1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] V8 Supercars Championship + Nascar Sprint Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 6 okt 2013.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yeah! :)

    Hier een linkje naar een poll waar je kan stemmen op welke dagen je graag een nieuwe Forza 5 competitie (los van de Rivals Challenge) ziet en op welke dagen de FM4 competitie blijft. (Alleen stemmen van mensen die mee hebben gedaan met een XBWRacing competitie worden meegeteld.)
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606

    Zelf wil ik uiteraard FM4 op woensdag en zondag houden tot ik ook een XBOX ONe en een compatible stuurwiel heb.
    En stem ik dus hiervoor in mijn eigen belang.

    Maar ik zou de sugggestie willen doen dat je ook een aparte poll maakt voor de FM5 rijders die graag als nieuwe XBWR leden mee willen doen aan de cup-kampioenschappen. Met de vraag wat voor hun de beste dag is en deze uitslag mee laat wegen in de eindbeslissing. We willen toch graag nieuw leden krijgen en houden?
    Zo wordt ieders stem gehoord.
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nieuwe leden voor FM5 doen natuurlijk al mee met de rivals mode, die stemmen tellen ook mee. :)
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Dat bedoelde ik eigenlijk.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Waarom zouden er dan 2 polls moeten zijn? Alle stemmen in 1 keer bij elkaar werkt ook wel prima lijkt me, zolang er gestemd wordt. :p
     
  6. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik bedoelde dat de (nieuwe) FM5 Rival rijders niet vergeten zouden worden.
    Had niet door dat dit ook als XBWR-cup werd meegerekend om te mogen stemmen.
    Wel is het zo dat de vaste kern van de FM4 clubleden de ruggegraat voor de XBWR-cupkampioenschappen vormt.
    Van de nieuwe FM5 rival clubleden moet zich dat nog uitwijzen of zij ook blijven meedoen met FM5 cupkamioenschappen.
    Bij FM4 blijven ook maar weinig nieuwe leden hangen voor de cup-kampioenschappen, enkele goede uitzonderingen daar gelaten.
    Rivals is veel toegankelijke en eenvoudiger om mee te doen omdat jezelf het moment van meedoen kan bepalen.
    Voor een cup-kampioenschap zijn er veel meer verplichtingen:eek:.P. goed lezen:+
    verantwoording om de tracks te oefenen. En een vrije avond opofferen.

    Ik hoop natuurlijk dat als ik overstap naar FM 5 er al een flinke groep nieuwe en oude FM5 clubleden al een flinke vaste kern heeft opgebouwd.

    Van de vaste FM4 kern weet je dat die waarschijnlijk bij de overstap naar FM5 zeker langdurig zullen blijven meedoen.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Aah op die manier, ja rivals zit toch in dit gedeelte dus nam dat wel mee. :)
     
  8. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Ben het wel met je eens, ik ben bang dat er wel wat mensen afhaken als ze op een vaste dag op een vast tijdstip online moeten zijn. Maar als je het niet probeert zul je er niet achter komen natuurlijk. Als ik mijn 360 nog had staan beneden had ik vast nog mee gereden in de mini-cup (al was het dan niet voor de punten :) )
    Persoonlijk ben ik van mening dat je het ijzer moet smeden als het heet is, dus snel een laag drempelige FM5 cup starten nu er veel mensen in de rivals mee doen. Mocht het blijken dat er (nog) te weinig animo voor is, dan kun je alsnog de boel voor een paar maanden op 'hold' zetten.

    En dan ga ik mijn 360 weer aanzwengelen. :p


    Sent from Bathurst driving A Holden.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Precies mijn gedachte. Het kan later altijd alsnog omgegooid worden.
     
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Daarom had ik ook dit tussenzinnetje ingevoegd:
    Ik hoop natuurlijk dat als ik overstap naar FM 5 er al een flinke groep nieuwe en oude FM5 clubleden al een flinke vaste kern heeft opgebouwd.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  11. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Nou, kom maar op met die Cup dan.

    Sent from my HTC HD2 running on Android 4.x
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als ik zo kijk naar wat eerlijk is zou de optie FM4 op woensdag & zondag | FM5 op dinsdag/donderdag het beste zijn. Zo kan FM4 nog 1 of 2 keer een compleet rooster krijgen op de 2 gewone dagen en krijgt FM5 een pilot competitie op een extra dag.

    Maar we kijken het nog even aan. :)
     
  13. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    [Running] [FM4] V8 Supercars Championship + Nascar Sprint Cup [PRO] [Z]


    Mij maakt het niet eens uit welke dag als het maar geen zaterdag of maandag is.
    Maar weer de mini doen dan? :)

    Sent from Bathurst driving A Holden.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmm, bij de laatste safety-car-situatie reed jij 2e, ik 4e achter je en asjemenou 6e achter mij. Een klassiek geval van Holden-sandwich.. Jij zult hebben ervaren dat ik jou vlak voor, tijdens en na de restart aan het aanduwen was, maar ik had zelf m'n gaspedaal los, en werd op mijn beurt aangeduwd door Asjemenou (waardoor ik jou aanduwde). Bij de restart die volgde vloog F1freaky vanaf P1 natuurlijk gelijk weg maar jij bleef op p2 een hele tijd langzaam rijden waardoor de hele linkerrij tijd en plaatsen kon pakken.

