Finlux wie kent het merk is dat een goed tv merk??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RizlaPlus, 25 feb 2003.

1. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    (mn ouders willen dat weten) Is dat een goed merk?? Ze kennen hem niet???? En ik ook niet is dat een beetje kwaliteit ( anders moet ik ff door zoeken ze schieten hem voor aan mij duzzz ik wil ook kwaliteit natuurlijk)

2. Hotshot

Hotshot Guest

Neej, erg goedkoop en erg lelijk.

(ik kreeg net steeds een fatal error, net als alle anderen op het forum)

Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2003
  3. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
  4. Hotshot

Hotshot Guest

Ze zijn lelijk qua design, en quality, maar als je minder kieskeurig bent en gewoon naar een 55 cm tv zoekt, is ie goed...
    zo'n tv zou ik nooit kopen, ik wil mooi beeld, voor mn Xbox en voor dvd's..

5. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ding zou toch niet zon lelijk beeld weergeven toch?? Maar het is ff een begin tvtje op de vergelijkingen sites staat er over die een heel goeie beoordeling op maar het is maar een begin want ik wil eigenlijk groot beeld met s-video maar thnx in ieder geval ik denk er ff over na

6. Hotshot

Hotshot Guest

Ik zou voor zo'n samsung of zo'n sony gaan, 400/500 euro geloof ik..met 100 hz..

7. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( DOnt got the money(over jaar koop ik een breedbeeld) maar voor deze prijs is dit het beste wat ik kan krijgen of weet je dat niet?

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    of als je minder uit wil geven (330 euro) koop je een 70 cm Aiwa of Panasonic...maarre hoort dit niet in off-topic

9. Hotshot

Hotshot Guest

Je moet in filialen(megapool), (it's, expert) checken..
    Daar hebben ze van die aanbiedingen, die niet altijd online staan.
    Bijv een tv die vorig jaar 600 euro kostte, 4 maanden geleden 450, en nu 350 ofzo kost :)

10. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Hmzzz OkaY Thanks Ill check it out 8)

11. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    waarom kijk je dan niet ff op www.kieskeurig.nl kan je vergelijkingen vinden het is net zo iets als de consumentenbond misschien heb je er wat aan

12. Z3R0

Z3R0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wachten met kopen :)
    als je volgend jaar toch een breedbeeld koopt kun je dat geld voor deze tv toch beter bij die breedbeeld leggen ?

13. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Jahh maar m nouders zijn nu zo aardig om de helft mee te dokken en de andere helft voor te schieten maar is er ook nog goedkopere voor 100 hz??

14. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
  15. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    nee he, niet weer zo'n oer hollander (net als ik:)), van "die tv is goedkoop maar hij moet wel supergoed,supervet,superstrak beeld hebben en megalang meegaan" ,denk ff na, kan natuurlijk niet voor die prijzen. Ik werk zelf bij een wit-bruin goed winkel en krijg soms mensen terug die zo'n tv kopen (of het nou finlux, audiosonic (nog erger) of een ander megasonic merk is) die dan na 1,5 kapot is en zeggen "goh zo snel mag hij toch niet kapot gaan" ,,nou een tv van 189 euro gaat niet veel langer mee hoor, met geluk 3 tot 5 jaar, maar als ie echt 10jaar meegaat heeft ie bvast altijd uitgestaan..

maarre nu ff een advies, daar heb je meer aan denk ik. Koop inderdaad een wat betere tv, ik bedoel geen breedbeeld, pixel plus en/of 100hz, maar gewoon een goeie, samsung is ook prima, maar liever nog (als je het geld hebt ervoor) een panasonic of jvc (jvc is ook toppie en niet duur). Ik heb het dan over 55 cm en stereo (GEEN MONO KOPEN!!! vooral niet als je een xbox hebt). de prijsklasse waar ik over praat is 250 tot 340 euro, kijk maar is goed in die winkels en ga niet meteen voor goedkoop (= DUURkoop, neem dat nou maar aan)

succes en laat het ons ff weten he,
    mzzls

16. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Damn moeilijk nadenken Ja ik heb ook zoiets van goedkoop is duurkoop maarja hmmzz als het aan mij ligt koop ik er over een tijdje als ik de centjes hebt 1 van 1000 euro (hheheheheheh heb ik er wel voor over tv is important je kijkt er wel altijd naar) Maar ik kijk ff rond en denk er over na en ik meld het ook ff hoor ;) ;) thnx:D

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon een wat oudere Philips/Sony/JVC kopen bij een van die goekopie winkels als Megapool, Expert, de Block, Modern etc. Dan heb je wel een kwalitatief goede TV voor weinig geld, alleen nie thet allernieuwste model.

18. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    juist goed idee van wouter, oud type kopen,krijg je altijd een hoop korting op,soms dik onder inkoop omdat we (euhh ze) van die oude types af moeten..

19. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0

Dit vind ik nou echt bullshit!

Ik zou echt heeeeeel graag een vette plasma TV home cinema System van 15.000 euro's willen hebben, als je dat niet kan betalen als 15 jarig jongetje ga je of course opzoek naar een goedkope tv die ook nog redelijk van goede kwaliteit is en aardig lang meegaat.

20. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Finlux is goed hoor

Heb ik zelf ook staan, goede kwalitieit beeld (voor die prijs dan)
    Voor die prijs heb je een mooi tv tje staan

Deel Deze Pagina