1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Toyota GT86 [AM] [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 29 mrt 2015.

  1. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Heren "rookies", graag, indien nog niet gedaan, jullie even inschrijven op http://forum.xboxworld.nl/threads/algemeen-sign-up-bij-xbwracing.169095/, volgens mij is alleen nr.#27 reeds bezet. Dus ik ga ervanuit dat tiktak racenummer #92 krijgt.

    @ Flavour zou jij het sign-up topic willen actualiseren?

    Graag ook nog even jullie aandacht voor ; http://forum.xboxworld.nl/threads/algemeen-regels-voorwaarden-november-2013-v4.169096/

    Willen jullie (indien nog niet gedaan) i.i.g. ons toevoegen aan jullie friendslist: LoyallRonin en asjemenou75

    Voor zondag staat de try out op het programma Sebring Club Circuit. Eventueel nog gevolgd door Test track!!
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
  3. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Top ja dan is nummer 92 ook prima, ik heb de tune nu ingesteld. Klopt het dat ik het racenummer en nummerboord van XBW niet op een standaard design kan zetten?

    En aanstaande zondag gaat voor mij niet lukken aangezien ik met pasen verplichtingen zit.. maar voor de rest komt de zondag mij altijd goed uit.
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Als je een kant en klaar design "koopt" dan kan je daar inderdaad de XBWR nummers etc. niet op plaatsen. Dan moet je zelf wat in elkaar zetten, al kan je daar wel vinyls van andere mensen voor gebruiken.
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb een vraagje over de reglementen. Volgens 4.3 moet je ten aller tijden 2 wielen op het asfalt hebben, zijn hier nog uitzonderingen voor? Was aan het oefenen op Praag short reverse, je kan daar hard door de chicane maar gaat dan wel over de curbstones. Het telt wel mee voor een clean lap, wordt dit dan ook toegestaan tijdens de race. Heb even een filmpje gemaakt van het rondje, er zijn volgens mij dan 3 momenten waar ik over twijfel. De eerste heb ik hierboven genoemd, terug te vinden op 0:21. Daarna pak ik op 0:40 de bocht wel een beetje wijd maar zit ik daar net op het randje. Tenslotte pak ik op 0:54 de bocht ook best krap maar weet nou niet of daar überhaupt een curbstone zit.

     
    asjemenou75 en loyallronin vinden dit leuk.
  6. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Meestal is het redelijk simpel, zolang de track clean blijft mag het :D
     
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Het is anders ook wel lastig om te controleren, maar dan zit ik met bovenstaande rondje in ieder geval wel goed. Heerlijk bakkie die GT86, kan het niet vaak genoeg zeggen. :)
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    De reden voor die regel is ook vooral tegen het inhalen door af te snijden. Als jij gigantisch afsnijd en iemand inhaalt dan wordt verwacht dat je het plekje teruggeeft. Maar als je af en toe per ongeluk net met een wiel te veel de baan af komt zonder echte gevolgen dan is er niet veel aan de hand.

    Ziet er prima uit in je filmpje.
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    nvt
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2015
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Lekker uitlaatgeluidje in die tunnel op Praag track:thumbs:
     
  11. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Nice skills!!! Ziet er goed uit hoor!!


    A.K.A ReneNLNieuwvenn
     
  12. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    [​IMG]
    [​IMG]

    Zo mijn eerste opzet voor het racemonster voor de zondagavond!!, Heb alleen nog niet de juiste nummer platen bij Loyall opgehaald.

    Tot zondag, heb er al zin in!!
     
    Eellie vindt dit leuk.
  13. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Thanks man. Het beetje hoop dat ik had om in de race een beetje mee te komen is vervlogen.:p
     
  14. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Geen paniek!!, een zeer strakke ronde is van Beltoni , maar hotlappen is wat anders dan racen in een groep. Aldoende leert men en ja als je vooraan wilt rijden zal dat bloed , zweet en tranen kosten.....
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jammer dat ik hier niet bij kan zijn :'-( Echt het soort auto waarmee ik graag rijd.
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Thanks! Moet wel zeggen dat het dit rondje wel allemaal precies goed viel. Al is het met dit bakje niet heel moeilijk.

    Haha, wat asjemenou zegt. Zo rijdt ik echt niet elke ronde hoor. Heb toch al 20-30 rondjes op de dat circuit gereden. Probeerde hier mijn tijd te verbeteren, dat lukte pas in mijn 9e rondje zoals je ziet in het filmpje. Reed ook gelijk een hoop van mijn oude tijd af.

    Leuk bakkie hoor. Ben zelf alweer veel te lang bezig met mijn auto. Denk dat ik het hier even bij laat.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Voor het eerst dat ik zo´n auto met army basislaag maak, zou de spoiler wel helemaal wit willen hebben maar dat zit er nu even niet in.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2015
    B Tender vindt dit leuk.
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ziet er erg goed uit!
    Vaak kun je de spoilertips apart painten (net als bijv. de motorkap) en zou je die dus heel eenvoudig nog wit of geel kunnen maken (terwijl de rest van de basepaint leger-achtig is).
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Krijg dan de melding dat deze spoiler niet gespoten kan worden. Heb volgens mij alles al geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Ach, er zijn ergere dingen :)
     
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik denk dat met de racenummerplaten iets verkeerds is gegaan bij mij, waren niet te vinden/te downloaden.
    Ik zal zo meteen nog een keer het bestand "delen".
    En dan PAINTEN, hell yeah!!!!! eindelijk weer de verfkwast en paintbrush!!!!!:D:D:D:D:thumbs::thumbs:
    IK KRIJG WEER HET OUDERWETSE FORZA 4 GEVOEL.

    P.s.
    Vergeet ik het bijna: Mooie paintjobs op de auto's jongens!! :thumbs::thumbs:
     
    Beltoni vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina