1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] V8 Supercars Championship + Nascar Sprint Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 6 okt 2013.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Nummertje 39 met rijst?
     
  2. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Kan je garanderen dat je er goed naast zit;):+. Loyall heeft een goede creatieve bui gehad van de week. Mooi eindresultaat
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Standings ga ik in de loop van de dag updaten.

    Wel het report hieronder:

    After Race Report d.d. 21-12-2013

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Plaats: Sunset Peninsula Raceway
    Datum: 22 December 2013
    Competitie: [PRO] FM4 V8 Supercars
    Heat : Heat 1



    Ronde 1:

    In bocht 2 en 3 is er contact tussen Coldzero en Asjemenou. Raceincident .


    Ronde 2:

    Bij aanremmen bocht 2 remt Divimus te laat en toucheert Denvan op de achterzijde. Raceincident

    In bocht 4 gaat Divimus van het gas om ruimte te maken voor Flavour. Bocht 5 stuurt Divimus over de curbs in, hierdoor is de snelheid van Divimus lager dan normaal in bocht 5 . Witteveen die op meerdere autolengtes achter Divimus rijdt, poogt Divimus in bocht 5 inhalen. Hij glijdt door raakt hierbij Divimus zodanig dat Divimus de controle kwijt raakt. Divimus raakt de muur en wordt terug geworpen op de baan waarbij hij de weg verspert voor Freaky en daarna vol geraakt wordt door Novacain. De race voor zowel Novacain en Divimus is in principe over ivm de hoeveelheid schade, Freaky heeft aanzienlijke schade. Vermijdbaar raceincident.



    Plaats: Sunset Peninsula Raceway
    Datum: 22 December 2013
    Competitie: [PRO] FM4 V8 Supercars
    Heat : Heat 2



    Ronde 2:

    Bocht 2; Denvan zit aan de binnenzijde, met links voor Coldzero en linksachter Flavour. Denvan probeert aan de binnenzijde te blijven echter hij remt iets te laat. Hij wordt bij insturen getoucheerd door Flavour, maar Denvan zelf raakt Coldzero. Coldzero kan nog door en verliest geen plaatsen. De weg voor Flavour wordt verspert door Denvan die haaks op het ciruict staat. Flavour verliest 3 plaatsen Denvan 6. Vermijdbaar raceincident.

    Bocht 15; opkomen kombocht, Divimus is zojuist ingehaald door Witteveen, Divimus probeert achterlangs te kruizen. Hij raakt daarbij de curbstones aan de rechterkant. Hij geeft te vroeg gas waardoor zijn achterwielen spinnen en hij grip verliest. Coldzero zit dicht achter Divimus en kan het snelheidsverschil niet opvangen. Hij raakt Divimus aan de achterzijde. Raceincident.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------

    Uitspraak:

    Witteveen krijgt de verplichting om heat 2 bij zijn eerstvolgende deelname aan een [PRO] race achteraan aan te vangen. Bovendien een laatste waarschuwing om vermijdbare en/of opportunistische inhaalacties waarbij er 1 of meerdere coureurs geëlimineerd worden achterwege te laten. Indien hij weer negatief betrokken is bij een vermijdbaar race incident zal hij de eerstvolgende [PRO] race niet mee kunnen doen.

    Denvan krijgt een waarschuwing vooralsnog zonder gevolgen.

    Tegen deze uitspraak is geen bezwaar of beroep mogelijk.
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Happy New Year alvast,

    [​IMG]
    *********************:b::D:b:********************************

    Nr. 33 op de menulijst van de snackbar in Maaskantje; halfgare Falcon met slappe groenten zonder appelmoes:+
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2013
  5. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ziet er goed uit, ben benieuwd hoe het smaakt:+
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ben nu pas klaar met eten met familie dus standings ga ik samen met die van vanavond doen, zodat ik ff kan oefenen. :)
     
  7. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Kwalificatie: 2 seconde langzamer.
    Heat 1: Slechte start en was sneller dan die 2 holden's voor me maar Coldzero en Rynq verdedigden zich goed.
    Heat 2: Goede start en daarna suf naar een nette plek 4 gereden. Daar zat veel meer in.

    ps. in de replay van heat 2 heb ik al schade bij de start maar er was geen schade in de race zelf.
     
