1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Firefox 3.0 gaat voor wereldrecord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kevf, 4 jun 2008.

  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Bladwijzers --> Bladwijzer voor deze pagina maken --> en dan selecteer je als map bladwijzerwerkbalk.
     
  2. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog problemen met het afspelen van filmpjes met Firefox 3?
    Ik kan namelijk geen enkel filmpje meer afspelen met Firefox, nadat ik de nieuwste Flashplayer heb geinstalleerd voor het bekijken van Fur TV ( :cool: ). Heeft iemand hier een oplossing hiervoor?
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ad-block misschien voor die site even uitzetten? Die houdt bij mij wel eens wat tegen waardoor ik een filmpje niet kan kijken..
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    *zit op firefox add-ons site

    Kan die stuffplug niet vinden :confused:
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    www.stuffplug.com niet geprobeerd? :+
    Is een add-on voor Windows Live Messenger, waar je dus kan instellen dat hij de mail vanuit FF opent.

    edit: Het staat als volgt bij de instellingen: Algemeen en dan 'Alle URL's in de standaard browser openen'.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2008
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, bedankt, niet aan gedacht :+

    Heb nu wel een paar sexy add-ons voor FireFox ontdekt, zoals een ding, dat je als je op youtube een filmpje kijkt, dat wordt laten zien in je msn "now playing" ding :cool:

    En een Ctrl+Tab ding, dat in principe het zelfde doet als wat je nu al kan in Firefox, maar dan net ff wat mooier :+
     

Deel Deze Pagina