1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Wacky Wednesday Cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Racerblade01, 1 nov 2015.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Tering wat een mooi samenraapsel van prachtige toerwagens in dat filmpje!! :):cool::thumbs:
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gaat nu om fabrieksgarantie en dat moet ik rechtstreeks met Thrustmaster regelen. Kerel waar ik hem bestelde zei dat daar ongeveer 2 weken over heen gaan. Dan ga ik 2 weken op vakantie. Duurt wel een maandje voordat ik er dus weer ben. Succes met de cup iig en ik zie jullie misschien weer bij de volgende.
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Informeer anders even bij @asjemenou75 hoe hij dat geregeld heeft. Hij heeft zijn TX net terug. De hele procedure duurde volgens mij niet zo lang.
     
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Wanneer ben je weer terug van vakantie? Dan kunnen we daar rekening mee houden bij een eventuele volgende cup.
     
    Rossi46 en B Tender vinden dit leuk.
  5. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Bij deze even de oproep om hier je stem uit te brengen om te bekijken welke dagen het beste uitkomen voor iedereen.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vanaf week 7 ben ik er weer bij. Maar maak je daar maar geen zorgen over. Gaat mij meer om het racen dan om de klassementen. Zal even in het andere topic aangeven op welke dagen ik kan.
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik moet toch iemand hebben om tegen aan te remmen als ik weer eens te laat het pedaal intrap? O-)
     
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat is ook de reden waarom ik niet meer voor het klassement rijd :whistle:
     
  9. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Gaat weer lekker vanavond!!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Er lijken problemen te zijn met XBL. Party lukt niet momenteel, lobby ook niet. We blijven het even proberen, anders uitstel.
     
  11. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    En ik maar denken dat het aan me Xbox ligt..
     
  12. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Xbox Live ligt er inmiddels wereldwijd uit (ondanks dat het volgens de status-pagina prima is). Het is onwaarschijnlijk dat dit binnen een paar minuten wordt opgelost, dus vandaag racen gaat helaas niet meer lukken. Kortom, de race is uitgesteld. Als iedereen kan, kunnen we het morgen nog een keer proberen om dezelfde tijd, dus laat even een berichtje achter of dat goed uitkomt. Lukt dat niet, doen we het volgende week.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2016
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Wat Racer zegt. Of morgen, of volgende week. Maar we gaan alleen morgen racen als IEDEREEN morgen kan. Samen uit, samen thuis. Heb je morgen iets anders gepland waar je niet onderuit kan of wilt, geen probleem, dan verzetten we het gewoon naar volgende week.

    Ik wil daarom vragen of IEDEREEN even kort kenbaar wilt maken of hij morgen kan racen of niet.

    Thanks alvast! :thumbs:
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Overmacht... Hammer jongens.

    ik zou morgenavond ook kunnen racen.
     
  15. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Kut xboxlive!!! Als het door gaat ben ik er morgen bij

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  16. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    ik kan niet......maar als ik de enige ben laat het dan niet daarvan afhangen. Grt Asjemenou75
     
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    We stellen de race gewoon naar volgende week uit dan. Misschien maar beter ook, misschien kunnen Jimmy, Rugnummer en Loyall dan ook weer meedoen.

    Dus, volgende week, eerste practice start gewoon weer om 19.40 en de race briefing geldt gewoon nog steeds.

    Drivers' briefing 20-1-2016, Mercedes-Benz 190E Evolution2 DTM @ Nürburgring GP

    Weersverwachting:
    We gaan racen op 1 januari, de eerste race start 's middags om 12:00, de tweede race vindt om 14:00 plaats. Voor de eerste race is de verwachting hevige bewolking, de tweede race zal bestaan uit een combinatie van lichte en medium regen.

    Wijziging regels:
    N.v.t.​
    [​IMG]
    De startprocedure:
    Deelnemers krijgen vanaf de start tot de Dunlop-Kehre (bocht 8 ) de kans om hun juiste plaats te vinden, tot de Dunlop-Kehre ben je vrij om te doen wat je wil, dus probeer je banden en remmen op te warmen. Vanaf de Dunlop-Kehre verlaagt de leider het tempo een beetje (rijd ongeveer halfgas) en gaan we allemaal in een treintje in de juiste volgorde rijden. Het is nu nog toegestaan te zigzaggen om de banden op temperatuur te houden, maak echter geen onverwachte remacties die ervoor zorgen dat er gaten in de trein ontstaan. Vanaf bocht 15 gaan we in formatie rijden, twee aan twee dus. De leider behoudt het tempo rond de 87 km/u, wat makkelijk bereikt kan worden door volgas te rijden in de eerste versnelling. De oneven startplekken rijden aan de rechterkant van de baan, de even startplekken rijden links. We rijden in het start/finish rechte stuk op, nog steeds rond de 87 km/u. De zone waarin de leider het tempo mag verhogen, en dus de race start, begint bij de startlijn. De zone eindigt bij de tweede serie startlichten, verderop het rechte stuk.

    De stand:

    [​IMG]


    Rondes en pit window:

    In de sprintrace rijden we 10 ronden, de hoofdrace is 16 ronden lang. In de hoofdrace is een pitstop verplicht, de pitstraat opent aan het einde van ronde 6 en sluit na de 10e ronde.

    Straffen:
    N.v.t.

    Let verder op:

    - Zorg ervoor dat je een setup geladen hebt!
    - Zoals altijd, respecteer de witte lijn bij de pituitgang. Ik zag tijdens oefenraces en ook enkele eerdere races in het kampioenschap dat dit niet altijd het geval is bij iedereen. Let er dus op.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2016
  18. CLOWN KAOSZ

    CLOWN KAOSZ Won't stop racing till my death :D

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    4
    Hallo allemaal!!

    Ik zal mij even voorstellen...ik ben Ruben (CLOWN KAOSZ) en kom uit Capelle a/d IJssel. Ik heb een kort race 'verleden' met Wiethok en Coldzero. Ik heb de vraag gekregen van Racerblade of ik geinteresseerd ben om mee te doen in de XBW series waarvoor mijn antwoordt uiteraard ja is.

    Ik ben een absoluut race fanaat en kijk er met veel plezier naar uit jullie tegen te komen op het asfalt .

    P.s. ik speel uiteraard ook andere games waaronder diverse shooters...

    Race groet CLOWN KAOSZ
     
    Rossi46, B Tender en Racerblade01 vinden dit leuk.
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Welkom!
     
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Cool! In de eerste post van dit topic staat alle informatie die je nodig hebt, voor de komende twee weken in ieder geval. In de post daaronder kan je ook zien welke liveries nog beschikbaar zijn, maar dat zijn details natuurlijk.

    We hebben ook iedere race andere weersomstandigheden en instructies voor de start van race 2. Die kan je vinden in de briefing, die één post boven je staat (of in de eerste post).

    Welkom in ieder geval! :)
     

Deel Deze Pagina