1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] XBW Rivals-Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 20 mei 2012.

  1. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast het meten van wie het beste de Italiaanse paarden in bedwang kan houden op Mugello, zijn er gisteravond 2 nieuwe Rivals Challenges toegevoegd aan de Monthly Rivals speciaal voor dit weekend:

    Verder zijn er ook nog de Game with Dev en Turn 10 Track Days voor kans op nog meer Unicorns deze maand:
    http://forzamotorsport.net/en-us/WIR_6_15_12/

    Dat wordt dus 24 uur volgepakt met burning rubber, crashes en tussendoor uiteraard ook nog online competitie :thumbs: @zininlemans24hrs
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Eerder vandaag stukje vanaf Le Mans gezien. Op de Mulsane straight zag ik volop reclame voor Forza Motorsport en XBOX360. Toch wel leuk om te zien dat ze in real life aanwezig willen zijn. Goeie marketing!

    WTF, 360 rondjes op Le Mans als challenge?! I love Forza, maar overdrijven is ook een vak.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2012
  3. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Heb nu minder tijd voor Rivals en racen vanwege painten en custum orders door "klanten".
    misschien dadelijk nog even.
     
  4. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Jammer trouwens dat Forza niet aan leaderboards per land doet.

    Ben wel benieuwd hoeveelste ik dan zou staan op bepaalde tracks.
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Meestal 2e denk ik! (grapje ;) )
     
  6. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    14e plek nu op de Le Mans Rival challenge. Wel mét de glitch.

    Als je een Dodge Viper R2 823 koopt en daar slicks onder zet, kan je hem bij de rival challenge selecteren. De game zorgt er daarna voor dat de auto stock is (want dat is een eis). Uiteindelijk rijd je dus alsnog een R2. Best wel lame, maar iedereen doet het dus ik dacht fuck it 8).

    Ik wil de top 10 halen maar ik faal nu constant.

    EDIT:
    Ik baal trouwens wel dat ik die 1 rival challenge heb gemist.. :+ Niets aan te doen.
    Heb toch even deze challenge "over" gedaan. 01:57.734 #68. :)
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2012
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    BAM ;), en dan was sector twee niet echt om over naar huis te schrijven:'-(
    [​IMG]
    ^netjes hoor, maar je zult begrijpen dat ik die helaas niet zomaar aan de timesheet kan toevoegen :)
    Ik ben het ook wel met je eens. In het huidige systeem heeft wanneer iemand een race mist dat best (te?) veel effect op zijn algemeen klassement.


    Ik ben er wel over aan het nadenken om misschien een regel in te voeren waarbij de minst-goede week van elke deelnemer niet wordt meegeteld in zijn totaalklassement, zodat incidentele situaties waarin iemand 1x niet mee kan doen onevenredig effect hebben op zijn plaats in het totaalklassement.
    Nadeel is dat je deelnemers hierdoor 1x ´beloont´ om geen tijd neer te zetten, dat kan ook niet de bedoeling zijn
    Ik ga hier morgen eens mee knutselen, wanneer ik het bestandje met eindtijden bij de hand heb.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2012
  8. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben net ook weer een plekje gestegen en denk dat ik nog wel iets beter zou kunnen! Maar heb geen tijd meer helaas! Net ook ff in de 908 over Le Mans gesjeest, vet nice!
     
  9. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Damn wat een rondetijd joh _O_ Ik ga daar niet meer onder.

    Dat van die gemiste challenge begrijp ik natuurlijk! Eentje "schrappen" is ook niet te doen want als je dan een challenge kiest met een rondetijd van 2 minuten en iemand anders schrapt er 1 van 1 minuut dan is dat niet eerlijk. Wat je wel zou kunnen doen is bijvoorbeeld een week inlassen waarbij iemand zijn minste rival over kan doen ofzo. Of natuurlijk helemaal niks en het zo laten, dan moet je maar meedoen :+
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat vind ik wel een goede:thumbs:
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Weet iemand trouwens waar de assist MTC in bovenstaand leaderboard voor staat? De enige assist die ik eigenlijk gebruik hier is de mogelijkheid om terug te spoelen en de remlijn, maar ik zie de relatie met de term MTC niet :)
     
  12. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Clutch! Aangezien ik pas een maand met clutch rij zie je het niet in andere leaderboard tijden van mij.
     
  13. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu weer met automatisch schakelen aan, omdat mijn flippers van mijn ms stuurtje kaduk zijn :mad:

    Maar binnenkort ben ik lid van de Fanatec familie, en post ik ook weer eens wat tijden
     
  14. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    ijden ijden ijden ijden..

    Echo :p

    Nee hoor, tof man!
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    Volgens mij inderdaad Manual Transmition Clutch.

    Wordt gerekend als assist omdat het de schakeltijden verminderd.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2012
  16. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet goed meer mee :emo:

    Bij jullie tijden kom ik niet meer in de buurt!
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Je hebt gelijk denk ik, maar eigenlijk is het wel een beetje de omgekeerde wereld natuurlijk. Dan zou bijvoorbeeld 'zonder abs rijden' ook als assist mogen worden gerekend, omdat dat de remweg verkort:)
    Met nog een klein beetje oefenen is de top10 nog wel haalbaar toch??
     
  18. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik blijf het proberen. Feit is wel dat ik goed kan merken dat Max Payne 3 een toffe game is :+
     
  19. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo maar weer even proberen om mijn tijd te verbeteren weet wel dat ik makkelijk sneller kan neem alleen vaak iets teveel kerb mee en dan komt de geweldige driehoek weer naast mijn tijd:'-(Nogal frustrerend
     
  20. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    NICE!
     

Deel Deze Pagina