1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] XBW Clio Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 okt 2012.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Fixed & fixed. :)
     
  2. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Bigga heeft 24 punten ipv 23. :)
     
  3. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Leuke avond gehad, lekker druk vanavond.

    Kwali was beetje teleurstellend, reed iets meer dan een halve sec langzamer dan tijdens
    oefenen maar goed zat er redelijk bij.

    Eerste race kwam er na de start een flink gat achter me dus kon rustig voor me kijken
    en was in de eerste ronden een mooi gevecht tussen flav bigga en freaky, vooral in het begin voelde dat ik sneller was en kon. Toen ze in hun ritme kwamen kon ik net niet bijblijven helaas en ik was te voorzichtig met inrijden pit dus verloor daar flink maar liever dat dan doorschieten. Uiteindelijk 6e geen druk van achter en tevreden.

    Race 2 Ongeveer dezelfde startplek als race 1 dit keer nam ik de buitenkant en dat pakte goed uit haalde gen en rovaro in voor de eerste plek toen menno en tender niet teveel opgehouden want ikzelf wilde niet veel tijd verliezen op de andere maar aanhaken bij tender. Rond rondje 10 kwam ik in pauzemenu/dashboard zonder controlle vol de muur in, met een hoop schade meteen gepit. Als vierde de baan op net voor flav en kon nog een beetje wegrijden. Denvan was supersnel dus derde had ik niet geworden maar zou wel dichterbij geweest zijn.

    Super tevreden met mijn avond, rij deze week voor het eerst met koppeling en dat werpt z'n vruchten af, vandaar de stijgende lijn in progressie.
    Op naar de groene hell altijd leuk daar..
     
  4. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Kom niet arrogant over. Ik snap wel wat je bedoel. Ik remde optijd, maar kwam op het gras en toen ik wou insturen gleed ik weg. Mijn excuses nogmaals daarvoor. Het was niet bedoeld om jou uit te remmen.
     
  5. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Na de race heb ik nog even de herhaling van onze touche bekeken. We hebben 2 x contact gehad achter elkaar, maar over ons tweede contactmoment heb ik nog wel een vraag aan je. Waarom de stuurbeweging naar links? Ik zat naast je, dus als het bedoelt was als de "deur dichtgooien", is het niet een hele nette actie. Hoe dan ook zie ik het wel als een race incident. Heb genoten van het close racen.:thumbs:
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Kun je me herhaling even toesturen, dan kijk ik er naar:b:
     
  7. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb hem gestuurd.
    De replay is van Menno aangezien ik hem ook niet had.
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Tsja, wat kan ik ervan zeggen. Inderdaad geen mooie actie daar. Denk dat ik daar primair naar links stuurde om jou zo min mogelijk ruimte te gunnen aan de binnenkant (eerlijk is eerlijk; zo ist nu eenmaal; we zijn wel aan het racen he) en anderzijds misschien iets van balans in de auto wilde corrigeren na dat minitikje ervoor. Grootste gedeelte van de tijd stuur ik als we zijaanzij zijn rechtuit of naar rechts, maar net op een ongelukkig moment ook even (0.4 sec) beetje naar links helaas (daarna gelijk wel weer naar rechts) maar dan is het kwaad al geschied.

    [yt]PxMEZbhDRMk[/yt]
    Achteraf gezien dus niet handig, maar ook absoluut niet opzettelijk gedaan. We reden daar elk ook zowat 180 km/h (zie je niet in de slowmotionreplay) op een heel lastig en link stuk, waardoor een klein tikje voor ieder gelijk grote gevolgen kan hebben, ditmaal alleen voor jou.. Als je bij wijze van spreken 10 cm meer naar voor (dan was het zijkant tegen zijkant) of naar achter (dan was het mijn kont die de rondte inging) reed was er misschien niets aan de hand geweest. Ik rij met bumpercam (met spiegel) en kijk regelmatig om me heen ipv voor me uit in zulke situaties maar moet bij 180 km/h op dat stuk ook af en toe vooruit kijken en dan kan je er wel eens 10cm naast zitten met je inschatting van waar iemand precies rijdt.
    [yt]gD8wOAIcqqw[/yt]
    Heb m nog eens teruggekregen en zie dat jij daar nog meer pech had dan ik eigenlijk dacht, en dat ik meer geluk had dan ik eigenlijk dacht (er paste geen vinger meer tussen jou voorbumper en mijn achterbumper op het laatst! ;) ). Nogmaals, ging ervan uit dat je me zag toen ik je inhaalde maar dat was achteraf misschien niet helemaal t geval.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2013
  9. Annmm

