1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Surreallistic, 4 apr 2014.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    K hopelijk wordt het minder. Denk/hoop heir snel te zijn (1:26.xxx)
    mooie pole Witteveen!
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2014
  2. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Tender, gebruik jij die headset? Haal dat ding eens uit je controller....indien niet dan zal het rustig blijven :)

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ja gebruik m maar hoor niets
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Starten we laatste bocht???
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Huhhh iced??
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat een chaos :*:mad::
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Geeeen idee coldzero waar je staat heb geen mic
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Welkereee bocht?????"
     
  9. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    SPAMM !!!
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ging ook maar af op degene voor me
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Straks random start. Direct gassen dus!

    Andere zaken/start/tracklimits komen na de race wel.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Er was een fout in de settings. Nu echte staande start!
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmmm, laat ik eens een minder populaire mening verwoorden (prepares for shitload full of shit).

    Maar 'amateurs' mogen soms ook wel rekening houden met pro's, hoeft niet van één kant te komen.. Vandaag was ik (ruim) de snelste van het veld, kijkend naar de rondetijden, maar finishte ik de laatste race gewoon laatste..
     
  14. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Haastige spoed is zelden goed
     
  15. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Kwali - niet clean dus eerste ronde was mijn tijd :) haha die was wel clean.
    Heat 1... leuk kunnen vechten met flavour, paar mooie crashes gezien en wat plaatsen gewonnen. 7e
    Heat 2... was niks... dacht mooi naar voren te kunnen rijden, maar was lastig om surreal netjes in te halen, maar toen zat Tender al achter mij... door een knal van Tender (moet replay nog bekijken dus geen idee wat waar of waarom) ging ik dwars en verloor wel 4 of 5 plekken... was echt een k plek en moment :D maar moest verder en iets later toen kwam iemand mijn zijkant invliegen, zij en achter helemaal 100% rood, waardoor ik snelheid miste... 8e tot de finish lijn waar ik een plek verloor omdat ik dacht dat ik er al was kortom 9e ... haha dom zeg.
    Heat 3, redelijk vooraan gestart, dankzij ellende achter mij met coldzero kunnen vechten, hij was wat sneller op het rechte stuk en na een paar rondje kon hij hem mooi ernaast zetten en was ik 4e, mooi gereden cold... bij twijfel hield je netjes in, daarna nog even druk kunnen zetten bij m, maar die laatste bocht had ik niet onder de knie waardoor ik er niet meer in de buurt kwam.

    Merk dat zulke hoge snelheids baantjes niet mijn ding zijn... net zoals een oval, dat kan ik ook niet. Volgende week een betere baan :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2014
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Laat ik dan maar zeggen waar het op staat..
    Ik wordt door Ron (cru gezegd) in de laatste heat van de baan gerost terwijl hij van off-track weer on-track aan het gaan is. Heeft niets met haast van mijn kant te maken, maar met het (niet) rekening houden met de regels. Amateur of Pro maakt daar wat mij betreft niet uit, die regels gelden voor iedereen.
    [​IMG]
    Betekende wel het einde van m'n race.
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378

    Dat woordje "gewoon" klinkt vol ongeloof. Ik zeg :" welkom bij de club die wel eens als laatste eindigt" :)

    Ik heb het niet gezien tender, gebeurde ver van mij vandaan. Je weet dat er evt. een FLA is.


    Zelf had ik een WAARDELOZE kwalificatie. 12e.

    Heat1 weg kunnen blijven uit de drukte en slippers kunnen ontwijken. Mooi gevecht met Cold en Aragnite. Wat dat betreft bleef het daar erg netjes gaan. Heel waaaaazig was wel dat blijkbaar op de finishlijn cold tóch voor me zat. Heb geen replay, maar dat zag er wazig uit. Ik dacht datik 8e werd, maar dat bleek 9e te zijn.

    Heat 2 eigenlijk zelfde verhaal. Uit de shit kunnen blijven, weer mooie gevechten met Aragnite die ik fraai kon uitremmen en overtaken. 5e kunnen worden. Goed voor de punten. Ik meen dat in ronde 6 of 7 iemand mij aan de binnenkant wilde inhalen. Ik weet niet wie het was, ik dacht Divimus. Vanuit mijn pov zat hij nog achter me en toen ik links instuurde zat hij nog net schuiachter me, in de flink. Een tik was het gevolg. Volgens mij raakte hij daardoor weer op achterstand. Was iig geen bewuste actie van mijn kant. Ik meende namelijk dat ik nog voor je lag.

    Heat 3 weinig spectaculairs tov andere heats. Achteraan moeten beginnen, net als vorige weken...... Stomme random! ;-)
    Wederom een fraaie inhaalctie op hetzelfde punt op Aragnite. Sorry makker. Maar je maakt volgens mij flinke vooruitgang. Had moeite om je in te halen, dat zondermeer!

    Op naar volgende week. Bernie staat al te gniffelen met de dubbele punten. :p
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het is voor mij zeker niet gebruikelijk.. maar op deze baan was ik gewoon de snelste, kijkend naar rondetijden. Dan is het inderdaad een beetje zuur als je eennalaatste finisht. Op andere banen kan ik me er prima mee settlen maar hier voelde ik me als een vis in het water.
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Just to sure, Flavour, wil je aub heat 2 sharen via Forza TV? Die heb ik niet opgeslagen.

    Verder, nogmaals, indien gewenst kan men een verzoek indienen voor een FLA onderzoek.

    Even los van dit alles, maar offtrack: is dat hetzelfde als tracklimits, of is dat meer in de trent van offroad in de grindbak/gespind zijn?
     
  20. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    [Running] [FM5] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]

    Vanavond zeker genoten. Jullie eens een hele race kunnen zien en zelfs enkele ronden achter me kunnen houden. Veel aandacht besteed aan ruimte geven. Hele week geoefend op behind car view rijden. Ging erg lekker
    Thanks surreal. Vooral heat 2 en 3 het gevoel gehad mee te kunnen komen op de meeste plekjes. Technischere bochten ben ik nog veul te slordig. Heat 2 voor lawaai. Dat was t doel deze cup :)
    Eigenlijk maar 1 incident gehad einde race 3 met volgens mij Tender. Geen idee wie of wat daar fout was. Ik hoor t wel. Als t aan mij lag. Alvast excuus. Ben in Ieder geval. (Maakte Volgens mij sowieso niet veel uit omdat het ging om De ena laatste plek volgens mij :)
    Mega bewust ruimte aan t laten geweest vandaag en steeds om me heen gekeken daar kan je de replay op nakijken :)

    In ieder geval weer super leuke avond gehad! Thanks all


    https://farm4.staticflickr.com/3674/14310859233_d8775e579b_o.jpg
    Not Old, Just Older....
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2014

Deel Deze Pagina