblemen al waren opgelost (netjes en attent). Zij bevestigden het bovenstaande van voorlopig geen support voor defecte geimporteerde Xbox ONE's.
    Nog meer epic fail.|:-
    Hoe moet dat dan gaan als de box echt wordt gereleased, is er dan opeens wel voldoende capaciteit?
    Een defecte 360 werd naar een lokatie in Duitsland verstuurd, dus ik neem aan een ONE ook.
    Of is het een marketing truuc om de import te ontmoedigen om de Nederlandse retailers niet te benadelen (hoewel sommigen ook al de optie hebben om import Xbox1 te verkopen)

    Zo.... genoeg geklaagd, ik ga ff oefenen voor Bernese Alps en Atlanta Club. :) :D
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2014
  13. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
  14. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Goede zaken gedaan in het klassement :)
    Goed gevoel over Road Atlanta.

    P.S.
    Hebben de mensen die meedoen met de V12 cup de rijderbriefing gelezen?
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    @loyall,
    apart verhaal maar maak me geen zorgen. Zou me gevoelsmatig sowoeso al tot Microsoft gmbh richten ipv aan microsoft bv; ik,heb immers met Duitsland zaken gedaan. En ms dld is mij gewoon op rechtsgronden verplicht garantie te verlenen (mocht t nodig zijn).dat tniet langer kan/zal worden uitbesteed maak ik me niet zon zorgen over. Jammer dat t wat langer gaat duren, maar microsoft bv is/was mij niets verplicht.


    indien je doelt op deel 1 van de briefing: ja deze heb ik gelezen, gisteravond. De overige (nog volgende?) delen heb ik nog niet gelezen. Van de andere rijders weet ik het niet.

    @andere rijders: Kunnen jullie daar zelf even op reageren?:b:;)

    ontopic: heerlijk races gehad!! Road atlanta wordt wel zwaar in de nissan!!
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2014
  16. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik had een eerste rijdersbriefing gemaakt om te kijken of andere mensen het een goede en duidelijke briefing vonden. Maar tot nu toe zie ik geen klachten erover. Morgen komt de definitieve rijdersbriefing:)
     
  17. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG][​IMG]

    Chocomel attack!!
    Zou er een uitzendkracht van Randstad achter het stuur zitten? :+
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2014
  18. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Off-topic saturn Tilburg [​IMG]


    RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
     
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    ##################
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2014
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2014

Deel Deze Pagina