    Annmm Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had je wel gezien maar eigenlijk er vanuit gegaan dat je met jou race kunde mij wel kon inhalen. Ik heb geprobeerd in baan te blijven rijden zover mij dat lukt en dacht misschien te makkelijk dat jij mij wel kon passeren! Ik ben ook totaal niet gewend om met tegenstanders te rijden en dat nekt mij ook steeds, want op momenten dat autoos in bv koppositie mij inhalen ga ik ook maar in gras rijden maar vraag me soms wel af of dat echt wel nodig is? Overigens in 2e heat raakte ook ik betrokken bij een botsing die paar seconden voordat ik aankwam was gebeurd. Ik zag een gaatje en dacht daar wel door heen te piepen maar helaas besloot een ander net weer gas te geven waardoor ik alle kanten voorbij zag tollen. Helaas voor mij wel motorische reparatie maar mijn motorkap bleef een harmonica waardoor ik veel tijd heb verloren voor mijn doen. Van 1.00 naar 1.03 daar baalde ik dan wel stevig van maar thats the game! Gelukkig bij next game gaat inhalen niet lukken voor jullie tenzij ik echt heel beroerd rij! Maar voor mijn gevoel doe ik het aardig voor mijn nivo en leer ik steeds bij. Ik vind het nog steeds leuk om te doen, ben niet de snelste maar misschien komt dat ooit nog :-D

    Greetz ann
     
  10. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Forza Motorsport 4 - XBW Clio Cup

    He Ann

    Je bent niet de enige die last heeft van het lapping syndroom :) ik probeer ook altijd de normale lijn op de rechte stukken aan te houden,ga wel van het gas af of rem eerder voor een bocht. Mocht er toch eentje willen inhalen in de bocht pak ik de buitenkant. Helaas gaat dat bij mij ook vaak fout en eindig ik ook in het gras.

    verstuurd met telekinese
    Greetz
    Alexander
     
  11. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Tender, bedankt voor jouw reactie. Ondanks dat we aan het racen zijn moet je elkaar wel laten leven om close racing ook mogelijk te maken. Helemaal op dit soort hoge snelheidsbanen. Inhalen is dan al lastig genoeg en gevolgen van contact met elkaar zijn groot.

    Nadat jij met Ann in aanraking was gekomen, kon ik haar ook nog net ontwijken:). Was ook een close call. Misschien dat je dat ook nog in de herhaling zag.

    Ann doe gewoon je ding en ga inderdaad niet het gras op om ruimte te maken. Snellere mensen moeten jou inhalen en rekening houden met jouw positie op de baan.:thumbs: De snelheid komt vanzelf wel
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2013
  12. Annmm

    Annmm Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zorg gewoon voor de spanning voor jullie tijdens het racen op zo'n klein circuit! "gaat ze wel opzij of niet??" :p
     
  13. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahah spannend wordt het dan zeker.8) Anders is er altijd nog de headset om aan te geven aan welke kant er gepasseerd wordt
     
  14. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, ik weet niet of jij met een headsetje rijdt, maar het minste wat de koplopers kunnen doen is even melden dat ze eraan komen, zodat jij ook niet verrast wordt. Zeker als je nog niet zoveel ervaring hebt, let je enorm op de baan, om je eigen tijden te verbeteren en valt het niet mee om tegelijk ook alles om je heen goed in de gaten te houden.
     
  15. Annmm

    Annmm Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Headset heb ik ook altijd op! Maar praten doe ik er bijna niet door omdat ik de knop op rood heb staan! Dan moet ik steeds dat ding aan en uit zetten. En jullie hoeven niet mijn gevloek en getier te horen }:] Maar ik hoor wel alles :eek:
     
  16. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    Zit er vanavond ook nog een kwalificatie bij?
     
  17. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja er is een kwalificatie. Zal denk ik 1 ronde zijn.
     
  18. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    :mad: Klote dit.

    Midden in m'n toetsweek en kan dus weer niet mee doen. Gebeurd nu een beetje te vaak. Vanaf aanstaande zondag ben ik er gewoon weer bij.

    Veel succes heren.
     
  19. Annmm

    Annmm Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren!
    ik ben er vanaaf niet bij!
    succes allen!

    Greetz ann
     
  20. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Forza Motorsport 4 - XBW Clio Cup

    Jammer Ann tot de volgende keer.

    verstuurd met telekinese
    Greetz
    Alexander
     

Deel Deze Pagina