  8. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Tevreden over de behaalde resultaten op Suzuka.
    Kwalificatie ging niet helemaal volgens plan. Voelde me op dat moment beroerd en kwam niet verder dan een 2.05.9
    Shootout maar rustig aan gedaan om zo een beetje 'energie' te besparen.
    Heat 1 leuke race gehad met AZT B Tender. Liep bij het uitkomen van sector 1 veel op hem in. Uiteindelijk maakte AZT B Tender 1 foutje wat hem de overwinning heeft gekost. Kon hem maar net voorbij gaan voor het viaduct:)
    Heat 2 geprofiteerd dat er 4 mensen in de fout gingen. Kon bij de start meteen Loyall voorbij, paar bochten later schoot Asjemenou eraf. Uitkomen bocht bij viaduct zaten Divimus en Rynq elkaar in de weg dus had al 4 plekken winst:)
    Coldzero daarna voorbij gegaan en een plek cadeau gekregen van N0Va Cain3, bedankt daarvoor:+
    Daarna gaan hotlappen en Flavour en Denvan voorbij gegaan. Ging me steeds ietsjes beter voelen en het ging ook goed qua tijden.
    Uiteindelijk met een ruime voorsprong gewonnen, wat me lang niet meer was gelukt :)

    P.S.
    Lees net dat Michael Schumacher in levensgevaar verkeert
    Michael Schumacher verkeert in levensgevaar

    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/skiongeluk-michael-schumacher#node_607961

    EDIT: Michael Schumacher ligt in coma http://www.f1today.net/en/news/Schumacher-in-a-coma-after-brain-haemorrhage
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2013
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Kwalificatie:
    In combinatie met de shoot-out een gunstige plek op de tweede startrij in de 1e heat.

    1e heat:
    Goed van de startlijn weggekomen en eigen tempo kunnen rijden met af en toe een onvermijdelijke fout.
    Asjemenou zag ik steeds vlak achter mij rijden, die ook een goed tempo had.
    Ik zag dat achter hem een stevig gevecht gaande was. Wat voor ons een duidelijk voordeel was.
    In de tweede heat was het andersom en bleek naar de kop rijden erg lastig.


    2e heat.
    Mijn noodzakelijke plicht voor het teamresultaat uitgevoerd tot aan de pitstop van BTender.
    Daarna kon ik mijn eigen race rijden.
    Gevecht met Divimus en Coldzero waren eigenlijk de highlights van deze heat.
    Geprobeerd om veel druk te zetten zonder over het randje te gaan. (Af en toe wel Divimus vanachteren aangetikt tijdens het aandringen). Weet niet of ik te agressief was.
    Verloor aanvankelijk een plek aan Coldzero omdat ik een fout maakte door lomp op twee pedalen te gaan staan waardoor ik doorschoot.
    Daarna maakte Coldzero gelukkig een foutje en won ik mijn plek terug.
    Coldzero kreeg het daarna gelukkig met asjemenou aan de stok zodat Coldzero geen tegenaanval op mij kon plaatsen.
    Verder naar voren komen was voor mij niet meer binnen mijn mogelijkheden.

    Al met al geen slecht teamresultaat vermoed ik.
    Ben benieuwd naar de tussenstand.
    Ik denk dat het tot de laatste races spannend zal blijven.
    Achteraf ook opmerkelijk dat er geen LAG-, lobby- of disconnectproblemen waren gezien de lobbylaadtijd en de lichte lag aan het begin van heat twee.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2013
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Twee heats leuk kunnen racen met verschillende mensen zoals hierboven te lezen is. Wel wat teveel foutjes gemaakt omdat ik te weinig geoefend heb om het 14 rondjes clean te kunnen rijden. En ik had de pitentry niet geoefend waardoor ik de 2e heat daar lichte schade aan over hield. Reed daarvoor constant 2.06 maar daarna 2.07-2.08 dus dat kostte me toch een aantal plekken. Wel leuk geraced maar niet goed voor mijn plekkie in het kampioenschap met plek 6 en 7.
     
  11. Smallerboat

    Smallerboat Rynq

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb 2 hele leuke races gehad!

    Race 1 vanaf plek 8 gestart. Na foutje Divimus na bocht 1 op P7, vervolgens Flavour in kunnen halen en Coldzero na een foutje van hem. Na de pitstops vol onder druk van Coldzero en Denvan, maar gelukkig voor kunnen blijven. P5 als resultaat.

