1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] XBW Clio Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 okt 2012.

  1. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste allemaal! Zoals jullie wel hebben gemerkt was ik minder en minder tot niet meer actief in de club. Daarnaast heb ik zojuist mijn Fanatec in de verkoop voor een goede prijs (zowel koper als me) kunnen verkopen. Daarmee zit mijn deelname er volledig op en wil jullie bedanken voor alle genomen moeite, de scheldpartijen, het racen, de fun en uiteraard voor diegene die er ook bij waren, het karten :)

    Ik zal misschien heel af en toe joinen, maar dan is het nuttiger om de afterraces te rijden, zit ik jullie ook niet in de weg. KUS!
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2013
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    :eek::'-(

    Hopelijk tot in 2014!
     
  3. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik doe waarschijnlijk volgende week woensdag mee met de clio cup. Als het goed is ga ik op maandag werken i.p.v woensdag. Ik heb de pre-sets al ontvangen van Divimus, dus ik ga dit weekend proberen om een mooie paint te maken (zal niet veel zijn :p)
     
  4. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Hee Bassie!!!

    Jammer Bassie, hate to see you go.... maar Forza 5 komt in het najaar (?), tot dan ! Het waren een paar fantastische maanden.

    grt A
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2013
  5. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    Was een goeie avond! Na veel oefenen en zelf schakelen hield ik nummer 4 t/m 7 aardig bij. Snelste rondetijd was 1.2.741.
    1e Heat veel contact met flavour, maar hoort beetje bij de clio cup denk ik zo!
    2e heat vooraan gestart, in de 17e ronde uitkomen pit naast dacht bigga of alsjemenou gekomen. Jammer genoeg kon ik er niet voorkomen.

    2x 7e ik ben tevree!

    Voor et eerst schakelen gaat zeker goed en je wint er behoorlijk wat tijd mee!
     
  6. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Leuke avond gehad gister. Lekkere kwali gehad 5e met voor mij een lekkere tijd
    Race 1 ging kwa rijden super, snelste tijd 102.3 en constant 2.4/2.5 gereden echt lekker
    voor mijn niveau. Met dank aan Denvan en Bigga 3e geworden als hun op de baan gebleven waren had ik dat niet gehaald.
    Race 2 was weer heel anders in ronde 2 ofzo reed ik een 102.6 en na de pitstop kwam ik er niet meer aan te pas. Reed rond in 2.9/3.0/3.1 soms zelfs 104.0 . Geen idee hoe dat kwam.
    Maar heeeeel blij met mijn laatste rondje en vooral laatste bocht, inhaal actie flavour was uit het boekje toch nog vijfde
    Ben benieuwd naar de stand in het kampioenschap
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Joinen was weer een probleem bij mij. Lukte daarvoor met oefenen met B-tender prima maar daarna lukte het niet meer. Hopelijk vind ik weer de juiste oplossing voor de volgende cup.
     
  8. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuurtje heeft een nieuw onderkomen in Maastricht ! Maar wie weet ;)! Thanks!

    (ik zal nu niet meer offtopic praten!)
     
  9. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik kan toch niet meerijden op woensdag, ik kan niet woensdag verwisselen met maandag voor het werk. Jammer, ik had de paint al af
     
  10. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Tsukuuuubaahh

    Wederom weer 2 erg leuke races gehad, Generations gaat ook erg lekker nu die zelf begint te schakelen.:thumbs:
    BTender is voor de verandering ook weer eens over de finish gekomen _O_:b:

    Hier volgens nog 2 lessen:

    1.) Hoe haal je 3 auto's in 1 bocht in, oftewel waar 3 (op het rechte stuk) vechten om 1 been gaat Asjemenou mee heen :cool:.



    en

    2.) Hoe je dus niet moet pitten in de 17e ronde.......koste me uiteindelijk 3 (?) plaatsen (6 sec)|:-

     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2013
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat pakte jij daar aan de binnenkant een stuk handiger aan dan ik aan de buitenkant:thumbs: Het is inderdaad leuk om die finishvlag weer eens een keer te zien, ja:b: De laatste week (weken?) is mijn resultaat verdacht vaak letterlijk 'alles of niets'.

    De hele pitlane netjes binnen de lijntjes_O_, behalve de laatste meter:):. Op zich wel verstandig dat je hem dan niet met alle geweld alsnog de pit in had willen rijden (had ik waarschijnlijk wel gedaan, mezelf kennende), want dan was je tegen het muurtje geknald en er nog veel meer tijd verloren gegaan. Dacht tijdends de race dat je het muurtje eigenljk ook geraakt had daar.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik had precies hetzelfde met de pit in de eerste heat. Denvan klapte al op de muur en ik kwam met een handrem move de pit in scheuren! :p
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zo. Werdt tijd! En het is nog gigantisch spannend!


    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2013
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    :thumbs: het is inderdaad op meerdere fronten nog ontzettend spannend!

    Denk alleen dat Menno op Tsukuba 20 puntjes bij elkaar heeft gereden ipv 21, en Flavour, je staat in het algemeen klassement nu net 4e ipv 3e :)
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2013
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hmm, Menno88 en BIGGA84 lijk een beetje op elkaar met die nummers:p
     
  16. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Forza Motorsport 4 - XBW Clio Cup

    Ff zeuren hoor :p
    Als ik 29 punten heb en iemand anders 28 hoor ik dan onder hem/haar te staan :confused::eek::D

    verstuurd met telekinese
    Greetz
    Alexander
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nou waarom kijk ik er heel de tijd over heen! :p

    edit: fixed :)
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2013
  18. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Forza Motorsport 4 - XBW Clio Cup

    Maakt niet uit hoor vind het nou ook weer niet zo belangrijk.

    He tender waar blijft het filmpje met de tips en truuks??

    verstuurd met telekinese
    Greetz
    Alexander
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Gaat m deze week denk ik niet worden, of anders misschien morgen laat in de middag nog eventjes :D:b:
    EDIT: Wauw, da's wel een heel snelle reactie van me :)
     
  20. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Forza Motorsport 4 - XBW Clio Cup

    Zeg dat wel ja... 2 minuten netjes hoor :p:eek:
    Nou morgen dan maar zelf ff oefenen... moet toch om te wennen aan het handmatig schakelen met een koppeling
    Vandaag is mij shifter set binnen gekomen. :D nu alleen er nog mee leren omgaan.
    [​IMG]

    verstuurd met telekinese
    Greetz
    Alexander
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2013

Deel Deze Pagina