    Ik had tijdens de restart zelf geen kans meer om jou in te halen, omdat ik tegen je aanzat (aangedrukt door je boterham-collega), en letterlijk klem zat, waardoor enige kans op een goede klassering voor me verloren was (al was ik qua skills eigenlijk sowieso al kansloos op Indi, maar dat terzijde, gaat om t principe). Daar was ik op dat moment een tikkie ontstemd over.

    Al met al een ontzettend irritante sandwich die hopelijk iig ten dele niet helemaal opzettelijk was en waarvan ik hoop dat ik m de komende twee weken niet nóg een keer zo meemaak:mad: :mad: Kan me niet voorstellen dat het helemaal vooropgezet is hoor, dat valt ook niet te plannen, maar het kwam Holden wel goed uit.Wat dat betreft heb ik genoeg puntenvoorsprong om het anders eventueel een keer écht te laten klappen op de baan als het niet anders is.

    Heb geen klacht ingediend omdat er qua regels denk ik niet echt iets overtreden werd, maar heel leuk vond ik het niet O-)
    [yt]959IuwLqeKY[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2014
  15. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Begrijp je punt, maar heb je wel is gekeken naar een echte restart bij Nascar?
    Daar zit het ook zo dichtbij elkaar, en let er ook af en toe een niet op, waardoor andere mensen het dupe daar van worden.
    Nu moet ik ook wel zeggen dat dit gewoon bumper aan bumper was, moet in de toekomst vind ik beter.

    Je veroorzaakt zelf dat je van de baan af spint zie ik in de herhaling terug, dus daar verziek je het mee. Als je rustiger aan had gedaan had je een mooie 4e plek kunnen pakken, met gemak.

    Mag ik vragen wat jij hier mee bedoel?
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmmm, had jou/jullie wel eens willen horen als je geboxed werd door bijvoorbeeld Divimus en Flavour. Het was ook neit tegen de regels enzo, heb daarom ook geen klacht ingediend, maar ik stipte alleen aan dat ik het niet heel leuk en/of netjes vond :)
    Klopt, dat had ik daar niet handig aangepakt, maar dat is m'n punt ook niet; het ging om de momenten daarvoor.
    Laat ik het erop houden dat ik in het verleden altijd eigenlijk, vergeleken met sommige anderen, voor m'n gevoel aan de voorzichtige kant was met mijn inhaalacties (lees: bij twijfel niet doen). Volgens mij (van de vaste racers) ook een van de minst-besproken coureurs qua waarschuwingen en race reports e.d.. Misschien ben ik soms wel te lief en moet ik wat meer van me afbijten.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2014
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ga hier toch nu maar ff op reageren, want ik wordt nu al een paar keer genoemd, maar zonder een uitgebreid verhaal te schrijven:

    1) is hier sprake van vooropgezet spel?: Nee, mocht willen dat we echt zo goed waren om strategieën echt op De Baan te kunnen uitvoeren.

    2) Je hebt het over dat ik je sandwich/box, samen met mijn boterham collega :lol: loyall........maar kijk heel even nog een keer naar je replay en let dan ff op jouw college/teamgenoot (rijdend op de 8e positie) die mij tegen jou en daardoor jou weer tegen loyall aanduwd. Ik vond het wel " grappig", maar wie sandwiched hier wie nou? Overigens no hard feelings oid ....

    [yt]959IuwLqeKY[/yt]

    Was voor mij ook een frustrerende avond, snelheid was er wel met een 2e positie in de kwalificatie, maar vervolgens 9e worden en 7e is "balen" .......maar ook dat hoort er bij.

    Vooral clean blijven rijden, zoals voor iedereen geldt, anders kunnen we net zo goed demolition derby gaan spelen.

    Hier heb ik veel van geleerd en is nu onze Coach Dan Amon:http://www.veoh.com/watch/v891631Y4DPjgb7 8)8):lol:
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2014
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Het enige wat mij te verwijten valt is dat ik traag reageer. Maar dat kwam omdat ik moeite heb met die restarts. Bijna elke restart was ik traag.
    Bij die sandwich start was ik afgeleid en niet meer gefocused op de tijdklok omdat ik bezig was met de oorzaak waarom ik opgeduwd werd. Had niet door dat het duwen achter Tender was begonnen.
    Mijn trage herstart werd daarom nog trager toen ik te laat weer naar de tijdklok keek.
    Als dit als opzet wordt ervaren is dat dik jammer. Ik weet 100% dat dit niet het geval is.
    Ik ga maar ff Battlefield 4 spelen op de PC om scherp te zijn voor de race.:+.
    9 op de 10 keer met enemy contact reageer ik te traag om te schieten. Ouderdom:+

    Viel mij wel op dat ik op dat moment als enige veilig diagonaal achter mijn voorganger bleef rijden en niet onnodig aan het bumper kleven was.
    Happy naar Silverstone.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2014
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Bumperkleve is ook vrij lastig met niemand voor je:b:

    Ik had het wss ook gewoon laten rusten hier, ware het niet dat je had verteld hier dat je had teruggezocht wat ik allemaal aan het doen was achter je (terwijl ik naar mijn ervaring eigenlijk juist niks (letterlijk, want ik bleef van m'n pedalen af) aan het doen was.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2014

Deel Deze Pagina