    Race 2 vanaf plek 5 gestart, redelijk goede start. Onder viaduct moest ik iets afremmen voor Novacaine, vervolgens reed Divimus naast me, deze had ik gemist, dus met z'n tweeën even gras gaan maaien en achteraan aangesloten. Uiteindelijk weer terug gevochten naar P9. En in de laatste ronde een flink gevecht met Divimus, uiteindelijk door eigen onoplettendheid op het laatste rechte stuk P8 verspeeld.
     
  12. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Lastig circuit Suzuka, smal, erg glad en weinig inhaalmogelijkheden....

    In de kwalificatie uiteindelijk een 4e tijd, Cold achter mij en de rest van Toll Racing voor me. Lekker hoor met het gehele team de shoot out rijden *)

    De eerste heat meteen een aanval van Cold in de eerste bocht, maar die kunnen afslaan verder kunnen uitlopen met Loyall omdat Cold met Rinck en Denvan , Divimus in gevecht was.P4

    De tweede heat was het andere koek, reversed grid. De eerste raceronde meteen in de S-es eraf. Zat niet op te letten, Freaky en de rest voorbij en achteraan de wedstrijd weer oppakken. Een paar bochten later Rinck ingehaald (foutje ?) en in Spoon Witteveen voorbij.......glijden, ik stuurde deels op het gras en daar rem je niet echt af...gelukkig stuurde Witteveen :thumbs: niet in. Alles weer voorbij laten gaan en weer achteraan opnieuw beginnen |:-. In de 3e ronde Witteveen dan toch voorbij en op zoek naar de rest.

    In ronde 8 de aansluiting bij Loyall gemaakt en samen de pit in. Loyall kwam net voor en ik net achter Cold de pit uit. Kon het tempo even niet bijhouden en kon dus geen druk op Cold zetten. Loyall maakte een foutje en Cold was er voorbij. Loyall "aangemoedigd" om die plek weer terug te pakken, dan kon ik ook nog proberen Cold in te halen. In ronde 12 was Loyall er voorbij, het lukte mij in ronde 13 met een betere exit uit spoon.

    COld probeerde nog een aanval voor de cicane maar raakte de muur en mij, no hard feelings. Cold gaf de plek meteen weer prijs :b:, de laatste ronde verder goed doorgekomen en p6. Erg leuk gevecht vanaf ronde 9!

    Het hele veld in de opwarmronde, 2e heat reversed grid.

    [​IMG]

    Eerste keer er vanaf:
    [​IMG]

    en nog een keer....
    [​IMG]

    Met Loyall jagen op Coldzero....
    [​IMG]

    Rinck "out of the shadow" en begint ook lekker mee te racen.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2013
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik denk dat de laatste twee races erg leuk en spannend gaan worden.
    Ik heb zo'n voorgevoel dat iedereen een tandje bij gaat zetten.
    De Nascar van a.s. weekend wordt weer een loterij waar de geluksfactor zeker gaat meetellen om op het juiste moment van voren te zitten als de eindsprint naar de finish wordt ingezet.
    Heb er zin in:b:
     
  14. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Zet extra tandjes in. Ze zijn besteld
    Hoop dat we a.s zondag een feest er van gaan maken. Het gaat denk ik tussen ons tweeën. Ben benieuwd wie er nascar kampioen wordt :)
     
  15. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    of wij rijden ons samen eraf:+
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Met Nascar erbij:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Team klassement tussen Holden Racing en Ford Performance is wel spannend aan het worden:+
     
  18. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Iedereen gelukkig nieuwjaar!:b:
    Nadat het V8 Supercar kampioenschap is afgelopen zal ik een topic openen met het Algemeen Xboxworld Klassement, daarin kunnen jullie zien op welke posities jullie staan, aantal overwinningen etc.
    Ook zal ik binnenkort op het Kart-topic de banen en de definitieve datums prikken. Jullie kunnen dan de keuze maken qua banen. Zoals ik al eerder aangegeven had, leek het mij leuk om een keer binnen en om een keer buiten te karten :)
     
  19. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Iedereen de beste wensen voor 2014!!! \o/\o/\o/ en alvast ter voorbereiding op morgen:


     
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    De Chevy heeft al wat proefrondjes gereden:+
     

Deel Deze Pagina